קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

דוכן וגלגל שווארמה לאירועים

תוכן עניינים

דוכן שווארמה לאירועים

קייטרינג גלגל שווארמה לאירוע

קייטרינג-שווארמה המנגליסטים

תפריט דוכן שווארמה

ארוחה ישראלית אמיתית, כזאת שכולם אוהבים. בופה מהודר המציע שווארמה פרגית מובחרת בחיתוך פרונטלי. וגם פלאפל חם,  2 תוספות חמות, 7 סוגי סלטים, שתיה קלה בפחיות אישיות, שתייה חמה וקינוחים מפנקים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג שווארמה. מלא את טופס הפניה וקבל הצעת מחיר לדוכן שווארמה יוקרתי הכולל גם את כל מה שצריך מסביב, מכונת שווארמה מקצועית, בופה הגשה מהודר, כלי וכל וצוות תפעול

דוכן וגלגל שווארמה לאירועים 1

המנה העיקרית

שווארמה פרגית
שווארמה איכותית בתיבול סודי ובהכנה פרונטלית

פלאפל
פלאפל טרי בטיגון על המקום

דוכן וגלגל שווארמה לאירועים 2

תוספות חמות

צ’יפס פריך
צ’יפס פריך בטיגון על המקום

תפו”א מדורה
תפו”א אפוי על גחלים

דוכן וגלגל שווארמה לאירועים 3

הסלטים

סלט חומוס
חומוס, פפריקה חריפה ושמן זית

סלט טחינה
טחינה, פלפל, מלח, שום ולימון

סלט ירקות קצוץ
סלט ירקות קצוץ, מלח פלפל ושמן זית

סלט כרוב לבן
כרוב לבן קצוץ ומתובל

סלט טבולה
סלט טבולה, עגבניות, פטרויזליה, לימון ושמן זית

סלט עגבניות שרי
עגבניות שרי ובצל סגול ותיבול פיקנטי

פלפלים וחמוצים
מגוון חמוצי הבית

מוגש בליווי פיתות חמות

דוכן וגלגל שווארמה לאירועים 4

שתיה קרה

מים קרים
מים מינרלים עם קרח ולימון

לימונדה
לימונדה, קרח, לימון ונענע

דוכן וגלגל שווארמה לאירועים 5

קינוחים ושתיה חמה

שולחן קינוחים ושתייה חמה
פטיפורים איכותיים, המוגשים עם אספרסו משובח ותה צמחים

מתקן שווארמה לאירועים – גלגל מקצועי

אם ניתן להזמין לאירועים מתקן לסוכר או בשמו ” שערות סבתא”, או מתקן לפופקורן, למה שלא יהיה מתקן לשווארמה. מתקן שווארמה לאירועים פרונטלי עם גלגל שווארמה פרגית מסתובב, ימשוך לאירוע שלך יותר אנשים שייהנו מאוכל בשרי עממי ומזין ,ממש כמו שהם קונים בחוץ כמה שהם רוצים ללא הגבלה. כך שאם תביא לאירוע שלך דוכן שווארמה אין ספק שיצאו לך מהאירוע אורחים מאושרים. לכן אל תשכח שאתה מתחנן את האוכל לאירוע שלך ,שווארמה לאירועים. כי בסופו של דבר ככל שתביא משהו שהאורחים שלך לא רגילים אליו , ככה האירוע שלך ייזכר אצלם כאירוע מוצלח. כי בסופו של דבר אירוע נזכר למשך שנים רבות בגלל האוכל שהיה בו, לכן ככל שתזמין אוכל שאין במקומות אחרים כך האירוע שלך יהיה יותר מוצלח מאשר אחרים. וזה מה שאתה רוצה אירוע מוצלח, שהאוכל בו הוא באיכות ורמה גבוהה, לכן חייבים להשקיע באוכל לטעום ולדאוג שהאוכל באירוע יהיה טרי וטעים.

דוכן שווארמה ומכונת שווארמה מקצועית- האטרקציה באירוע

שווארמה נחשבת לאחד המאכלים האהובים ביותר על הישראלים. ישראלים רבים שהולכים ברחוב פשוט אינם יכולים לעמוד בפיתוי של דוכן השווארמה מולו הם עוברים, וממהרים להזמין אותה בפיתה, בלאפה או בצלחת, תוך התאמה מלאה לטעם האישי שלהם (מבחינת התוספות, למשל). בתנאים האלה, ממש לא מפתיע מדוע השווארמה האיכותית עשתה את דרכה במהלך השנים גם לתחום האירועים, כשהצורה הנפוצה ביותר שלה כיום היא דוכן שווארמה לאירועים. בעמוד זה תוכל למצוא את כל המידע על האטרקציה הקולינרית הישראלית – שווארמה בפיתה!

תפריט דוכן שווארמה

מי לא אוהב לאכול שווארמה, הטעם המענג של הבשר על הלשון עושה לנו את זה ובגדול. דוכן שווארמה לאירועים יכולה להיות חוויה שלא תישכח הרבה שנים, לכן המנגליסטים החליטו שהם הולכים על שווארמה לאירועים ובגדול. כלומר תוכלו לראות בתוך האירוע שלכם , דוכן של שווארמה כפי שאתם רואים בשווארמיה הקרובה לביתכם, כך שתוכלו לאכול כמה מנות שתרצו. השווארמה נעשית בבית הלקוח, כך שהיא טרייה ועסיסית, נפרסת לפרוסות ומוגשת לאורחים שלך, כך שאין אחד שיוכל לעמוד בפיתוי לומר לא. כמו כן במקביל לשווארמה, תוכל ליהנות ממגוון סלטים כגון: חמוצים, סלט ירקות ערבי, סלט כרוב, טחינה, סחוג, עמבה , צ’יפס ועוד שיעשו לך את הארוחה טעימה, רטובה ומזינה למשך שעות היום.

לאיזה אירועים מתאים תפריט דוכן שווארמה

דוכן שווארמה לאירועים מתאים לכל סוגי האירועים, בין אם המשפחתיים ובין אם העסקיים, בלי קשר לסדר הגודל של האירוע. בחירה מקובלת היא למקם את דוכן השווארמה כחלק מקבלת הפנים באירוע, אם כי ניתן להוסיף אותה בכל שלב, למעשה. הדוכן צפוי למשוך אליו אחוז ניכר מבין אורחי האירוע עקב המראה המפתה של השווארמה המסתובבת על המקל, נחתכת לעיני הסועדים לפרוסות קטנות ומוגשת להם אחר כבוד בכל צורת הגשה בה הם מעוניינים. הליך זה מביא לכך שהאורחים יכולים להיות בטוחים בכל מאת האחוזים שהשווארמה המוגשת להם היא חמה וטרייה, מה שפותח אצלם את התיאבון עוד יותר.
באופן לא מפתיע, הדוכנים נועדו להעביר את החוויה המוכרת של אכילת השווארמה ואף לקחת אותה מספר צעדים קדימה. הסועדים יכולים לבחור משורה ארוכה של סלטים (סלט ירקות, סלט כרוב, חמוצים וכולי) ומתוספות הכרחיות דוגמת חומוס, צ’יפס, סחוג, עמבה ועוד. בחירה מקובלת היא בהגשה אישית של השווארמה, ממש כמו בשווארמיות – יתרון שמשדרג עוד יותר את החוויה עבור האורחים.

קייטרינג שווארמה לאירוע

קייטרינג שווארמה הוא בחירה מעולה לאירועים שונים כמו חתונות, בר מצווה, בת מצווה ואירועים עסקיים. הם מציעים תפריטים מגוונים וטעימים המותאמים לטעמים ולצרכים של הלקוחות. קייטרינג שווארמה מתמחה במגוון סוגי המטעמים כולל אוכל מזרחי, מערבי, ים תיכוני ועוד. הם יכולים להגיש אוכל חם או קר, סלטים טריים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים מרהיבים.

קייטרינג שווארמה יכול להתאים את התפריט לצרכים התקציביים שלכם ולמספר האורחים. הם משתמשים ברקמות בשר איכותיות, מקומיות וטריות וברכיבים איכותיים נוספים כדי להבטיח את הטעם והאיכות הגבוהה של האוכל. כמו כן, הם יכולים לספק שירותים נוספים כמו דלפק שרתים, אירועים בראש השנה ועוד.

בנוסף לאוכל המוגש, קייטרינג שווארמה מתייחס בתשומת לב לפרטים הקטנים ולאווירה הכללית של האירוע. הם מקפידים על תכנון ועיצוב השולחנות, המסדרון והפרחים כדי ליצור אווירה מושלמת וייחודית.

קייטרינג שווארמה מציעים חווית אירוח מקצועית ומרשימה, ומוכנים לעמוד בצרכים המיוחדים שלכם כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה פנטסטי ובלתי נשכח.

קרא עוד על שווארמה לאירועים: שווארמה

דילוג לתוכן