חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג גריל לאירועים קטנים

תוכן עניינים

קייטרינג-לאירועים-קטנים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג גריל לאירועים קטנים אנו מבטיחים להיות אלה ש”יספקו לכם את הסחורה”,  מומלץ לבחור בחברת קייטרינג שתעשה מעל ומעבר בכדי שהסחורה תהיה א’ א’. כשאתם מחפשים קייטרינג גריל לאירועים מכל הסוגים, הקפידו להתעניין בסוג חומרי הגלם, בטריותם ועוד.

קייטרינג גריל לאירועים קטנים – התפריטים

אם אתם מחפשים בופה שווארמה שיהיה מוצב על מזנון מפואר באירוע הקרב, כנראה שאתם תרים אחר חברת קייטרינג גריל ועל האש שתדע “לסובב” את המסיבה. בופה שווארמה לא מסתכם רק בסיבובים על הגריל, היות ויש תמיד להגיש גם מנות נלוות וסלטים, שירעננו כל חך וחך בין מנת בשר אחת לבאה. הקינוחים, אותם חברת המנגליסטים מציעה לאורחיה ולקוחותיה, הם קינוחים אשר יוגשו אליכם על ידי קונדיטור-שף מקצועי ועתיר ניסיון בהוצאת הקינוחים המושלמים לאחר מסיבת גריל ובשר. אגב, אירוע גריל מושלם יכול גם להיערך בחיק הטבע, ככה שהואילו לברר לגבי אפשרויות השכרת ציוד הושבה לאירועים בחיק הטבע. מחצלות ופינות ישיבה (זולה), הם אופציה נהדרת להתרווח ולפתוח כפתור אחרי נתח קצבים מובחר או בופה שווארמה.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג גריל לאירועים קטנים. פנה אלינו  וקבל 3 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג לאירועים קטנים – שרותי גריל 

אירועי הגריל של חברת קייטרינג מומלצת, הם אירועים שניתן להפיק אותם וליצורם בכל מקום ופינה. חברת קייטרינג מומלצת היא חברה שתדע כיצד לספק את סוג הציוד הנכון עבור כל אירוע ואירוע, ותשמור על מחיר שרותי גריל אטרקטיבים. כך שלפעמים יש צורך להתאים כלים וציוד מהודרים, אך לפעמים אנשים בוחרים לשכור ציוד מהחברה, שכולל פינות ישיבה צנועות, מחצלות ועוד.

בין אם אתם עורכים אירוע קטן ומפואר או גדול ופשוט, חברת המנגליסטים תדע כיצד להתאים עבורכם את הציוד הנכון ביותר, ותמיד תקפיד לפרוס בפניכם את האופציות הרלוונטיות ביותר עבורכם. החברה מנוהלת על ידי שפים של בשר, וניתן להזמינם לאירועים קטנים, תוך שהם מצוידים בכל הציוד הכי משוכלל לטובת צלייה מוצלחת ויצירת קראסט (הציפוי שנוצר על הבשר תוך כדי צלייתו על הגריל) טעים. נוסף על כך, ניתן בהחלט גם להביא בעצמכם – את חלק ממנות הבשר. כלומר, במילים אחרות, אם אתם מעוניינים להביא חלק מהמנות הבשריות בעצמכם או מקצביה כזו ואחרת, המנגליסטים ישמחו לקחת את המנות הללו ולצלות אותם בעזרת הציוד שהם מביאים עמם. יחד עם זאת, יש לתאם את הדברים הללו מראש, כמובן.

תוספות לתפריט הקייטרינג 

מומלץ תמיד לוודא לגבי האפשרויות הנוספות שחברת הקייטרינג שלכם מציעה לכם. לגבי התוספות, חברת המנגליסטים תשמח לצייד לכם את האירוע בלא פחות מאשר שמונה סוגי סלטים מגוונים ומשתנים מאירוע לאירוע. החברה תמיד משתדלת לחדש ולרענן את “ארסנל” המנות שלה, תוך שהיא גם מציעה שולחן פינוקים וקינוחים שמותאמים במיוחד לאחר אכילת בשרים.

אם אתם עורכים אירוע גריל כשר ומעוניינים גם להגיש קינוחים, כדאי תמיד לברר עם חברת הקייטרינג גריל שלכם לגבי קינוחי פרווה, ופינוקים שמותאמים לסוג אירועים כשרים. חברת המנגליסטים – אירועי גריל אצלכם ובחיק הטבע – היא חברת קייטרינג גריל שמשתדל תמיד לחשוב על כל פרט ופרט בעת הפקות אירועים. צרו קשר עוד היום ובנו תפריט גריל בהתאמה אישית על פי בקשת הלקוח ובהתחשב לתקציבכם. בתיאבון.

דילוג לתוכן