חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בופה בשרי

תוכן עניינים

קייטרינג בופה בשרי

הזמנת קייטרינג בופה בשרי לאירועים

הנה הגיע תורכם ועכשיו נפל עליכם לארגן סעודת חג או כל אירוע אחר הדורש בישולים אינסופיים של מגוון מאכלים, כיאה למטבח הישראלי. סלטים, תוספות שונות, סוגי בשר, קינוחים, שתייה – והרשימה רק נמשכת. מה תגידו אם נציע לכם מישהו שידאג לכם לאוכל טעים, זול ומגוון מבלי להניד עפעף? תכירו: המנגליסטים

מי מאיתנו לא אוהב לאכול? ניתן רק להניח שמעט מאוד אנשים ישיבו לכך בשלילה. העם הישראלי אוהב לאכול והרבה, וכמובן אוהב מגוון רחב של מאכלים. אם תשאלו כל אזרח ממוצע ממה הוא נהנה יותר בחתונה מקייטרינג בופה או מהאוכל בתוך האולם, כנראה שהתשובה תהיה בופה. מדובר בדבר הטוב ביותר; אוכל מגוון, שכולנו אוהבים, בשפע. אם כך, כאשר העבודה הזאת מוטלת עליכם כעת, למה להסתבך? המנגליסטים, הצוות המנצח, המציע לכם מגוון תפריטים אטרקטיביים המותאמים לכל סוגי האירועים, מאנטריקוט ועד לפרגית, קבב או שווארמה, בנוסף לתוספות , שתייה, קינוחים וסלטים כמו חומוס, טחינה, סלט קצוץ או כרוב. אך לא רק בזה מדובר, המנגליסטים לקחו את תודעת השירות צעד אחד קדימה ודואגים לכם למנגליסט מקצועי שיכין לכם את הבשר על המקום ולצוות של מלצרים אדיבים שילוו אתכם באירוע כך שתוכלו לשבת ולהנות מהזמן המשפחתי ללא כל מאמץ עם קייטרינג בופה לא מהעולם הזה.

קייטרינג בופה בשרי מתאים לי!

קייטרינג בופה של חברת המנגליסטים יציג אתכם באור חיובי מאוד באירוע שתארגנו. גם אם מדובר באירוע משפחתי קטן או אם מדובר בסדר גודל של אירועי סוף שנה לחברת המנגליסטים יש את הפתרון בעבורכם. קייטרינג הבופה של המנגליסטים יגזור מחמאות רבות במהלך האירוע וייתן לכם את האופציה גם להנות ממנו תוך כדי.

חוגגים יומולדת? יום נישואים? רוצים לחגוג את ניצחון קבוצת הכדורגל האהובה עליכם? מתכננים ערב צוות לחבר’ה מהעבודה? מחפשים דרך מקורית להעביר ערב מיוחד עם חברים? קייטרינג בופה בשרי יכולה להיות דרך מצויינת לגיבוש, להעביר ערב נעים עם אוכל מצויין, והכי חשוב- אף אחד לא צריך לעמוד על המנגל! (אלא אם מתוך בחירה…)

בופה בשרים קייטרינג המנגליסטים

המנגליסטים מציע לכם מנגליסטים מקצוענים, שיגיעו עד אליכם להכין לכם את כל מאכלי הבשר על האש האהובים עליכם בקייטרינג בופה בשרי! בין אם מדובר בנקניקיות, פרגיות, כבדים, קבבים, כבש, ירקות ודגים.

המנגליסטים הינם אנשי מקצוע המתעסקים מזה שנים רבות בתחום האוכל בפרט, ובתחום הבשר בפרט. מדובר בקבוצה של אנשים שאוהבים בשר ויודעים כיצד לעבוד איתו, לתבל אותו ולהכין אותו בצורה הטובה ביותר כך שכל אורחיכם יצאו מרוצים!

קייטרינג בופה מקצועי יעניק לכם ולאורחים שלכם ערב בלתי נשכח

כל סוגי הבשר הרצויים כל הערב, בתיבולים שונים וצורות בישול שונות. לאחר שתחוו ערב כזה, יהיה קשה לשוב לבצע מנגל ביתי באופן עצמאי.

ולמארגן המסיבה, קייטרינג בופה מקצועי על ידי מנגליסט מקצועי, יפנה אותו מהתעסקות עם המנגל, כך שיוכל להנות עם אורחיו בשיחות, בדיחות, ערב צוות נעים, ואכילה.

המנגליסטים מומחים בקייטרינג בופה בשרי ,ובעל צוות מקצועי שמגיע לעשות לכם אירוע חוויתי וטעים במיוחד.

נגן וידאו

הזמנת קייטרינג בשרי בהגשת בופה

אז מה עושים? ממלאים את הטופס הנמצא באתר, עם שמכם, אופן ההתקשרות עמכם, כמות המוזמנים המוערכת וכן סוגי הבשר המועדפים. כמו כן, מומלץ לרשום את סוג החגיגה.

אחד מהמנגליסטים שבאתר יחזור אליכם על מנת לתאם מולכם את הערב. בשיחה, יתאם אתכם את סוגי הבשר המועדפים, סוג התיבול, העדפות לתוספות של סלטים ולחמים. כמו כן, ייתן לכם הצעת מחיר. המנגליסט יביא עמו כל הציוד הנחוץ לצורך ערב המנגל, כאשר כל שעליכם לעשות הוא לספק את השתיה, האלכוהול, הכיסאות, השולחנות וכמובן- את האורחים.

בופה בשרי לאירועים זה המנגליסטים

אין ספק שאחד הדברים שמושכים את הישראלי יותר מכל באירועים הוא הבופה – אף לעיתים יותר מהמנות המוגשות באולמות באירועים עצמם. אם כך, מה אם נגיד לכם שמצאנו בופה במעניק לא רק אוכל טרי, טעים ובמחירים אטרקטיביים, אלא גם מספק צוות מלצרים שירותי ואדיב לצד מנגליסט צמוד לאורך כל הערב, לא תיקחו?

איזה תפריטי בופה בשרי מציעים המנגליסטים

המגוון הרחב שהבופה מציע הוא אחד הדברים שהעם הישראלי הכי אוהב, בזה אין ספק. בין אם מדובר בסוגי הבשר, בסוגי התוספות, בסוגי הסלטים או בכל סוג אוכל אחר. החברה אשר מתמחה בדיוק במגוון מהסוג הזה היא המנגליסטים – חברת קייטרינג המציעה גם בופה בשרי כבר למהדרין במחירים זולים, מבלי להתפשר על האיכות, למגוון אירועים; בין אם זה בחיק הטבע, לאירועים קטנים יותר או גדולים יותר, יוקרתיים יותר או עממיים יותר וכולי. המנגליסטים מציעים בופה בשרי במגוון תפריטים מסטייק אנטריקוט ועד קבב, פרגית, אסאדו או שווארמה, לצד תוספות מדליקות כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוחי אדמה על הגריל וירקות על האש, בליווי סלטים מעולים שכל הישראלים אוהבים כמו טחינה, חומוס מתובלן, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב, בנוסף לשתייה קלה וקינוחים מעולים – וזאת רק הרשימה החלקית. אך המנגליסטים רוצים לדאוג לכם לאירוע מכל הכיוונים ולכן לא דואגים רק לזה אלא גם למנגליסט צמוד הצולה את הבשר על המקום, כך שייצא הכי חם וטרי שיש, בנוסף לצוות מלצרים שילווה אתכם ואת האורחים שלכם במשך כל הלילה או היום.

אילו פעולות צריך לעשות כדי להזמין בופה בשרי

  1. החליטו על סוגי הבשרים והתופסות שאותם תרצו להגיש.
  2. התקשרו אלינו.
  3. תהנו מהאירוע מתחילתו ועד סופו.
דילוג לתוכן