קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים

המנגליסטים קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג אסאדו לאירועים קטנים וגדולים. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים הוא פתרון מעולה למי שמחפש לפנק את האורחים שלו. המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי בסגנון ארגנטינאי, שלחו אלינו פניה וקבלו תפריטים מתאימים; הגריל הארגנטינאי מציע בשר משובח ביותר, מהנתחים הטובים שיש. גרילמן מקצועי יגיע עד לאירוע שלכם ויטרח על הכנת הבשר מראש, כך שהאורחים מגיעים ישירות לריחות הנפלאים של הבשר ומחכים לכיבוד הטעים הצפוי להם. אפשר להרכיב את כמות המנות המוגשות, מספר העמדות ומה כלול בהן לפי התקציב ומספר האורחים שלכם. 

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים זה המנגליסטים

קייטרינג אסאדו לאירועים קטנים מתאים לכמעט כל סוג של אירוע. אפשר להזמין קייטרינג אסאדו בדרכים שונות:

  • גרילמן אסאדו – הגרילמן מגיע עד לאירוע שלכם עם כל הציוד, כולל הבשר. הוא מכין את הבשר מראש, מארגן את עמדת הצלייה ומתחיל בהכנתה. תוך כדי האירוע אתם נהנים מהבשר, כאשר לתוספות אתם דאגתם לבד.
  • קייטרינג אסאדו כולל מנות ראשונות – אנו יכולים לספק גם מנות ראשונות האופיניות למטבח הארגנטינאי, כגון כיסונים הממולאים במילויים שונים, להנאתכם.
  • קייטרינג מלא כולל מוסיקה ואווירה – המטבח הארגנטינאי זו חגיגה של ממש ונוכל לדאוג לכל הפרטים. החל ממנות ראשונות, דרך המנות הבשריות ואף האחרונות, כשברקע מוסיקה ארגנטינאית יפה.

אנו נתאים את סוג הקייטרינג למהות האירוע, מספר האורחים, מיקום האירוע והתקציב המבוקש, כמובן.

אסאדו קייטרינג מסורתי

אסאדו קייטרינג היא חוויה אוטנטית מסורתית המשלבת בתוכה ארוחה בשרית אמיתית

  • הגשה על ידי אסאדורים (אנשי גריל ארגנטינאים המומחים באסאדו) אשר מכינים את הבשר בשיטה מסורתית
  • הגשה באמצעות עמודת אסאדו מעץ או באנצעות פודטראק אסאדו המעניקים תחושת יוקרה ואוטנטיות לאירוע
  • מוזיקה והסברים משף האסאדו שלנו הופך את כל החוויה לאירוע בשרי אמיתי ואיכותי כזה שהאורחים שלכם יזכרו לעוד זמן רב.

אנו מזמינים אותכם להנות מתפריט האסאדו האיכותי שלנו וגם מהמחיר האטרקטיבי שאנו מבקשים. הבשר שלנו מוגש בצורה חוויתית שאיננה נפוצה במדינת ישראל. האסאדו קייטרינג שלנו שומר על מסורת ארגנטינאית בגוון ישראלי. השילוב המושלם לאירוע גריל איכותי.

לקבלת הצעת מחיר לאירוע, פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

אסאדו-לאירועים-קטנים-קייטרינג-המנגליסטים
הזמנת קייטרינג אסאדו מתאים נכון

אחת השאלות המרכזיות היא האם להגיש את האוכל לשולחנות הסועדים באמצעות צוות מלצרים מוכשר ומנוסה או להעדיף מזנונים עמוסים בכל טוב, כך שהאורחים יכולים לקחת לבד את האוכל. יש לציין כי באירועים קטנים ניתן להגיש את האוכל לצלחות האורחים כדי לספק עבורם שירות יוקרתי יותר וכדי להקל על מבוגרים המתקשים ללכת למזנון.

את התפריט כדאי לבחור בהתאם לסוג האירוע, לדוגמה מאכלי עדות שונים לאירועים משפחתיים כמו שבת חתן, חתונה ובר או בת מצווה, בעוד שלאירוע יוקרתי לעסק כמו קייטרינג למשתתפים בכנס מקצועי או אירוע השקה, כדאי לבחור במנות גורמה מוקפדות במיוחד.

בנוסף, עליכם לקבל החלטה מראש האם לבחור בקייטרינג כשר וכמובן גם קייטרינג אסאדו כשר, אם בין האורחים ישנם מוזמנים שומרי מסורת ודתיים – עליכם להתחשב בהם. מעבר לכך, לאירועים בבוקר או בכל שעה אחרת ניתן לבחור בתפריט חלבי על פני מנות בשריות הנחשבות לכבדות יותר, ובמידה ואתם צמחונים או טבעונים, הרי תוכלו למצוא בנקל חברות קייטרינג לאירועים קטנים המציעות תפריט עשיר ומגוון בהתאמה לאורח החיים שלכם.

היתרונות בהזמנת גריל אסאדו ארגנטינאי

היתרונות של הזמנת קייטרינג אסאדו הם רבים. הקהל הישראלי אוהב בשר ושמח לגוון בטעמים ובצורות ההגשה. קייטרינג אסאדו תמיד מוסיף לאווירה, שכן מדובר על צורת הכנה ייחודית ועל טעמים מיוחדים. גרילמן אסאדו הוא רעיון מעולה לאירועים בחיק הטבע, שכן הבשר הנצלה והמנות הנלוות אליו משדרגים את האווירה והופכים את האירוע לחגיגת טעמים, ריחות ומראות.
אחת השאלות המרכזיות היא האם להגיש את האוכל לשולחנות הסועדים באמצעות צוות מלצרים מוכשר ומנוסה או להעדיף מזנונים עמוסים בכל טוב, כאלה המתמחים בקייטירינג על האש בשטח, כך שהאורחים יכולים לקחת לבד את האוכל. יש לציין כי באירועים קטנים ניתן להגיש את האוכל לצלחות האורחים כדי לספק עבורם שירות יוקרתי יותר וכדי להקל על מבוגרים המתקשים ללכת למזנון.

את התפריט כדאי לבחור בהתאם לסוג האירוע, לדוגמה מאכלי עדות שונים לאירועים משפחתיים כמו שבת חתן, חתונה ובר או בת מצווה, בעוד שלאירוע יוקרתי לעסק כמו קייטרינג למשתתפים בכנס מקצועי או אירוע השקה, כדאי לבחור במנות גורמה מוקפדות במיוחד.

דילוג לתוכן