חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי לאירועים – תפריטים ומחירים

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי לאירועים

קייטרינג בשרי כשר לאירועים - תפריטים ומחירים

לא קל למצוא חברת קייטרינג לאירועים קטנים, וכשמדובר בקייטרינג בשרי כשר המשימה הופכת להיות מורכבת עוד יותר. יחד עם כל התנאים האלו אתם מן הסתם מצפים למצוא חברה מקצועית ואיכותית וכזו שגם המחירים שלה לא יהיו בשמיים, כך שצפוי לכם חיפוש רציני. אנו במנגליסטים בנינו שלושה תפריטים בשלוש רמות מחיר בהתאם לתקציב ולטעם האישי שלך.

תוכל לבחור בין תפריט ארוחת שווארמה הכולל את כל מרכיבי הסעודה, בין היתר גם צ’יפס, פלאפל וקבבים על האש , במחיר לסועד של כ – 100 ש”ח. אם תרצה ארווחה על טהרת המנגל תוכל לבחור את תפריט הגריל שלנו שמכיל בתוכו 4 סוגי בשרים, שיפודי פרגית, שיפודי כבש, נקניקיות צוריסוס וכנפיים ברוטב צ’ילי. התפריט גריל שלנו מגיע עם שלוש תוספות חמות1 אורז עם שקידם וצימוקים, תפחי אדמה קיגין וירקות אנטי פסטי. כמובן שהתפריט כולל בתוכו גם 8 סוגי סלטים, רינוחים, שתיה קלה ושתייה חמה. המחיר לסועד לתפריט הגריל הוא כ 130 ש”ח. אנו מציעים גם את תפריט הפרימים שמוסיף לתפריט הגריל גם סטייק אנטריקוט וצלעות טלה עסיסיות. אנו מגישים בתפריט זה גם שתיה קלה תוססת. המחיר לסועד בתפריט הגריל פרימיום שלנו עומד על כ 150 ש”ח. 

מחירים לקייטרינג בשרי כשר

בואו נתחיל לצמצם את האפשרויות. לא כל חברה עובדת עם אירועים קטנים, לכן כדאי לוודא, על פי מספר האורחים הצפוי, אילו חברות יכולות להתאים. עוד קודם לכן יקל עליכם להבין איזה סוג קייטרינג אתם רוצים לבחור. יש כל מיני סוגים של קייטרינג בשרי, אבל אם אתם שואלים אותנו – אם כבר בשר אז הכי בשר שיש – על האש.
קייטרינג בשר על האש הוא מצד אחד ארוחה יוקרתית ואיכותית שאומרת לאורחים שלכם שבחרתם עבורם את הטוב ביותר, ומצד שני מדובר במנות שכולנו מכירים ואוהבים, ומרגישים איתן בבית. עובדת הכשרות לא צריכה לגרוע מאיכות החברה – קחו למשל את חברת הקייטרינג המנגליסטים, שמספקת קייטרינג כשר ומנות באיכות וטעם מקסימליים.

כיצד נקבע מחיר הקייטרינג

המחירים בעולם הקייטרינג בכלל, והקייטרינג הבשרי הכשר בפרט, תלויים בשלל גורמים. עבור כל קייטרינג מכל סוג שהוא, קודם כל צריך להבין מה תהיה כמות המוזמנים. כמות זו תקבע את מספר עמדות ההגשה שיהיה כדאי לפתוח, את מספר אנשי הצוות וכמובן את כמויות האוכל.
דבר נוסף שישפיע על המחיר הוא הרכב התפריט. אם תבחרו להרחיב את מגוון המנות או שתעדיפו להכניס לתפריט מנות מסוימות על פני אחרות, תשפיעו כמובן על המחיר. צלעות טלה וסטייק אנטריקוט, למשל, יהיו יקרים יותר משיפודי פרגית וקבב.
כאשר אנחנו מוסיפים את עניין הכשרות, המחיר תלוי גם בדרגת הכשרות הרצויה, כיוון שישנן דרגות כשרות שמצריכות הכשרה מיוחדת של הבשר והציוד, מה שכמובן יתבטא גם במחיר. שקלול של כל הגורמים הללו תוך הרכבת התפריט המבוקש עם מספר חברות אופציונליות יתנו לכם סדר גודל של המחיר הנדרש ויאפשרו לכם לבצע בחירה נבונה.

דילוג לתוכן