קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים בבית – בופה בשרים לאירוע ביתי

תוכן עניינים

קייטרינג לאירוע ביתי

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לאירועים בבית. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג לאירועים בבית של המנגליסטים

קייטרינג לאירועים בבית הוא שירות שמאפשר לכם להנות מאירוע מושקע ומפנק, בלי להתעסק בכל הפרטים הקטנים של הארגון. זה מאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת – להנות מהאירוע ומהחברה של האורחים שלכם.

השירות כולל את כל הציוד הנדרש לאירוע, כולל מנגלים מקצועיים, כלי אוכל, כסאות ושולחנות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין את האורחים וליהנות מהאירוע.

התפריט מורכב ממגוון מנות בשר מעושנות ומתובלות, שמוכנות באהבה ובהקפדה על פרטים קטנים. כל מנה מגיעה עם מגוון תוספות ורוטבים, שנבחרים בקפידה כדי להשלים את החוויה הקולינרית.

אז אם אתם מחפשים חוויה קולינרית מיוחדת לאירוע הבא שלכם, הקייטרינג לאירועים ביתיים הוא הבחירה הנכונה עבורכם. תנו לנו להפתיע אתכם ואת אורחיכם עם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, שתשאיר אתכם מחכים לאירוע הבא.

קייטרינג לאירועים ביתיים זאת המומחיות שלנו

אירועים ביתיים מציעים את האפשרות ליצור חוויה מיוחדת ואינטימית, שבה האווירה נעימה ומשוחררת. הקייטרינג לאירועים ביתיים מאפשר להכניס את האווירה והטעמים של מסעדה משובחת ישירות לבית שלכם.

במהלך האירוע, האורחים שלכם יוכלו להתרשם מהמטבח הפתוח, לראות את השפים בעבודה, להריח את הריחות המשכרים שמתפשטים מהמנגל ולהתפנק במנות שמוכנות במקום. זו חוויה שלא נשכחת במהרה.

המנגליסטים מציעים שירות קייטרינג מקצועי שמתאים לכל סוג של אירוע ביתי, בין אם מדובר באירוע יום הולדת קטן או בחתונה מפוארת. התפריט מורכב ממגוון מנות בשר מעושנות ומתובלות, שמוכנות באהבה ובהקפדה על פרטים קטנים. כל מנה מגיעה עם מגוון תוספות ורוטבים, שנבחרים בקפידה כדי להשלים את החוויה הקולינרית.

בנוסף, השירות של המנגליסטים כולל גם את כל הציוד הנדרש לאירוע, כולל מנגלים מקצועיים, כלי אוכל, כסאות ושולחנות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין את האורחים וליהנות מהאירוע.

אז אם אתם מחפשים חוויה קולינרית מיוחדת לאירוע הבא שלכם, המנגליסטים הם הבחירה הנכונה עבורכם. תנו לנו להפתיע אתכם ואת אורחיכם עם חוויה קולינרית בלתי נשכחת, שתשאיר אתכם מחכים לאירוע הבא.

בופה בשרים לאירועים בבית

המנגליסטים מומחים בקייטרינג לאירוע ביתי. אלה הם למעשה רוב האירועים שאנו עושים במהלך השנה. באירועים ביתיים יש משהו מיוחד, האינטימיות, הפשטות, החמימות שאותן פשוט אין דרך להשיג כשחוגגים בכל מקום אחר מחוץ לבית. אם תחושת המשפחתיות חשובה לכם, הביחד, יצירה של אירוע שחוגג את הקרבה ביניכם, אין ספק שאירוע ביתי הוא הבחירה הנכונה. יחד איתו מגיעה תחושה משוחררת יותר, טבעית יותר, לא מתאמצת ולא מאולצת, שמייד הופכת את האירוע לנעים ולמהנה הרבה יותר.

לצד הפשטות והמשפחתיות, אירוע ביתי לא אומר ויתור על סטנדרט אירוח גבוה, ועל ארוחה ברמה מקצועית שרובנו לא יודעים להכין בכוחות עצמנו. קייטרינג לאירוע ביתי יבטיח שתספקו לאורחים שלכם את כל היתרונות של אירוע ביתי יחד עם החוויה הקולינרית אותה ניתן לקבל רק במטבחים מקצועיים. עכשיו השאלה היא רק איזה קייטרינג לבחור.

תפריט לאירוע ביתי הכולל הכול

אם גם עליכם הוטלה המשימה הלא פשוטה כלל, ואף יש שיגידו המפרכת, לדאוג למגוון רחב של אוכל טעים לאירוע המשפחתי המצומצם או הגדול היותר משחשבתם, אל דאגה, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם – המנגליסטים, קייטרינג בופה בשרי טעים לאירועים ביתיים עם מנגליסט צמוד עד הבית וצוות מלצרים שירותי ואדיב.

קייטרינג לאירועים ביתיים – מה תקבלו?

למרות שייחלתם וקיוויתם, עכשיו הוטלה עליכם המשימה למצוא את הקייטרינג המושלם לאירוע המשפחתי, הביתי הקרוב. אחד הדברים האהובים ביותר על העם הישראלי הוא האוכל, כך שהאחריות היא גדולה והדבר האחרון שאתם רוצים הוא לאכזב את המוזמנים והאורחים. אחד הדברים שאתם לא צריכים להתפשר עליהם, אצל המנגליסטים, הוא האיכות והטעם המצוין של האוכל שהם מביאים לקייטרינג לאירועים ביתיים; בין אם תרצו סטייק אנטריקוט, פרגית, קבב או שווארמה ואסאדו, בין אם תרצו תוספות כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוחי אדמה על הגריל או ירקות על האש, בין אם תרצו את הסלטים האהובים על העם הישראלי כמו חומוס, טחינה, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב, שתייה קלה או קינוחים טעימים. אך אם חשבתם שמדובר רק באוכל אתם ממש טועים, המנגליסטים דואגים לחוויה הכוללת של הקייטרינג וגם דואגים למנגליסט מקצועי וצמוד שילווה אתכם לאורך כל האירוע ויהיה אחראי על עמדת המנגל שלא תפסיק לספק לכם בשר איכותי, טרי ורותח המגיע אליכם לצלחת ישר מן האש, בנוסף לצוות מלצרים חייכן שירותי שידאג לכל הדברים האחרים.

קייטרינג ביתי – איך האירוע שלכם יהיה המוצלח ביותר

על ידי הזמנת קייטרינג לאירועים בייתים של חברת המנגליסטים תקבלו את השירות הטוב ביותר ללא דאגות במהלך האירוע בכלל. ללא בישולים תוכלו לארח את כל המשפחה או החברים.

הזמינואת המנגליסטים כדי לחגוג אירוע בטוב טעם, עם צוות מקצועי ומיומן ואוכל בטעם גן עדן. את השירותים שלנו תקבלו במחירים מצחיקים וברמה הכי גבוהה שיש. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר עבור האירוע המתוכנן, שיהיה במזל טוב ובתאבון !

מתכננים אירוע בבית – הנקודות החשובות

ישנן לא מעט חברות קייטרינג לאירוע קטן בבית, אך לא כולן ערוכות לספק ארוחה לאירוע ביתי. אירועים ביתיים הם לרוב קטנים יותר, ודורשים כמויות מדויקות יותר, אך גם הקפדה גדולה יותר על הפרטים כיוון שברוב המקרים הארוחה היא האטרקציה החיצונית העיקרית ואפילו היחידה. נוסף על כך, חברת הקייטרינג צריכה להגיע עם כל הצוות והציוד המתאימים לתוך בית פרטי שלא בהכרח בנוי לצרכים הדרושים מבחינת תשתיות שונות, מקום ועוד.

חברות קייטרינג מיומנות מגיעות עם צוות מנוסה ועם הציוד שיוכל להתאים לתנאים ביתיים, ודואגות עוד לפני האירוע להבין מה בדיוק האמצעים העומדים לרשותן, ולתכנן יחד עם בעלי הבית היכן בדיוק כדאי להתמקם, האם כדאי לבחור בהגשה לשולחנות או בבופה פתוח ועוד.

החלטה חשובה נוספת היא על הרכב התפריט שתרצו. ישנן חברות המתמחות בקייטרינג בשרי, הנחשב לאיכותי ביותר בעולם האירועים, בשל השימוש בחומרי גלם יוקרתיים. חברות קייטרינג אחרות מציעות תפריטים לארוחה קלילה יותר, מאפים קטנים, מנות אצבע וכדומה, ומגוון האפשרויות הנוספות הוא גדול.

קייטרינג בשרי לאירוע בבית

אם אתם מעוניינים בארוחה של ממש, הקייטרינג הבשרי הוא ללא ספק בחירה שקשה לטעות איתה, אך יש לקחת בחשבון מה תנאי הבית מאפשרים לכם, גם מבחינת הרכב התפריט. אם תבחרו בארוחה בשרית על האש, מנות כמו סטייקים או חזה עוף על האש יצריכו אכילה מסודרת ליד שולחנות, עם מקום לצלחת וסכו”ם לכל אורח, תנאים שלא כל בית יכול לאפשר.

דרך אחרת ליהנות מקייטרינג בשרי באירוע ביתי היא לבחור במנות שלא מצריכות שימוש בסכין ומזלג – המבורגרים, שווארמה, קבבים וכדומה. עבור מנות כאלו תוכלו להסתפק בשולחנות בר קטנים יותר במידה שאין מספיק מקום לשולחנות ארוחה של ממש.

בחירת קייטרינג המנוסה באירועים ביתיים חשובה גם מבחינת השירות. מצד אחד – חשובה המקצועיות מעל לכל, האדיבות והיחס הנעים, מצד שני, רצוי שהצוות ישמור על כל אלו לצד התנהגות קלילה ומשוחררת, שתגרום לאורחים להרגיש שהם חלק מהמשפחה כמעט, על מנת להשתלב בתחושה האינטימית והחמימה של אירוע הנערך בבית.

דילוג לתוכן