קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לבר מצווה ובת מצווה בבית ובטבע

תוכן עניינים

קייטרינג לבר ובת מצווה

קייטרינג לאירוע בר/בת מצווה זה המנגליסטים

אם אתם מחפשים קייטרינג לבר מצווה או קייטרינג לבת מצווה של הילדים שלכם, יש לכם הרבה אופציות לבחור. אבל איך אתם יודעים איזה קייטרינג הוא המתאים ביותר לאירוע שלכם? האם אתם רוצים לערוך את האירוע בבית שלכם, בחדר אירועים, או במקום טבעי? האם אתם מעדיפים תפריט קל או מלא? האם אתם צריכים שירותי הגשה, הקמה, וניקיון? האם אתם רוצים להתאים את האוכל לאורחים, למשל תפריט לילדים ותפריט למבוגרים. אצלנו בקייטרינג המנגליסטים הכל אפשרי ואנחנו מתאימים את תפריט האירוע לבקשות שלכם.

הקייטרינג המושלם לבר מצווה או בת מצווה של הילד שלכם. בחרנו להתמקד בשני סוגי אירועים: בבית ובטבע. למה? כי אנחנו מאמינים שאלה האופציות המשתלמות, המיוחדות, והמהנות ביותר. בנוסף, אנחנו משתמשים בחומרי גלם משובחים, מבשלים בעדינות, ומשלבים בהדרה. אנחנו מבטיחים להעניק לאורחיכם חוויית אוכל מדהימה, שתשאיר בהם טעמים של שמחה.

אבל לא רק מה שעל השולחן חשוב. אנחנו מבינים שבר מצווה ובת מצווה הן ארועי שמחה שדורשים התאמה לרעיון, לאווירה, ולאנשי שאתם מזמינים. לכן, אנחנו משתדלים להיות גמישים. אנו במנגליסטים מומחים בתפריטי קייטרינג לבר מצווה ומציעים תפריט בר מצווה המתאים גם לאירועים עם מבוגרים וגם לאירוע עם ילדים. מלאו את טופס הפניה וקבלו 3 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

תפריט קייטרינג לאירוע בר מצווה או בת מצווה

 המנגליסטים מספקי שרותי תפריט מיוחד לאירוע בר מצווה ובת מצווה, המתאים לאופי האירוע ולקהל המעורב (מבחינת הגילאים) הנמצא באירוע שכזה.  האתגר הוא בניית תפריט המתאים גם לקהל הצעיר (גלאי 12-13 ) וגם לקהל המבוגר יותר, אתם ההורים הקוראים שורות אלה (נגיד גילאי 28+) (;

אז מה אוכלים בתכלס?

בגדול את אותו התפריט מתאים לכולם אבל אנחנו מוסיפים לו אלמנטים המתאימים גם לילדים:

  • מיני-המבורגר עם רטבים וירקות שילדי בר מצווה מאוד אוהבים
  • שולחן קינוחים צבעוני המתאים לאירועי בר מצווה, רוצים לומר: צבעוניף איכותי אבל עם הרבה סוכר..
  • דוכן שוק בשרי המציע תפריט גם לקבל הצעיר, למשל עמדות שניצלונים וציפס

מתוך ידיעה כי מה שבטוח הוא שאף חגיגת בר מצווה לא שלמה בלי אורחים הכוללים חברים ובני משפחה שבאים לחגוג עם הגבר הצעיר וליהנות יחד עמו ביום המיוחד שלו. כדי להשלים את החגיגה הזו, חשוב כמובן גם להגיש ארוחה לאורחים שיוכלו ליהנות ממטעמים, שתייה, ריקודים ומסיבה מיוחדת מאין כמוה.

קייטרינג לבת מצווה

כאשר מתכננים בת מצווה לבתכם, ישנה חשיבות מכרעת להקפיד על היבט הקייטרינג באירוע. המטבח שתבחר יכול להשפיע רבות על החוויה הכוללת ושביעות הרצון של האורחים שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, זה יכול להיות מכריע להחליט על המטבח המתאים לאירוע. עם זאת, על ידי התחשבות בכמה גורמים מרכזיים, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת שתשאיר את כולם מרוצים.

בראש ובראשונה, חיוני לקחת בחשבון את ההעדפות וההגבלות התזונתיות של האורחים שלכם. ודא שיש לך הבנה ברורה לגבי כל אלרגיות, דרישות תזונתיות דתיות או העדפות אישיות שאולי צריך להתאים. זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות שלך ולהבטיח שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל ללא כל חשש. אנחנו כמובן מציעים קייטירנג בשרי כשר.

לאחר מכן, קחו בחשבון את הנושא או הסגנון של בת המצווה. המטבח שתבחר צריך להתיישר עם האווירה הכללית שאתה רוצה ליצור. לאירוע רשמי, תוכלו לבחור בתפריט מתוחכם ואלגנטי, הכולל מנות גורמה ואפשרויות לסעודה משובחת. מצד שני, אירוע רגוע וקז’ואלי יותר עשוי לדרוש מזנון בסגנון מזנון או עמדות אוכל אינטראקטיביות, המאפשרות לאורחים להתערבב וליהנות ממגוון טעמים.

תקציב הוא עוד גורם מכריע שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הקייטרינג הנכון. קבע כמה אתה מוכן להוציא על קייטרינג ולעבוד במסגרת התקציב הזה. חשוב למצוא איזון בין איכות לעלות-תועלת. חקרו חברות קייטרינג שונות המתמחות בבת מצווה ובקשו הצעות מחיר להשוואת מחירים ושירותים המוצעים.

יתר על כן, מומלץ לדגום את המטבח לפני שתחליטו סופית. קבע טעימות עם קייטרינג פוטנציאלי כדי לקבל חוויה ממקור ראשון של איכות האוכל וההצגה שלהם. זה יאפשר לך להעריך את הטעם, הטריות והמשיכה הכללית של המנות שהם מציעים. זו גם הזדמנות לדון בבקשות או שינויים ספציפיים שעשוי להיות לך כדי להבטיח שהתפריט יתיישר בצורה מושלמת עם החזון שלך.

לבסוף, אל תשכחו לקחת בחשבון את הלוגיסטיקה של האירוע. האם הקייטרינג יינתן באתר או מחוץ לאתר? אם מדובר במקום מחוץ לאתר, ודא שלקייטרינג יש ניסיון בטיפול באירועים כאלה והוא יכול לספק את הציוד והצוות הדרושים. בנוסף, דון בציר הזמן ובלוח הזמנים עם הקייטרינג כדי להבטיח שהאוכל יוגש במהירות וביעילות.

לסיכום, בחירת המטבח הקייטרינג לבת המצווה של בתכם היא החלטה מכרעת הדורשת שיקול דעת מדוקדק?

איך דואגים שהאורחים יהיו מרוצים ושהבת שלך תחייך? פשוט בוחרים את המנגליסטים, הקייטרינג המושלם לבת המצווה.

מחיר קייטרינג לבר מצווה

מחיר קייטרינג לאירוע בר מצווה עם בשרים טובים נע בין ₪200-300 ש”ח לסועד, הכל תלוי כמובן במשתנים כמו איכות הקייטרינג, האם מדובר בקייטרינג בשרי מומלץ עם הרבה מוניטין? התפריט אותו אתם בוחרים. אנו ממליצים לאירועי בר מצווה לקחת את התפריט בופה גריל פרימיום המתאים לאירועים בר מצווה, חתונות ואירועים יוקרתיים.

ישנם סוגים רבים של קייטרינג שמוצעים לאירועים, אך מעטים יכולים להתחרות בקייטרינג בשרי איכותי שבו מגישים מטעמים לכל האורחים, קטנים וגדולים כאחד. עם קייטרינג לבר מצווה שכולל מגוון מנות בשריות, כל האורחים שלכם יוכלו לסעוד ולשבוע ממטעמים נפלאים שכולם אוהבים, ולחגוג עמכם ועם ילדיכם את המאורע המשמח של בר המצווה.

סעודת בר מצווה לתכנן עם קייטרינג מומחה באירוע בר מצווה

אנו במנגליסטים יודעים לספק שרותי קייטרינג בשרי מומלץ לאירועי בר ובת מצווה. מתכננים לגוג בקרוב אירוע בר מצווה? התקשרו אלינו עוד היום וקבלו יעוץ מקצועי בתכנון האירוע שלכם. אנו מבטיחים כי האורחים שלכם יהנו מארוחה בשרית דשנה ומפנקת הכוללת, מנות ראשונות, מנות בשר איכותיות, תוספות חמות, סלטים מגוונים , שתיה קלה ולבסוף סיום מתוק עם מגוון בקלאוות, סלסלות פירות ושתיה חמה לסיום הארוחה. צרו עמנו קשר עוד היום וקבלו תפריטים באיכות גבוהה ובמחיר שווה לכל כיס. המנגליסטים עושים על האש בבר מצווה שלך! אנו נציע לכם 3 תפריטים בשלוש רמות מחיר שונות. תוכלו לבחור אצלנו את תפריט ארוחת השווארמה, תפריט הגריל ותפריט גריל פרימיום. התפריטים שלנו כולם מהווים ארוחה מושלמת לאירוע המתוכנן שלכם. צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בבחירת או בניית התפריט שלכם

קייטרינג לבר מצווה בשרים
קייטרינג בשרים על האש לבר מצווה
התאמת הקייטרינג לאירוע בר המצווה

אין צורך לומר שקייטרינג מכל סוג שהוא צריך להגיש אוכל איכותי, טרי ונקי – במיוחד כשזה נוגע לבשרים. כאשר אתם בוחרים קייטרינג לבר מצווה, ודאו שאתם מדברים עם עסק בעל ניסיון בתחום וגם בעל המלצות, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, ושבאירוע שלכם יוגש אוכל איכותי בלבד.
לאחר מכן, תוכלו להתחיל לתכנן את התפריט עבור אירוע בר המצווה, וכשאתם עושים זאת, עליכם להקפיד על מספר דברים. ראשית כל, השתדלו לדעת מה מספר האורחים לפני האירוע על מנת שלא תזמינו יותר מדי אוכל או מעט מדי אוכל. ערכו רשימה מסודרת של האורחים שהזמנתם, וודאו עימם מי מהם יגיעו ומי לא יכול להשתתף בחגיגה.

לאחר מכן תוכלו להזמין קייטרינג לבר מצווה שיוכל לספק לכם את כמות האוכל הנדרשת עבור האורחים שלכם, ותוכלו לדעת האם המקום שבחרתם מתאים מבחינת יכולת האספקה שלו. בנוסף, כאשר אתם עורכים תפריט של קייטרינג לבר מצווה, ודאו שאתם מזמינים מנות שמתאימות לילדים וגם לאורחים הבוגרים יותר.

סטייק עסיסי תמיד מהווה מנה טעימה ומומלצת, אך בני עשרה וילדים לא תמיד ששים לטעום סוג של בשרים כאלה. לכן, השתדלו לכלול בתפריט גם מנות “ילדים” מסורתיות כמו נקניקיות, שיפודים, המבורגרים ועוד כדי שכולם ייהנו מהאוכל, ולא רק האורחים הבוגרים שיתענגו על הסטייקים.
ציון בר המצווה מהווה אבן דרך חשובה בחייהם של נערים רבים, והחגיגה המסורתית הזו נחגגת מדי שנה על ידי בני משפחה וחברים שבאים לשמוח בשמחתו של הגבר הצעיר. עבורם וגם עבור חתן המסיבה, חשוב להזמין קייטרינג איכותי וטעים שכולם יוכלו ליהנות ממנו תוך שהם חוגגים את היום החשוב הזה.

טיפים לבחירת קייטרינג לבר מצווה:

  1. הגדירו תקציב. קייטרינג לבר מצווה יכול להיות יקר, אז חשוב להגדיר תקציב מראש. זה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות שלכם ולבחור קייטרינג שמתאים לתקציב שלכם.
  2. קחו בחשבון את מספר האורחים. כאשר אתם בוחרים קייטרינג, חשוב לקחת בחשבון את מספר האורחים שיגיעו לאירוע. זה יעזור לכם לבחור קייטרינג שיכול לספק כמות מספקת של אוכל.
  3. חשבו על סוג האוכל שאתם רוצים. ישנם סוגים רבים ושונים של קייטרינג לבר מצווה, כך שחשוב לחשוב על סוג האוכל שאתם רוצים. האם אתם רוצים אוכל ישראלי, אוכל איטלקי, אוכל אסיאתי, או אוכל אחר?
  4. קבלו הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג. לאחר שחשבתם על תקציב, מספר אורחים וסוג האוכל שאתם רוצים, חשוב לקבל הצעות מחיר מכמה חברות קייטרינג. זה יעזור לכם להשוות מחירים ולבחור את חברת הקייטרינג הטובה ביותר עבורכם.
  5. דברו עם חברים ובני משפחה. אם אתם מתקשים לבחור קייטרינג לבר מצווה, דברו עם חברים ובני משפחה שערכו בעבר בר מצווה. הם יכולים לתת לכם המלצות על חברות קייטרינג טובות.

הנה כמה טיפים נוספים לבחירת קייטרינג לבר מצווה:

  • בקרו באתר האינטרנט של חברת הקייטרינג. אתר האינטרנט של חברת הקייטרינג יכול לתת לכם מידע על המנות, המחירים, השירותים ועוד.
  • קרא ביקורות על חברת הקייטרינג. ביקורות על חברת הקייטרינג יכולות לתת לכם מידע על איכות האוכל, השירות, היחס ללקוחות ועוד.
  • דברו עם מנהל חברת הקייטרינג. שיחה עם מנהל חברת הקייטרינג יכולה לעזור לכם לקבל מידע נוסף על חברת הקייטרינג, על המנות, על המחירים ועוד.

אנו מקווים שהטיפים האלה יעזרו לכם לבחור את חברת הקייטרינג המושלמת לבר מצווה שלכם.

דילוג לתוכן