קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בכשרות הרב מחפוד

תוכן עניינים

קייטרינג בכשרות הרב מחפוד

צוות קייטרינג בכשרות הרב מחפוד

אנו במנגליסטים עושים גם אירועים קייטרינג הרב מחפוד – הכוונה לכשרות של הרב מחפוד. למנגליסטים צוות מיוחד המחזיק בכשרות זו ונשמח להגיש לכם את התפריטים הידועים שלנו גם בכשרות הרב מחפוד. להן קצת רקע על הכשרות ועל הרב. הרב שלמה מחפוד נולד בכפר בתימן לאב שהיה הרב של הכפר. כשהיה בן עשר עלה עם משפחתו לארץ, כאן למד בישיבת קול תורה ובישיבת פוניבז’. בהמשך למד ניקור ושחיטה, הוסמך והחל לעבוד כמשגיח כשרות במערכת הכשרות העירונית של עיריית בני ברק. הוא המשיך ועבד מעל עשרים שנה תחת הרב יעקב לנדא, ולאחר פטירתו הקים את בד”ץ נווה ציון בבני ברק. מספר שנים מאוחר יותר הקים את בד”ץ יורה דעה, שנחשב כיום לאחד ההכשרים החשובים והמקובלים ביותר על האוכלוסיה הדתית והחרדית בארץ.

ישנם כמה וכמה שירותי קייטרינג בארץ בהכשרת הרב מחפוד, ואלו מבוקשים במיוחד בקרב מקפידי הכשרות שבינינו, כיוון שכשרות הרב מחפוד ידועה כקפדנית וכבעלת סטנדרט כשרות ואיכות גבוה. גם חילונים שלא בהכרח מקפידים על שמירת כשרות בחיי היומיום שלהם, מעדיפים לבחור לאירוע שלהם קייטרינג בכשרות מחפוד.

היתרונות בבחירת קייטרינג הרב מחפוד – המנגליסטים?

ישנן מספר סיבות לבחור בקייטרינג כשר, בטח ובטח כשמדובר בקייטרינג בבכשרות מחפוד. ראשית, כשרות הרב מחפוד מבטיחה לכם שהקייטרינג משתמש בחומרי גלם איכותיים ביותר ומטפל בהם בצורה הגיינית ומיטבית.

נוהלי הכשרות היהודיים מקפידים על היגיינת המזון, על תהליך ההכנה שלו ועל איכותו, וכשמדובר בכשרות הרב מחפוד אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הטוב ביותר, שכל המצרכים וחומרי הגלם נבדקים ושתהליך ההכנה מתבצע תחת השגחה מדוקדקת.

סיבה נוספת היא שגם אם אתם, מארגני האירוע, לא שומרים על כשרות, וגם אם האירוע מיועד ברובו לקהל חילוני, אינכם יודעים כמה מהאורחים שלכם מקפידים על כשרות על אף חילוניותם, ורואים בשמירה עליה חשיבות גדולה. זהו סיכון שלא כדאי לכם לקחת, מסיבה פשוטה מאוד: אדם שלא מקפיד על כשרות, יוכל לאכול גם אוכל כשר ללא כל בעיה. אך אדם שמקפיד על כשרות, לא יוכל לגעת אפילו בפירור מזון שאינו כשר.

 

קייטרינג בכשרות מפחוד – עלויות

כאשר אתם מתכננים אירוע קייטרינג עליכם להבין ממה מושפעות העלויות, על מנת שתדעו לתכנן היטב את התקציב ותוכלו להתגמש במה שפחות חשוב לכם ולהתעקש על מה שממש חשוב לכם (כדגומת כשרות למשל או מנה מסוימת בתפריט), הגורמים העיקריים הםם

  • העונה בשנה
  • יום בשבוע
  • כמות המוזמנים
  • האוכל המוגש באירוע (ישנם תפריטים במגוון עלויות)
  • מיקום גאוגרפי

ועוד

השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית עבור האירוע שלכם.

תיאום קייטרינג הרב מחפוד לאירוע

אף אחד אינו רוצה שבאירוע שלו יהיו אורחים שאינם יכולים ליהנות משום דבר שנמצא בתפריט. הדרך היחידה להימנע מכך היא לבחור בתפריט כשר. רוב האורחים שאינם מתעניינים בנושאי כשרות כלל לא ידעו להבחין בהבדל. הימים שבהם האוכל הכשר נחשב לטעים פחות או ללא מתוחכם מספיק הם כבר מזמן נחלת העבר. כיום קייטרינג כשר טוב עומד בכל הסטנדרטים הגבוהים ביותר של דומיו שאינם כשרים, הן מבחינת איכות והן מבחינת הטעם.

קייטרינג בהכשרת הרב מחפוד יכול להיות בשרי או חלבי, על פי העדפתכם ועל פי אופי הערב. ארוחה קלילה יותר יכולה להיות חלבית, אך אם מדובר באירוע עם סעודה של ממש, ארוחה בשרית תתאים כנראה יותר. שימו לב שגם בתחום הקינוחים, קינוחי פרווה לתפריט בשרי כשר הם כבר מזמן לא הקינוחים המתוקים מדי שהיינו מצטערים שאכלנו בבר המצווה של החבר מהכיתה, אלא מעדנים מענגים וטעימים לעין וגם לחיך.

דילוג לתוכן