קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים קטנים מחירים

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים מחירים

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים במחירים מנצחים

אנו מציעים קייטרינג לאירועים קטנים מחירים שלא כדאי לכם לפספס ! אנו מציעים מגוון תפריטים לבחירה- לקבלת התפריטים והצעת המחיר מלאו את טופס הפניה שבהמשך העמוד ונשמח לספק לך את שרותי הקייטרינג הבשרי הכשר שלנו לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים מחירים לפי כמות סועדים

אנו מציעים שרותי קייטרינג ל 20 איש ומעלה. אירועים קטנים הם לרוב ימי הולדת עגולים, ימי נישואין, ברית בחיק המשפחה ואירועים נוספים שרוצים לחגוג בפורום מצומצם. אף כי מדובר באירוע קטן, אנשים מחפשים כיבוד איכותי ומושקע. אם אתם מחפשים קייטרינג לאירועים קטנים ומחירים טובים הגעתם למקום הנכון! אפשר להזמין קייטרינג מעולה בדיוק לפי התקציב שלכם ולפי הטעם שלכם ושל האורחים שלכם. אנו מציעים קייטרינג לאירועים קטנים הנערכים בבית, בחיק הטבע ואף באולם קטן. 

המנגליסטים – מחירי קייטרינג לאירועים קטנים שאין בשוק!

בחברת המנגליסטים אנו גאים להציע קייטרינג בשרי במחיר תחרותי ביותר בשוק הקייטרינג בשיראל, אנו מציעים תמורה פנטסטית במחירים נמוכים, בשנים האחרונות עשינו מאות אירועים בכל שנה, היות ואנו מספקים שירות מקצועי, אוכל טעים, דייקנות, צוות אדיב וכל זה במחיר שפשוט אי אפשר להתחרות בו. אתם מוזמנים לעשות סקר שוק ולראות בעצמכם.

קייטרינג איכותי לאירועים קטנים

המנגליסטים מציעים חוויה בשרית ששווה כל שקל, אנו מספקים שירותי קייטרינג ל 50 איש במחיר מיוחד לאירועים קטנים, אצלנו תקבלו את האיכות הגבוהה ביותר של הבשר, בשילוב עם צוות מקצועי ואדיב שיעשה לכם שמח וטעים בלב. אם אתם מתלבטים עדיין אתם מוזמנים לקרוא קצת ולראות שאנו אחת החברות הכי מבוססות בשוק, אנו מספקים קייטרינג בכל רחבי הארץ כבר שנים רבות ומחזיקים בחוג לקוחות רחב שחוזר אלינו בשמחות ובחגיגות.

עלויות ומחירי קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג מחירים ועלויות הם פרמטרים שבהחלט משפיעים על בחירת הלקוח כאשר רוצה להחליט איזה חברת קייטרינג לקחת לאירוע שלו. מחירי קייטרינג מושפעים מכמה גורמים;

  • סוג האוכל המוגש באירוע -קייטרינג בשרי מחירו יקר יותר מקייטרינג חלבי
  • גודל האירוע – מחיר קייטרינג לאירועים קטנים יהיה בד”כ יקר יותר במחיר המנה לסועד, זאת בהשוואה לקייטרינג באירוע גדול עם הרבה סועדים
  • תאריך האירוע – מחירי קייטרינג גבוהים יותר בעונות הביקוש

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז

כאשר מתכננים אירוע ורוצים להזמין קייטרינג לאירועים חשוב לשים לב בעיקר על שלושה דברים:

  1. ניסיון הקייטרינג והמוניטין שיש לו ותפעול אירועי קייטרינג קטנים
  2. האם הקייטרינג מציע לכם את התפריט במחיר סביר והוגן? כאשר באים לבחור חברת קייטרינג לאירועים קטנים צריך לשים לב שהיא מציעה את מה שצריך לתפעול האירוע ובמחיר הוגן וסביר. אפשר לבדוק זאת בקלות באמצעות סקר מחירים פשוט באינטרנט.
  3. האם אתם יודעים על הקייטרינג המלצות ותשבוחות? שמעתם אולי על לקוחות ממליצים? לקוחות ממליצים זה משהו שהוא מאוד חשוב תשאלו ותבדקו. כאשר רוצים לבדוק קייטרינג לאירועים אסור להסתכל רק על המחיר אלא גם על המוניטין, הניסיון וכמובן ההמלצות.

כמה עולה קייטרינג לאירוע קטן?

בסופו של דבר העלויות של האירוע תלויות בפרטים, כמות האנשים, מיקום האירוע, המנות אשר מוגשות, כמות צוות שמגיע, הדברים יכולים להשתנות לפי הנתונים השונים של האירועים אבל בשורה התחתונה אצלנו אנחנו מבטיחים שתקבלו את התמורה הטובה ביותר שיש עבור הכסף שלכם. אנו נותנים תפריטים מפנקים במחירים נמוכים יחסית למחיר השוק הממוצע ושולחים אנשי צוות ושפים בעלי ניסיון רב.

מחירי קייטרינג לאירועים קטנים

מחירים למנה בקייטרינג לאירועים קטנים – המחיר לסועד מושפע מפרמטרים משתנים לאורך השנה ובהתאם לטווח אפשרויות;

  • מספר המנות בתפריט – כמובן שתעריף הקייטרינג יעלה ככל שהוא יכלול יותר מנות, כגון מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. כדי להוריד את המחיר אפשר להזמין מנות עיקריות משובחות ואת שאר המנות לבקש שיביאו בני המשפחה הקרובים.
  • סוג הבשר – כאשר מתכננים אירוע קטן, אפשר לתכנן גם את סוג הבשר שרוצים להגיש לכל סועד בנפרד וכך לתעל ואת עלויות הקייטרינג, כגון מנות הכוללות פחות בשר בקר ויותר עוף.

אפשר לקבוע את סוג צורת ההגשה, מספר המנות ומה כלול בתפריט בהתאם לתפריט שלכם במדויק. קייטרינג בשרי לאירועים קטנים ניתן בתכנון נכון ומקצועי להתאים בדיוק לצרכים של האורחים ובעיקר של המארח..

קייטרינג בשרי מחירים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים מוצע ע”י הרבה חברות ואפשר למצוא תפריט במגוון מחירים. אבל חשוב לזכור כי כאשר מחפשים קייטרינג בשרי לאירועים קטנים במחירים נמוכים מידי, צריך לוודא טוב טוב מדוע המחיר הוא זול מידי?

אם רוצים לדעת מה באמת מחירו של קייטרינג כשר לאירועים קטנים  צריך פשוט להשוות מחירים. הכי קל וזה המחירים בסופר שימו לב שאם יוצא לכם שהבשר שמציעים לכם הוא יותר זול ממחירו בסופר, אז מישהו מציע לכם קייטרינג בשרי במחיר זול מידיי וכנראה שיש פה משהו שלא מריח טוב (תרתי משמע) ואולי כדאי לבדוק טוב מאוד על חשבון מה מגיע המחיר ה”זול”.

קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים מחירים ורמת כשרות

עד כאן דיברנו על זה שהמחיר של מנה אירוע מושפע מגודל האירוע ופרמטרים רבים נוספים.
עניין חשוב לא פחות אשר משפיע על מחירו של קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים הוא כמובן רמת הכשרות הנדרשת באירוע. קייטרינג בשרי בכשרות רבנות – רווח בדרך כלל יימכר במחיר הבסיס, אך אם תבקשו כשרות גבוהה יותר, סביר להניח שכך גם מחיר הקייטרינג יהיה גבוהה יותר.

קייטרינג לאירועים קטנים של המנגליסטים

אם גם אתם מחפשים פתרון קל ומהיר לקייטרינג בשרי לאירועים קטנים ובמחירים משתלמים, אתם יכולים להפסיק את החיפושים שלכם. הכירו: המנגליסטים – צוות מקצועי של טבחים ומלצרים המגיעים לכל אירוע ומשדרגים אותו בכמה רמות. תודו לנו אחר כך!

אין ספק שהעם הישראלי אוהב לחגוג והרבה ותמיד מוצא סיבה למסיבה; בר /בת מצווה, חתונה, שבת חתן, ברית/ה, אירועי חברה שונים וכולי’. העובדה שאוכל הוא עסק לא זול, וכזה הדורש המון השקעה, זמן ומאמץ, הם לא דברים חדשים. אך מה אם נאמר לכם שקיים עסק שדואג לכם להכל, מא’ עד ת’, וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את האוכל והתפריט המתאים לכם, לתקציב שלכם ולאורחים שלכם. מה שיעזור לכם להחליט על אירוע כזה הוא לעשות חיפוש קצר בגוגל על קייטרינג בופה מחירים ולקבל את כל המידע שמעניין על צוות המנגליסטים.

המנגליסטים מתאימים את עצמם לכל אירוע; בין אם זה אירוע יוקרתי יותר ולו תפריט מותאם, או בין זה אירוע שמתקיים בשטח, בחיק הטבע ובאוויר הפתוח. בין אם זה אירוע לקהל גדול של אנשים או אירוע המותאם לקהל מצומצם יותר, אל דאגה – הם ערוכים לכך. כל שצריך לעשות הוא לקבוע מראש.

קייטרינג בופה בשרים – על איזה אוכל מדובר?

אנו מדברים על אוכל יוקרתי מסטייק אנטריקוט, עד אוכל עממי וטעים שכל ישראלי אוהב  הקבב והשווארמה. בנוסף לכך קיימות תוספות לעיקרית, שתייה, מבחר סלטים וקינוחים. ישנם מסולים שונים, מהפרימיום ועד הבסיסי שאתם יכולים הלחליט לפיו מה אתם רוצים שיהיה לכם באירוע. אחד הדברים החשובים שהמנגליסטים שמים עליו דגש הוא היחס האדיב והשירות המצוין, כך שלא מדובר רק באוכל מגוון, טעים וזול, אלא גם אין פשרות כשמדובר במקצועיות.

טבלת מחירים לקייטרינג לאירועים קטנים

המנגליסטים מציעים קייטרינג בשר על האש לאירועים, באמצעות ארבעה תפריטים במחירים משתנים. לבחירה התפריט המתאים לכם ביותר יש ללחוץ על אזור התפריטים שבאתר ולעיין בתפריטים המוצעים. בין היתר תוכלו למצוא בין התפריטים שלנו את הארוחות הבאות:

שימו לב כי המחירים של התפריטים משתנים בהתאם לתאריך האירוע, האזור בארץ וכמות הסועדים

  • תפריט גריל בסיסי – המחיר לסועד הוא באזור ה 135 ש”ח.
  • תפריט גריל קלאסי – המחיר לסועד הוא באזור ה 180 ₪ לסועד וניתן לשדרג אותו עם מגוון תוספות המתאימות לארוחה על האש
  • תפריט דוכן שווארמה – המחיר לסועד הוא באיזור ה 100 ש”ח.

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים

כדי לקבל מושג על קייטרינג לאירועים קטנים מחירים אפשר ליצור איתנו קשר דרך האתר. יש למלא את התקציב המבוקש, ואת מספר האורחים ואנו נסייע לכם לארגן קייטרינג לאירוע שלכם. הקייטרינג יכול לכלול את כל המנות החל מהמנות הראשונות ועד לאחרונות, או כיבוד המגיע כבר במגשים נוחים להגשה. אנו יכולים אף לתאם לכם גריל מן, שיגיע עד למקום האירוע ויטרח על הכנת בשר איכותי וטעים. לפעמים זהו פתרון מצוין ובו מנגליסט דואג להיבט הבשר ואילו אתם אחראיים לכל שאר התוספות. בכך כולם נהנים ממנות עיקריות משובחות והתקציב הוא כפי שתכננתם.

נוכל לתאם אתכם את הקייטרינג בהתאם לתעריף וסוג הבשר. למשל כיבוד הכולל קבבים בתיבולים שונים, פרגיות שיפודים, פרדיות סטייקים, סוגי נקניקים טעימים ועוד. נשמח לסייע לכם על קייטרינג לאירועים קטנים מחירים. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל המידע הדרוש לכם.

קייטרינג-לאירועים-קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים – המחירים בישראל

עלות שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בישראל יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים כמו סוג האירוע, כמות האורחים, סוג האוכל והשתייה המוגשים ורמת השירות הנדרשת. עם זאת, כדי לתת לך מושג כללי על המחירים הממוצעים, הנה כמה הערכות:

  • שירות קייטרינג בסיסי ל-20-30 אנשים עשוי לעלות בסביבות 2,500-3,500 שקלים.
  • שירות קייטרינג פשוט בסגנון מזנון ל-50-60 איש עשוי לעלות בסביבות 6,000-8,000 שקלים
  • שירות קייטרינג משוכלל יותר עבור 100-150 איש עם מגוון מנות ראשונות, מנות ראשונות וקינוחים עשוי לעלות בסביבות 15,000-25,000 שקלים.

    מחירים אלו הם הערכות בלבד ויכולים להשתנות במידה רבה בהתאם לשירות הקייטרינג הספציפי, מיקום וגורמים נוספים. תמיד עדיף לקבל הצעת מחיר מכמה שירותי קייטרינג שונים ולהשוות מחירים ושירותים כדי למצוא את המתאים ביותר לצרכים ולתקציב שלך.

בנוסף לגורמים שהוזכרו קודם לכן, עלות שירותי הקייטרינג בישראל יכולה להיות מושפעת גם מהעונה והזמן בשנה. למשל, בחגים היהודיים, שירותי קייטרינג עשויים להיות מבוקשים יותר, והמחירים עשויים להיות גבוהים יותר.

יתר על כן, עלות האלכוהול יכולה להשפיע באופן משמעותי על העלות הכוללת של שירותי קייטרינג. בישראל יש מסים גבוהים על אלכוהול, ועלות האלכוהול יכולה להוות חלק נכבד מחשבון הקייטרינג. כתוצאה מכך, חלק משירותי הקייטרינג עשויים לגבות עמלות נוספות עבור אלכוהול, או שתצטרך לרכוש את האלכוהול בנפרד.

בבחירת שירות קייטרינג בישראל, חיוני לבקש פירוט מפורט של העלויות והשירותים הכלולים בהצעת המחיר. חלק משירותי הסעדה עשויים להציע אפשרויות תמחור שונות, כמו לאדם או למנה, וחשוב להבין כיצד פועלים דגמי התמחור הללו ואיזה מהם מתאים ביותר לאירוע שלכם.

לבסוף, חשוב לזכור שלמרות שהעלות היא גורם חיוני בבחירת שירות קייטרינג, זה לא הגורם היחיד שיש לקחת בחשבון. איכות האוכל והשירות, ההיענות של שירות הקייטרינג והיכולת להתאים להגבלות והעדפות תזונתיות הם גורמים מכריעים שיש לקחת בחשבון בבחירת שירות קייטרינג לאירוע הקטן שלכם בישראל.

דילוג לתוכן