חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים קטנים מחירים ועלויות אירוע

תוכן עניינים

אם אתם מארגנים אירוע קטן ומיוחד, ואתם רוצים להפתיע את המוזמנים שלכם בארוחה בשרית מעולה, אתם חייבים להתקשר אלינו. המנגליסטים קייטרינג בשרי שמתאים לאירועים קטנים, של עד 50 אנשים. המנגליסטים מבשלים את הבשר באש חיה, באמצעות מנגלים מיוחדים שמאפשרים להם לשלוט במדוייק בחום ובעשן. התוצאה היא בשר רך, עסיסי ומלא בארומה, שמרענן את החבר’ה.

המנגליסטים מציעים מבחר רחב של מנות בשריות, שמתאימות לכל טעם. אתם יכולים לבחור מתוך קבב, שניצל, נתחי עוף, אנטריקוט, אסאדו, אנטרה, פרנדה, ועוד. המנות מוגשות עם תוספות של סלט, חמוצים, לחמניות, רטבים, ומשקאות.

אנו דואגים להביא את החומר הדרוש להכנת הארוחה, להתארח באתר האירוע, להדליק את האש, לבשל את הבשר, להגיש את המנות, ולנקות אחרי. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות הוא להנות מהאווירה החמה והנעלה.

‏קייטרינג לאירועים קטנים מחירים

מחיר קייטרינג לאירועים קטנים בכלל לפני שנתחיל לדבר עליו בוא נדבר על ממה הוא נובע ומה הם מקורותיו מתכננים בקרוב לעשות אירוע קטן? רוצים להזמין קייטרינג שמתמחה באירועים קטנים? מעוניינים לדעת מה טווח המחירים?

בשביל זה אנחנו פה ומנסה לכם סדר בכל הקשור להצעות מחיר לאירועים קטנים ומכיוון את הפריטים החל משיתי שף פרטי המגיע עד אליך ועד לשירות של קייטרינג מלא

‏המינימום להזמנת אירוע ואת הפרטים של המנגליסטים או 6000 שקלים לפני מע״מ שהוא מאפשר לך המארח לבחור בעצם איזה תפריט שאתה רוצה בהתאם לתקציב הקיים למשל אם יש לך 30 אנשים באירוע אז אתה יכול ללכת על התפריט הבסיסי שולם 200 שקלים וככה להגיע למינימום.

לעומת זאת אם יש לך רק 20 סועדים באירוע אז אתה צריך לבחור דווקא בתפריט שעולה 300 ש״ח ועוד תפריט גיל פרימיום וכך תוכל להגיע למינימום אני הנדרש.

‏ניתן גם להזמין שרותי גריל אירועים קטנים

‏החלטתם שאתם לא רוצים להשקיע את המינימום אני אדרש תוכלו לבחור בתפריט העיקר הבשר התפריט הזה בעצם מציע רק 20 וככה הוא חוסך כל העלויות שיש מסביב למשל מגיע רק כרמל אחד במקום כמה אנשי צוות והוא מגיע עם שולחן פלסטיק מתקפל, אם מן גל וקלים, וכמובן 20 מטר הבחירה שלכם המחיר מתחיל במאתיים שקלים והלאה אבל אם האירוע ומעל 40 סרטים אפשר לקבל את התפריט במחירים יותר זולים בסביבות ה-180 שקלים לסועד

‏אז מה המחיר של אירוע קטן וכמה בכלל עולה להפיק את כל האירוע מההתחלה ועד הסוף אז הנה התשובה

ככל שהוא יותר קטן ככה עלות שלו תהיה יותר גבוה די ספיר שאלות כללית לאירוע של 20 סועדים יהיה במחיר גבוה יותר ‏למעלה יחידה מאשר באירוע של 200 סועדים 

‏אצלנו בחברה המנגליסטים תוכל למצוא מותג המתמחה בכיתה עם שרי לאירועים קטנים והוא מציע תפריטים במחירים של 200 שקלים ועד לשלוש מאות שקלים וזה כמובן לאירועים קטנים אם מדובר כבר באירוע הגדול יותר למשל מעל 40 סועדים ניתן לקבל הנחה ולקבל את התפריט בעלות של 180 שקלים אפילו 170 שקלים כמובן שהמקום של האירוע וגם גורם שמשפיע על העלויות ולכן חשוב לבחור כל אירוע לגופו ולבדוק את העלות הכוללת בדרך.

הגורמים המשפיעים על המחיר

  • ‏הגורם הראשון הוא כמובן התפריט אותו בחרתם ככל שיש יותר מנות ‏תפריט או ככל שהתפריט מציע יותר סוגים של אפשרויות למשל מלא פתיחה, כינו כים, מנות בעיניים ועוד כך יהיה התפריט יקר יותר
  • ‏גורם נוסף הוא כמובן כמו הסרטים כפי שאמרנו קודם אירוע קטן אותו מחר באופן יחסי לסועד בצורה יקרה יותר מאשר אירוע גדול
  • ‏המועד בו אתם מתכננים את האירוע יש ימים שהם יקרים יותר כמו בסופש או בחגים או במועדים מיוחדים מאשר אירועים השם מקיימים אותם בימי חול
  • ‏וכמובן הקייטרינג שבחרתם אם אני עכשיו לקדם יוקרתי אשר משתמש ‏בחומר גלם יקרים עוד דווקא בקייטרינג אשר משתמש בחומרי גלם זולים כל קייטרינג מגיע עם מוניטין והתחייבות ללקוח ככל שהתחייבות הזאתי מציע יותר דברים ככה המחיר יהיה יותר יקר

‏אם יש משהו בחיים שאנחנו יודעים שהוא בטוח יחסי ערי זה הוא גודל מה הוא בכלל אירוע קטן ומי קבע את המספר שממנו אירוע הופך לאירוע גדול?

אז כמובן שאין לנו את התשובה אבל אירועים קטנים זה בדרך האירועים של עד משרדים ואירוע בינוני יהיה עד 200 והוא הגדול יכול להיות החל מ-250 סרטים ומעלה אבל הגודל או לא זה שקובע כמו שאמר חכם סיני אני יודע שאיכות היא זאת שקובעת ולכן חשוב מאוד למצוא את החברה שמיצרת לכם בדיוק ‏את חווית אירוח שאתם מתכננים אז אירוע קטן יכול להיות אירוע של 50 עד מהשורדים אירוע מאוד קטן יכול להיות אירוע של 20 עד 50 סועדים כמובן שלכל אירוע יש תמחור שונה ופרטים שונים

‏בדרך כלל שרותי קייטרינג לאירועים קטנים נערכים בבית הלקוח או במשרדים של חברה והם לא עוברים את המאה אנשים.|
אבל אם אם אתם מתכננים מסיבת רווקים, יום נישואים או איזה שהיא יום הולדת חשובה, בר מצווה, מסיבת אירוסים אפילו חתונה קטנה.  אתם יכולים למצוא תפרטים נפלאים המתאימים לאירועים של עד 100 סועדים.

אז יאללה בואו נתחיל לדבר על המחירים

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים

קייטרינג מומלץ לאירועים קטנים, כגון ימי הולדת, חגיגות משפחתיות ואירועים חברתיים קטנים. השירות מסייע בארגון והכנת מאכלים ומשקאות עבור האירוע, מאשר בהגשתם והסעדתם לאורחים. קייטרינג באירועים קטנים יכול להיות בהשכרת ציוד ותשומת לב לכל פרט וצרכי הלקוחות באופן אישי. אצלנו בחברת הקייטרינג המנגליסטים תוכלו להיות בטוחים כי צוות המנגליסטים שלנו מקפיד על תהליך עבודה ייחודי ומקצועי, ואנו מבצעים בקפידה כל פרט כדי שלקוחותינו יוכלו ליהנות מאירוע שאין דומה לו. האיכות הגבוהה של המזון, השירות המצוין והפתרונות היצירתיים שאנו מציעים יעניקו לכם תחושה של בטחון ושביעות רצון מוחלטת.

קייטרינג לאירועים קטנים המלצות

אם אתם מתכננים אירוע קטן וחמוד ואינכם יודעים איך להתחיל ומה להתפלא – הגעתם למקום הנכון! בימינו קייטרינג לאירועים קטנים הפך לפופולרי ולפתרון אידיאלי למארגן אירועים מהירים ונעימים מבלי להפקיע את תקציב האירוע. התרשמותינו הייתה לעיתים קרובות שלאחרונה על השימוש בקייטרינג לאירועים קטנים ונהנו מהמנות והשירות המעולה. כך שאין סיבה שלא תנסו ותציעו גם את הפריטים המדהימים שהכנים עבורכם עבור אירוע הקטן שלכם. הגיחה אליהם תהיה רכה ומושקעת, ואלה הטיפים שלנו.

אחת ההמלצות שאנו רוצים להעביר אליכם היא להרחיב את הטעמים שלכם, כמו להכיל עוד תפריטים. אנחנו ממליצים לכם להתאים את התפריט בצורה שמתאימה לעיניים והטעם של מי שמוגיעים לאירוע. הקייטרינג לאירועים הקטנים כולל לא רק אוכל איכותי שמוגש יפה. הוא גם חוויה חברתית שמיועדת לגרום תשוקה וכיף.

דילוג לתוכן