קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי בכשרות מהודרת

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי בכשרות מהודרת

קייטרינג בשרי כשר מהדרין זה המנגליסטים

אנו מציעים לכם של קייטרינג בשרי כשר למהדרין למבחר אירועים. הלקוחות שלנו נהנים ממבחר גדול של סוגי בשר, סלטים, תוספות חמות וקינוחים, כולם ברמת כשרות של מהדרין עם כל התעודות הדרושות. אנו מקפידים על הכשרת המטבחים שלנו לפי כל הכללים, עמדות הגריל הן כשרות וכך גם כל הכלים שמשתמשים בהם.

סוגי קייטרינג בשרי כשר למהדרין

אנו מציעים סוגים מגוונים של קייטרינג בשרי כשר למהדרין:

  • גרילמן עד הבית – כיום יותר ויותר אנשים מזמינים אליהם הביתה את עמדת הגריל על כך המשתמע מכך. בדרך זו אינכם צריכים לטרוח על רכישת הבשר, תיבולו והכנתו בזמן האירוע עצמו. תוכלו להקדיש זמן לאורחים וליהנות ביחד אתם מבשר איכותי וטעים.
  • קייטרינג מלא עד הבית – אנו מספקים קייטרינג כשר למהדרין שכולל את כל המרכיבים. החל ממנות ראשונות, דרך תוספות וסלטים ועד כמובן למנות הבשריות המגוונות. לבחירתכם מגוון קינוחים פרווה טעימים ואיכותיים. הרכב המנות נקבע ביחד אתכם בהתאם לסוג האירוע והתקציב שברשותכם.
  • קייטרינג לאירועים – אנו מספקים קייטרינג בשרי כשר למהדרין לאירועים באולמות אירועים שונים ברחבי הארץ. אנו מגיעים עד למקום האירוע ושם דואגים לכל מה שקשור להיבט הכיבוד. שלל לקוחותינו נהנים ממבחר ענק של מנות ויכולים להרכיב כל סוג של ארוחה כרצונם ולפי טעמם.

סוגי קייטרינג ותפריטים כשרים

נשמח להציע לכם סוגים שונים של בשר. למשל עמדת אסאדו שהיא להיט אמיתי בקרב הקהל הישראלי. מיותר לציין שהן עמדת הגריל והן הבשר הם כשרים למהדרין ואתם נהנים מאוכל כשר בטעמים דרום אמריקאיים מדהימים. עמדה מצליחה נוספת היא השווארמה הידועה, שלפניה תמיד משתרך תור ארוך של חובבי שווארמה עם כל התוספות המסורתיות. עמדה מבוקשת מאוד כמובן דרך הכנת הבשר הידועה כגון סטייקים, שיפודים, קבבים ואף נקניקיות.

לבחירתכם חוץ מעמדות הגריל, גם הזמנה של בשר המוכן במגשים או בקערות. למשל קציצות, צלי ברטבים שונים, עוף המוגש ישירות לצלחת ועוד. אתם מחליטים אם האורחים ניגשים לעמדות המזנון או שברצונכם שיקבלו את המזון בהגשה. דרך הכנת הבשר והגשתו נעשית בתיאום אתכם מראש.

נשמח לתאם אתכם קייטרינג בשרי כשר למהדרין לפי התקציב שלכם. נתאים לכם את הבשר, את המנות ואת כל מה שצריך כדי שתיהנו מאירוע מושלם. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל הפרטים.

דילוג לתוכן