קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לשבת חתן

תוכן עניינים

קייטרינג לשבת חתן

הזמנת קייטרינג לשבת חתן זה המנגליסטים

קייטרינג לשבת חתן זה המנגליסטים. תפריט אוכל מבושל לאירועים ביום שבת. לקבלת תפריט צרו עמנו קשר

בשעה טובה אתם מתחתנים, ועם החתונה באות המון תת חגיגות – ומה יותר טוב מלחגוג כל הזמן? אחת המסיבות שמגיעות עם החתונה היא שבת חתן, אירוע העלייה לתורה של החתן. על פי המסורת, שבת החתן אמורה להיחגג בבית הכנסת, בשבת שלפני החתונה או בשבת הראשונה שאחרי החתונה – על פי הנהוג בעדה. משפחות רבות פשוט חוגגות בארוחה גדולה ומרשימה עם כל המשפחה המורחבת של הזוג הטרי. עכשיו, תארו לעצמכם שאתם זוג לקראת או מיד לאחר חתונה, כל המשפחה מגיעה, צריך להאכיל את כולם אבל אתם מותשים מההכנות לאירוע. בנוסף, אתם עדיין לא מכירים מספיק את ההעדפות הקולינריות של כולם, ולמי יש עכשיו זמן וכוח להתחיל לברר? בדיוק בשביל זה אתם צריכים קייטרינג לשבת חתן.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לשבת חתן. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

איך בוחרים קייטרינג לשבת חתן?

כל מה שאתם צריכים בשביל ראש שקט ואירוח מוצלח זה למצוא קייטרינג שידבר למכנה המשותף הרחב ביותר, שלא יהיה מפונפן ויוקרתי מדי כי לרוב מדובר באירוע מאוד משפחתי ואינטימי – ושפשוט יהיה טעים. לנו יש עבורכם את ההמלצה הטובה ביותר עבור קייטרינג לשבת חתן – קייטרינג בשרי על האש.
למה דווקא קייטרינג של על האש? דבר ראשון, אתם צריכים משהו שכולם אוהבים. נכון שיש גם צמחונים כמעט בכל משפחה, אבל קייטרינג על האש תמיד מגיע גם עם תוספות חמות ועם מגוון סלטים קרים, כך שגם הצמחונים של המשפחה יוכלו להעמיס לעצמם צלחת מכובדת.
בנוסף לכך, מדובר בתפריט שמצד אחד ברור לכולם שלא חסכתם עליהם או זלזלתם באירוח כי מדובר במנות יוקרתיות ואיכותיות, ומצד שני יגרום לכולם להרגיש בבית. גם מי שלא אוכל בשר מכיר את תרבות המנגל והוא חי בישראל – שהיא ממלכת המנגל, כך שקייטרינג מסוג זה מבטיח מיד תחושה משפחתית מוכרת, וזאת המטרה – לחבר בין שני חלקי המשפחה החדשים.

בחירת קייטרינג לאירועי שבת חתן

קייטרינג על האש לרוב כולל מספר סוגים שונים של בשר, תוספות חמות כמו תפוחי אדמה או אורז, סלטים קרים כמו טבולה, חומוס, טחינה, סלטי ירקות שונים ועוד. גם ירקות בסגנון אנטיפסטסי מוגשים לרוב כתוספת, ובסוף הארוחה – קינוחים ושתייה חמה.
בבחירת קייטרינג לשבת חתן חשוב לקחת בחשבון שגם האורחים שלכם כבר היו או יהיו עוד רגע בחתונה ואולי גם בחינה, אז דווקא שבת החתן יכולה לאפשר מפגש מסוג אחר – נינוח יותר, שקט יותר, כזה שבאמת אפשר להכיר בו אחד את השני.
קייטרינג בשרי לשבת חתן יתרום לכם בכל אלו – אם תשכילו לבחור חברה מקצועית, איכותית, עם ביקורות טובות, מגישה אוכל טעים, מציעה שירות נעים וידידותי ומאפשרת גם גמישות איפה שצריך – כי בכל זאת מדובר במפגש אינטימי ראשון של כל המשפחה, כך ששביעות הרצון של כולם חשובה במיוחד.

מתכננים אירוע קייטרינג בשרי?

אנו המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי לשבתות חתן, ניתן לבנות כל תפריט אשר מצא חן בעיניכם, פנו אלינו אל מוקד השרות וקבלו הצעות מחיר ותפריטים בהתאם לאירוע שלכם. המנגליסטים היא החברה הגדולה בארץ לאירועי קייטרינג בשריים ואיתנו אתם תרגישו בטוחים ושבעים. פנו אלינו עוד היום ונשמח לסייע לכם בבניית התפריט לאירוע החתונה / שבת החתן שלכם

דילוג לתוכן