קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי ליום הולדת

תוכן עניינים

מתנה מושלמת ליום הולדת קייטרינג בשרי של המנגליסטים

המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי ליום הולדת. לחברה מספר צוותים שישמחו לספק לכם שרותי קייטרינג בשרי איכותי וכזה המתאים למסיבות יום הולדת, שיעניק לכם חגיגה נחמדת ובשרית במיוחד. צוות מקצועי ומיומן שייתן לכם לחגוג בראש שקט וירים את האירוע אל השלב הבא.

קייטרינג ליום הולדת – מה הבחירה שלכם

לכל אחד ישנן העדפה אחרת לסוג הקייטרינג, הדבר נובע מטעם אישי כמובן – אחד מעדיף פיצה והשני מעדיף סטייק, מישהי אחת לא אוכלת דברים מעולם החי או מתעשיית החלב ואחרת קרניבורית חסרת תקנה. נוסף על כך יש כמובן עניינים של תקציב, לרב קייטרינג בשרי יעלה יותר מקייטרינג חלבי ככלל אצבע. אנו במנגליסטים נשמח לעשות לכם חגיגת בשרים שלא תשכחו,

אנו מציעים מספר תפריטים שונים על סקאלה של מחירים שמתאימה למרבית התקציבים,

אם יש לך או ליקיר לבך יום הולדת צור עימנו קשר ונעזור לכם לחגוג עם טעמים נפלאים של נתחי בשר איכותיים וטאץ’ של שפים מקצועיים עם אהבה גדולה למקצוע. שיהיה בתאבון והרבה מזל טוב.

קייטרינג בשרי לאירוע יום הולדת

ימי הולדת. לכולנו יש אותם. חלקינו אוהב לחגוג אותם, לבלות, להשתכר ולאכול עד אובדן חושים  וחלקינו אוהב להתחפר מתחת לשמיכה ולשכוח שעוד פעם הזדקנו, ואיך לעזאזל השנה עברה כל כך מהר ועדיין לא הפכנו לסטראט אפיסטים מצליחים או הצלחנו לנחות על הירח.

בכל מקרה, גם אם לעיתים ימי הולדת יכולים להזכיר לנו את תקתוק הזמן החולף, יום ההולדת הוא הזדמנות מעולה לאסוף את החברים והמשפחה ולהרים אירוע כזה שיעיף אתכם ואת האורחים באוויר הישר אל השנה החדשה בחייכם.

בין אם בא לכם על אירוע צהריים רגוע בחצר הבית או מסיבה לילית באולם או מועדון, בין אם אתם נושקים לגיל הפנסיה או שאתם מארגנים מסיבה לילד עם כל החברים מהכיתה, אחד המפתחות בהצלחה של כל אירוע יום הולדת הוא הקייטרינג. בשביל שאתם תהנו בראש שקט כדאי שיהיו אנשי מקצוע שיתפעלו את בלוטות הטעם של האורחים שלכם- ואין כמו קייטרינג בשרי על האש לעורר את את התיאבון ומצב הרוח.  המנגליסטים הוא צוות קייטרינג מנוסה ומקצועי,  בעל ניסיון בהרמת ימי הולדת והאכלת הסועדים בכל טוב.   

הזמנת קייטרינג בשרי  לאירוע יום הולדת

בבואכם לתכנן את הקייטרינג של האירוע הייחודי שלכם, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים. מספר האורחים, מקום, זמן ושעה, גיל האורחים ועוד…

במנגליסטים תוכלו לבחור ולקבל יעוץ מקצועי אשר מתאים במיוחד לצרכי האירוע הייחודי שלכם. בין אם זה יום הולדת, בר מצווה, קידום בעבודה, מציאת מטמון בחצר האחורית או כל אירוע חגיגי אחר, המנגליסטים יעזרו לך לתפור את הקייטרינג המתאים לאירוע שלך.

נסייע בבחירה של התפריט המתאים מבין המגוון המוצע שלנו בשביל שתוכלו להפיק את המיטב מהחגיגה שלכם.  מקטנים ועד גדולים- המנגליסטים מציעים מגוון בשרי עשיר, כולל תוספות, שתייה וקינוחים אשר יכולים להתאים לכל חיך, ותוכלו למצוא את המנות הבשריות האהובות עליכם ולשתף בהם את האורחים שלכם. כך שגם אם במקרה הקוסם יעלים את הסבתא, או שהחבר הטוב ישתכר יותר מידי, יתפשט ויתעלף על הדשא, כולם עדיין יהנו מהסטייקים והשיפודים, ויישארו עם טעם טוב מהאירוע.

קייטרינג-בשרי-ליום-הולדת
דילוג לתוכן