קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשר על האש לאירועים קטנים

תוכן עניינים

קייטרינג על האש כשר בבית

קייטרינג בשר על האש לאירועים קטנים (וגדולים) זה המנגליסטים! אנו מציעים 4 תפריטי קייטרינג על האש לאירועים. המספקים את כל מרכיבי הארוחה הבשרית שצריך בשביל אירוע בשרים מושלם. פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר ותפריטים לאירוע קייטרינג קטן או גדול, בכל אזור בארץ ובכל כשרות שנדרש לה.

אז לפני כל ורגע לפני שאתם מזמינים את קייטרינג בשר על האש לאירוע הקטן שלכם, הנה דברים שחשוב לדעת:

10 טיפים להזמנת קייטרינג בשר על האש לאירועים קטנים

  1. קבע את ספירת האורחים שלך: לפני ההזמנה, הקפד על ספירת ראשים מדויקת כדי להבטיח שאתה מזמין מספיק אוכל לאורחים שלך.
  2. בדקו את אפשרויות התפריט: וודאו ששירות הקייטרינג מציע תפריט עם מגוון אפשרויות בשר על האש המתאים להעדפות ולצרכים התזונתיים שלכם
  3. קחו בחשבון את סוג האירוע: סוג האירוע והנושא שלו יכולים להכתיב את סוג הבשרים על האש שתבחרו. לדוגמה, אם זה ברביקיו מזדמן, אולי כדאי לכלול המבורגרים ונקניקיות בנוסף לבשרים על האש.
  4. שאל לגבי משלוח והגדרה: ודא ששירות הקייטרינג יכול לספק את האוכל למקום שלך ולהגדיר אותו עבור האורחים שלך. חלקם עשויים להציע קייטרינג בשירות מלא, בעוד שאחרים עשויים להציע רק משלוח והגדרה.
  5. דון באפשרויות ההגשה: שקול כיצד אתה רוצה שהאוכל יוגש, כגון בסגנון מזנון, בסגנון משפחתי או בציפוי אישי. דון באפשרויות שלך עם שירות הקייטרינג וודא שהם יכולים להתאים להעדפותיך.
  6. אשר זמינות: בדוק עם שירות הקייטרינג כדי לוודא שהם זמינים בתאריך האירוע שלך ושהם יכולים לשלוח למקום שלך.
  7. שוחחו על מנות הליווי: שקול אילו מנות ותוספות תרצה שילוו את הבשרים הצלויים. וודאו ששירות הקייטרינג מציע אפשרויות המשלימות את הבשרים הצלויים.
  8. שאל לגבי כוח אדם: אם אתה צריך כוח אדם עבור האירוע שלך, כגון שרתים או ברמנים, בדוק עם שירות הקייטרינג כדי לראות אם הם מציעים את השירותים האלה.
  9. בדוק אם יש מגבלות תזונתיות: הקפד לבדוק עם האורחים שלך לגבי מגבלות תזונתיות או אלרגיות ולדון בהן עם שירות הקייטרינג כדי להבטיח שהם יכולים להכיל אותם.
  10. אשר את התמחור והתשלום: הקפד לקבל הבנה ברורה של מבנה התמחור והתשלום, כולל כל עמלות נוספות, מסים ומענקים. הקפד לקבל הכל בכתב כדי למנוע בלבול או אי הבנות בהמשך.

קייטרינג בשר על האש לאירועים קטנים המנגליסטים

קייטרינג על האש לאירועים קטנים עם הרבה בשר על האש – המנגליסטים

קייטרינג על האש לאירועים קטנים זה המנגליסטים – גרילמן מקצועי על המנגל לאירועים אצלך בחצר.. אוכל טוב הוא מרכיב חשוב בכל אירוע, זה כיף לקבל מחמאות בתום האירוע מהאורחים ולדעת כי הצלחתם להעניק להם חוויה מהנה ובעיקר, טעימה. הבחירה בקייטרינג בשרי היא הבחירה המועדפת על רוב מפיקי האירועים, מנות בשריות מספקות לאורחים ארוחה מזינה ומשביעה. את התפריט הבשרי לאירוע ניתן להרכיב תוך שילובי מנות עוף יחד עם בקר, דגים וגם מנות ראשונות מיוחדות המבוססות על בשרים קרים או פטה כבד. קייטרינג לאירוע אפשר להרכיב היום בטווחי מחירים משתנים, יש לכם הזדמנות לקבוע שימוש בנתחי בשר יקרים לעומת שימוש בנתחים פשוטים יותר. הרכבת תפריט קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כגדולים דורשת מחשבה, יש להתאים את התפריט לסגנון האירוע ולאופי הקהל. עליכם לשים לב לגילאי האורחים, לשעת האירוע, לנוכחות רבה של ילדים באירוע, להרגלי תזונה בריאה דלת שומן ועוד.

קייטרינג בשרי לחתונה – תפריט חתונות של המנגליסטים

קייטרינג על האש לאירועים קטנים ואיכותיים

כל אוהבי הבשר האמתיים יודעים שצריך להכין את הבשר עד למידה הנכונה והמדויקת כך שיהיה הכי עסיסי והכי טעים. אך לפעמים, גם למנגליסט התורני מגיעה מנוחה והחלטתם לחפש קייטרינג מעולה לאירוע הקרב. הרשו לנו להציג בפניכם – המנגליסטים: קייטרינג על האש מגוון, טרי, איכותי וזול בליווי מנגליסט צמוד וצוות מלצרים מקצועי.

קייטרינג בשר על האש – התפריט

ארוחת העל האש הישראלית היא אחת מהארוחות הכי טעימות ומבוקשות בישראל, בערך בכל חג או מועד, והופכת כל אירוע לסיבה למסיבה. אך תמיד יש את האחד שצריך לעמוד שעות על הגריל ולהכין לכולם את הבשר, לאחר שקנו אותו ותיבלו אותו. אבל רגע, מה עם התוספות לעיקרית, הקינוחים והשתייה? תנו לנו להוריד כמה דאגות מהכתפיים שלכם ולהציע לכם שירות ייחודי של קייטרינג על האש איכותי, טעים ובמחירים אטרקטיביים המציע לא רק אוכל מעולה אלא גם צוות של מלצרים אדיבים ושירותיים שיגישו לכם את כל האוכל ישירות לצלחות שלכם מהנמגליסט הצמוד העומד על עמדת הגריל כל הלילה ומכין לכם את הבשרים כך שיגיעו הכי חמים וטריים. נשמע טוב? חכו לתפריט.

מה יש בתפריט של קייטרינג בשר על האש לאירוע קטן?

הכל תלוי במסלול שתרצו לבחור. אתם תוכלו למצוא בו מנות כמו סטייק אנטריקוט, פרגית, קבב ועד אסאדו כשר לאירועים , לצד תוספות מעולות כמו אורז עם צימוקים ושקדים, תפוחי אדמה על האש וירקות על הגריל. לכל הטוב הזה מתווספים סלטי הבית המעולים כמו טחינה, חומוס, סלט ירקות קצוץ וסלט כרוב וכמובן, אי אפשר לשכוח את הקינוחים המתוקים והשתייה הקלה.

תפריטי קייטרינג בשרים על האש

המנגל הישראלי הוא אחד הפריטים שעובדים שעות נוספות בכל בית ישראלי סטנדרטי וכך גם אוכל “העל האש” נהפך למן מנהג טעים וקליל המלווה כל חג או אירוע. אם גם אתם החלטתם השנה על ארוחה נוסח על האש בארוחת החג שלכם או באירוע, אך החלטתם שלא מתחשק לכם לבשל, כדאי שתכירו: המנגליסטים- קייטרינג בשרים על האש.

קייטרינג בשרים על האש – אילו בשרים תקבלו לאירוע

המנגליסטים היא חברה העוסקת בקייטרינג בופה בשרי מגוון, טעים, זול וטרי, שמגיע לכל מקום שאתם צריכים בין אם זה אירועים גדולים או קטנים, יוקרתיים או עממיים יותר. בהתאם לכך המנגליסטים מציעים מגוון תפריטים, במחירים שונים ואטרקטיביים, המתאימים לכל סוג אירוע למשל, סטייק אנטריקוט, פרגית, קבב, אסאדו או שווארמה, לצדם תוספות כמו אורז עם צימוקים ושקדים, תפוח אדמה על הגריל וירקות על האש, בליווי הסלטים הטעימים והאהובים טחינה, חומוס, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב, קינוחים מעולים ושתייה קלה – וזאת רק הרשימה החלקית. בנוסף לאוכל, אחד השירותים שהמנגליסטים מציעים הוא מנגליסט מקצועי וצמוד לכל אורך הערב, אשר יעמוד על עמדת המנגל וידאג לכם לבשר איכותי, טרי ורותח שיוגש אליכם הישר לצלחת בעזרת צוות מלצרים אדיבים שנמצאים באירוע לעזור בכל הקשור להגשת האוכל ולסדר, כך שאתם תוכלו להתרכז באירוע ובאורחים ותשאירו לנו את כל העבודה מבלי להניד עפעף.

קייטרינג בשר על האש לאירועים קטנים- תהליך ההזמנה

בקלות! אתם יכולים לפנות אלינו דרך האתר; כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר כמה פרטים אישיים, על מנת שנציג מטעמינו יוכל לחזור אליכם עם המחיר וכמה פרטים על האירוע כמו מיקום, כמות עמדות אוכל, כמות אורחים וסוג התפריט שבחרתם. אם תרצו ניתן גם להתקשר אלינו למוקד הטלפוני.

עם מי אני צריך ליצור קשר?

כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את פרטי האירוע ואת פרטיכם האישיים באתר, ואנו נדאג שנציג שירות מטעמינו יחזור אליכם במהרה, על מנת להתאים לכם תפריט המציע מגוון אפשרויות על האש ואם תרצו אפילו מגשי אירוח ואוכל לאירועים.

קייטרינג על האש כשר בבית זה המנגליטסים

אם גם לכם נמאס לבשל לכמות גדולה של אנשים, אם זה לחג או לאירוע משפחתי, תפריט אוכל מגוון ובלי נגמר של בשרים, תוספות לעיקרית, סלטים וקינוחים, תנו לנו לעזור לכם ולהציג בפניכם קייטרינג על האש בבית – המנגליסטים: בופה בשרי, טעים ואיכותי, במחירים אטרקטיביים, עם מנגליסט מקצועי וצמוד בליווי מלצרים שירותיים ואדיבים.

שרותי קייטרינג על האש בבית הלקוח

אין ספק שכשאר מדובר באירועים ביתיים, המשימה המאוד קשה של לעמוד שעות במטבח במטרה לבשל ולהכין את כל המנות הרצויות לחג או לאירוע המשפחתי היא מאוד מפרכת ושואבת המון אנרגיות. אם ככה, למה לא לבחור באופציה הפשוטה, והממש לא יקרה, של קייטרינג מעולה, מומלץ וטעים המציע מגוון רחב של בשרים ותוספות ודואג להכול מא’ עד ת’ – המנגליסטים: קייטרינג על האש בבית שלכם. המנות נעות מסטייק אנטריקוט, פרגית וקבב ועד לאסאדו ושווארמה, תוספות לעיקרית כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוח אדמה על האש וירקות על הגריל, סלטי הבית המעולים והמוכרים לכל נפש כמו טחינה, חומוס, סלט ירקות קצוץ וסלט כרוב וכמובן קינוחים טעימים ושתייה קלה. אך השירות לא נגמר בזה, מדובר על קייטרינג המציע לכם מנגליסט מקצועי וצומד שעומד על העמדה לאורך כל הערב ומכין לכם את הבשרים, טריים ורותחים הישר מהמנגל אצל הצלחת שלכם, שאותם יגישו המלצרים החביבים – כך שלא תצטרכו אפילו לקום מהשולחן.

מחירון קייטרינג על האש

שאלה טובה, אחרי הכל מדובר, כמו בכל אירוע, בכמות האורחים, כמות עמדות האוכל, כמות האוכל, מיקום האירוע וסוג התפריט שתבחרו מבין התפריטים המוצעים באתר. כל שתצטרכו לעשות הוא להשאיר את פרטי האירוע והפרטים האישיים שלכם ונציג מטעמינו יחזור אליכם עם כל הפרטים והמחיר האטרקטיבי.

צוות מקצועי לקייטרינג לאירועים קטנים

פרט לטעמים טובים, חווית האכילה מושפעת גם מריחות טובים של האוכל, טריות המרכיבים, צורת ההגשה ועיצוב המנות. בחירה מיוחדת ומוצלחת להרכבת תפריט קייטרינג לאירועים קטנים תהיה ברביקיו. מנות בשר על האש תהיינה פשוטות להכנה, מהירות להכנה מיד במקום האירוע, ריחניות להפליא ומאוד פופולריות. הקהל הישראלי מאוד אוהב ארוחות ברביקיו, אם אתם מחפשים רעיון מיוחד וטעים להרכבת תפריט הקייטרינג באירוע שלכם קייטרינג ברביקיו יהיה בחירה נפלאה.

סוד ההצלחה בהרכבת תפריט בשרי לאירוע הוא שילוב בין כמה סוגים של מנות בשריות, כדאי לזכור להציע גם מנה אחת צמחונית. את המנה הראשונה אפשר להרכיב משתי מנות לבחירה: מנת בשר קלילה ומנת דג, את המנה העיקרית כבר תרכיבו מ-3 אפשרויות בחירה כאשר תשלבו מנת עוף, מנת בשר בקר ומנה נוספת לפי בחירה. בין המנות הפופולריות אפשר למצוא נתחי פרגית, סטייקים, מנות בשר מוקפץ בסגנון סיני, מנות בשר על האש. את כל המנות הבשריות נמליץ להגיש עם תוספת של ירקות אפויים ואורז לבן.

למנגליסטים צוות קייטרינג לאירועים בצפון, במרכז ובדרום הארץ. אנו נספק לכם שירות בכל מקום שתבקשו ובו ניתן לההדליק את המנגל.צרו עמנו קשר לקבלת תפריטים לאירוע קייטרינג מושלם.

מה צריך לדעת בהזמנת שרותי קייטרינג על האש לאירועים קטנים

רגע לפני שאתם מבצעים את ההזמנה או מקבלים החלטות סופיות כדאי לאסוף את כל הפרטים הבאים למטרת הגדרה נכונה של אופי האירוע. זהו השלב בו עליכם להגדיר את מיקום האירוע ואת התנאים בשטח, את מספר האורחים ומגוון הגילאים, את שעת האירוע, את משך האירוע, את מזג האוויר ואת צורה ההגשה והישיבה. קייטרינג לאירועים קטנים אפשר לתאם תוך הקמת מזנון בו האורחים אוספים בעצמם את המנות או תוך הגשה אישית לשולחנות.
בהתאם להגדרת אופי האירועע ניתן יהיה לתאם את הזמנת נותני השירות ולהתחיל לגבש תמונה ברורה של האירוע. חשוב יהיה לשמור על סדר וארגון לכל אורך הדרך, לגבות את שכירת נותני השירות בהסכמים כתובים ולא להתפתות להסכמים בעל פה. הקפידו לטעום את המנות ולבחור את התפריט שלכם תוך שילובי טעמים נכונים, אל הטעימות נמליץ להזמין בני משפחה נוספים לקבלת חוות דעת עשירה ומגוונת ככל האפשר. אירוע קייטרינג בשרים על האש מוצלח מתחיל באוכל טוב!

דילוג לתוכן