קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרים על האש

תוכן עניינים

קייטרינג-בשרים-על-האש-1

הזמנת קייטרינג בשרים על האש – המנגליסטים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרים על האש

מארגנים אירוע בקרוב ומחפשים קייטרינג בשרים על האש כזה שיהיה גם איכותי וגם הוגן במחיר? אנו גאים להציג לכם את שרותי קייטרינג הבשרים של המנגליסטים אשר מהווה את חוד החנית בענף הקייטרינג הבשרי ואשר מציע מחירים נוחים לכל כיס בעבור ארוחת בשרים על האש איכותית ולא יקרה. אנו מציעים 4 תפריטי ארוחה מומלצים ותוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר בהתאם לסגנון האירוע והתקציב לכל סועד. לקבלת הצעת המחיר והתפריטים פנו אלינו דרך האתר או חייגו אלינו. 

קייטרינג בשרים על האש – האם זה באמת לעשירים בלבד?

אין כל ספק כי אחד הטרנדים הבולטים ביותר בענף האירועים בישראל הוא קייטרינג בשרים על האש וזאת משום שמדובר באופציה נהדרת לספק לאורחים חוויה ייחודית אשר מתבססת על בשרים אשר נעשים במקום, כך שהלקיחה של הבשר נעשית עצמאית ומאפשרת לכל אחד לקחת את הכמות המתאימה בעבורו, באופן מדויק. חשוב לזכור כי מדובר באלמנט אשר יקבע האם האורחים שלכם יהנו, וזאת בשל העובדה כי הקהל הישראלי מעוניין ומבקש לקבל באירועים שלו קייטרינג אשר נעשה ברמה הגבוהה ביותר ועם בופה עשיר, כך שכל אחד יוכל לבחור לעצמו את המנה הרצויה לו. יתרה מכך, ניתן לראות כיצד בשנים האחרונות הקייטרינג הבשרי אשר מוגש לאורחים נעשה עם דגש משמעותי על שפע, ולכן מדובר בדרך הקלה והטובה ביותר להפקת אירוע מושקע אשר עושה דגש באלמנטים של אוכל, הגשה ובעיקר שואו מרהיב אשר מצטלם נהדר, אלמנט נוסף אשר יקבע האם האירוע שלכם יהיה אירוע מוצלח. יחד עם זאת, רבים חוששים מנושא המחיר של קייטרינג בשר על האש וזאת בשל הדעה הרווחת כי מדובר בקייטרינג אשר מותאם אך ורק לבעלי ממון. מדובר בטעות רצינית כפי שמסבירים המומחים של חברת המנגליסטים, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף. למעשה, ע”פ נציגי החברה מדובר בשירות אשר יכול להתאים לכל אחד, וזאת בשל העובדה כי הזמנה של קייטרינג על האש מחברה מקצועית מהווה יתרון על פני אלטרנטיביות אחרות, וכעת נסביר בדיוק מדוע.

תפריט ארוחת קייטרינג בשרים על האש

ארוחת קייטרינג בשרים על האש, איכותי ומלאה צריכה להיות מורכבת ממספר של מנות. חשוב להציע מנות בשר איכותיות ומגוונות, להגיש אותם היישר מהמנגל אל הצלחת של הסועד, להכין אותם בצורה מדוייקת ומקצועית (אל דאגה הגרילמנים שלנו יודעים לעשות על האש ומכירים את המנגל כפי שהם מכירים את כף ידם). בנוסף לבשר צריך להציע כחלק מתפריט הבשרים גם פחממות (תוספות חמות), סלטים ומנות אחרונות. קייטרינג בשר על האש אשר מעוניים לספק לאורחים את כל מרכיבי הארוחה המומלצים, צריך להציע בתפריט שלו את המנות הבאות:
• מנות בשר איכותיות – כ 500 ג’ בשרים לכל סועד
• תוספות חמות אשר מוגשות ליד הבשר
• סלטים טריים – שלל סלטים (מומלץ לא פחות מ 7 סוגים) אשר ישמשו כמנות ליווי וכפתרון לאורחים הצמחוניים באירוע (בד”כ כ 6 אחוזים מהאורחים)
• שתייה קלה (מוגזת וגם שאינה מוגזת)
• שתייה חמה – אין כמו לסיים ארוחת בשרים איכותית עם כוס שתייה חמה ומפנקת
• קינוחים אשר יסיימו את הארוחה עם טעם מתוק של עוד בפה (שימו לב כי מבחינת כשרות יש להגיש קינוחי פרווה).

קייטרינג בשרים על האש איכותי ובמחיר שפוי

אם אתם שומעים את המונח קייטרינג בשרי על האש בזול וחושבים שמדובר גם בנתחים זולים, מדובר בטעות. למעשה, ע”פ נציגי חברת המנגליסטים אשר נחשבת כאמור לחברה המובילה בתחום, במידה ואתם ניגשים לאולם עם מספר אורחים ספציפי תקבלו הצעת מחיר גבוהה יחסית אשר עשויה להגיע למאות שקלים בעבור מנה פשוטה, גם אם היא איננה מכילה בשר. בנוסף,ישנן עלויות נוספות אשר אותם יש לקחת בחשבון בכל הקשור לתוספות אשר יוגשו באירוע שלכם, ולכן מדובר בהוצאה כספית ניכרת, גם כאשר מדובר באירוע מצומצם. בנוסף, חלופה נוספת לאירוע שלכם היא הכנה עצמאית של הבשרים, אולם העלויות הגבוהות של הבשרים בישראל כמו גם ההתעסקות הרבה אשר נדרשת עשויה להוביל לעוגמת נפש וכן הוצאה כספית ניכרת, ולכן האופציה של קייטרינג בשרי בזול היא האופציה הטובה ביותר, כל זאת לאור העובדה כי ניתן לבחור מתוך תפריטים ייעודים עם מחירים גמישים בהתאם לנתחים אותם בחרתם לאירוע, כמו גם להוסיף תוספות ייחודיות אשר יאפשרו לכם להיות בראש שקט כי אתם נשארים במסגרת התקציב ולא חורגים ממנו. מדובר בחגיגת בשרים מדהימה אשר זוכה לתהודה רבה בעשור האחרון, עת החלו יותר ויותר מארגני אירועים לבקש שירות של קייטרינג בשר על האש מקצועי, לא רק בשל המחיר הנמוך בעשרות אחוזים מהחלופות האחרות אלא גם לאור העובדה כי מדובר בשירות קייטרינג אשר נעשה באופן אינטראקטיבי אל מול עיני האורחים, כך שמדובר באטרקציה מצוינת אשר ניתן להתאים אותה בעבור כל אירוע וכל מיקום, ובייחוד כאשר רוצים לספק לאורחים חוויה ייחודית בחיק הטבע. למעשה, ע”פ המומחים של חברת המנגליסטים מדובר בשירות אשר כעת גם אתם יכולים לקבל, כל זאת מבלי לצאת מהבית. כיצד? להלן הפרטים.

קייטרינג בשרים על האש בזול באמצעות חברת המנגליסטים

חברת המנגליסטים הינה חברת הקייטרינג הגדולה והמובילה בישראל, ומספקת שירות קייטרינג בשרים ועל האש אשר נעשה בהתאמה אישית לכל אירוע – בין אם מדובר באירוע קטן, בינוני או גדול.באמצעות צוות המומחים של החברה תוכלו להפיק אירוע משמעותי ויוקרתי בעלות כספית אטרקטיבית, כאשר תוכלו לקבל הצעת מחיר מבלי לצאת מהבית באמצעות כניסה לאתר הרשמי, הוספה של תאריך האירוע ולאחר מכן תוכלו לקבל הצעת מחיר אשר מותאמת בדיוק אליכם ולתקציב אותו קבעתם מראש. אז קדימה, האירוע שלכם מתקרב? היכנסו לאתר מלאו את הפרטים והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים של חברת המנגליסטים – החברה המובילה בענף הקייטרינג.

דילוג לתוכן