קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג דרוזי

תוכן עניינים

קייטרינג דרוזי

קייטרינג דרוזי בשרי לאירועים

נראה שמגוון האפשרויות העומדות בפני מי שמחפש שירות קייטרינג לאירוע הן בלתי נגמרות: ניתן להזמין כמעט מכל שירות תפריט פיוז׳ן אסייתי, מטבח מודרני ובישול מולקולרי. אנו במנגליסטים מספקים קייטרינג דרוזי בשרי לאירועים. לקבלת תפריט דרוזי לאירוע צור עמנו קשר ונשמח לסייע.

רוצה לקבל הצעת מחיר לקייטרינג דרוזי? קבל תפריט והצעת מחיר בהתאם לאירוע שלך

אפשר למצוא היום מנות ראשונות מעוצבות, מאכלים שמוגשים בוערים, קינוחים נמסים, מתוק עם מלוח וחריף עם חמוץ. אבל לפעמים כל מופע הלהטוטנות הקולינרי הזה מבלבל ומעייף, ויש מי שיעדיפו אוכל אותנטי, שאהבה וניסיון רב הוקדשו להכנתו, ולא לצורתו או למיתוגו. כזה הוא הקייטרינג הדרוזי מבית המנגליסטים. הקייטרינג מספק מנות איכותיות ומסורתיות לפי דרישות הלקוח ובכך מספק חוויה דרוזית אותנטית וייחודית.

על הקייטרינג הדרוזי ושיטת האירוח

המנגליסטים מספקים גם קייטרינג דרוזי מסורתי לאירועים בכל רחבי הארץ. את המאכלים השונים מכין השף הדרוזי שלנו (לחברת המנגליסטים מספר צוותים ומספר שפים) כישורי הבישול שלו  לא נרכשו בבתי ספר גבוהים לבישול או בהתמחות במסעדות שף, אלא במטבח של אמו. שם למד את רזי המטבח הדרוזי, כפי שלמדה אמו מסבתה וכך הלאה, במשך שנים. מאז שהחל לעסוק בבישול, פיתח ושכלל השף את כישוריו, עד שרכש מומחיות שאין שנייה לה בהכנת מנות דרוזיות מסורתיות ובהתאמתם לאירועים פרטיים. בזכות המיומנות והמקצועיות שלנו, המנות שיוצאות מהמטבח הדרוזי של קייטרינג המנגליסטים אינן נופלות ברמתן ממנות שמוגשות במסעדות שף – גם אם אינן מתהדרות בשמות מודרניים ובעיצובים יוצאי דופן. הבישול הוא בישול מסורתי, מדוקדק ומלא לא רק בכישרון, אלא גם באהבה גדולה.

על המטבח הדרוזי שלנו

כל אירוע שאום ח’ליפה עושה מתחיל בשוק, המצרכים לאירוע נבחרים בקפידה בשוק ביום האירוע עצמו. המנות אותן מציעה אום ח׳ליפה הן מגוונות, איכותיות, טעימות ומזינות. בין המנות שמציע קייטרינג אום ח׳ליפה ניתן למצוא מנות פתיחה כגון פיתות על הסאג׳ וחומוס בעבודת יד. בנוסף, מוצעות מנות עיקריות מגוונות, ביניהן עלי גפן ממולאים, מנות אורז ופרגיות – מנות הלקוחות הישר מהמטבח הדרוזי המסורתי ונעשות בתשומת הלב, במיומנות ובסטנדרט הבלתי מתפשר של אום ח׳ליפה. חלק מהמתכונים הם מתכונים משפחתיים שעוברים מאם לבת כבר דורות רבים ושלא רשומים בשום מקום.

קייטרינג דרוזי על התפריטים

קייטרינג המנגליסטים מתאים לכל סוגי האירועים. העסק מציע קייטרינג לאירועים עסקיים ומשפחתיים, משבת חתן עד לבר ובת מצווה, למסיבות ולחתונות. אפשר להזמין קייטרינג בכל אזורי הארץ ולהתאימו לאולמות ולאירועים בטבע, ואף להזמין קייטרינג מותאם למנגל. התפריטים מגוונים ומותאמים במיוחד לאירועים השונים. ניתן להזמין קייטרינג דרוזי, חלבי, צמחוני וטבעוני. אום ח׳ליפה אינה מתפשרת על איכות המנות שלה, והתפריטים השונים איכותיים ומגוונים כולם. איכות השירות אינה נופלת מאיכות המזון, ועם הפנייה לקייטרינג הדרוזי של המנגליסטים, תקבלו שירות מהיר, אדיב ומותאם לצרכיו. קייטרינג הדרוזי של המנגליסטים מבטיח מזון עממי, מסורתי ואמיתי, שיהפוך כל אירוע לחוויה חד פעמית ובלתי נשכחת – והכל בליווי צמוד, בקשב רב ובאדיבות מצד בני העדה הדרוזית.

דילוג לתוכן