קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים

תוכן עניינים

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים.

שרותי קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים זה המנגליסטים

מי מאיתנו רוצה להעמיד סירים על גבי סירים ולארח כמות לא פרופורציונאלית של אורחים רעבים ביום שבת בצהריים? למי מכם שרק מחפשים את דרך המילוט הקלה, הזולה מבין המתחרים והטעימה ביותר – תכירו: המנגליסטים

בין אם שמעתם עליהם או בין אם לא, מדובר בקייטרינג לשבת חתן עם מלצים המציע מגוון רחב של בשר, סוגים שונים של סלטים ותוספות חמות. קייטרינג על ידי חברת המנגליסטים מותאם אישית לכם ולרצונות שלכם. האוכל הוא אחד הדברים החשובים להם ביותר, אך הם אינם מתפשרים גם על שירות אדיב, אכפתי ובעיקר קשוב לצרכי הלקוח ומתאימים את עצמם לאירועים השונים; אם זה אירועי חתונה, שבת חתן או כל סוג אירוע אחר, ותקבלו שירות קייטרינג משובח עם מלצרים ואנשי צוות.

קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים – מהם התפריטים המוצעים?

אם כך, ניתן למצוא כמה סוגי תפריטים המציעים כמויות שונות וסוגים שונים של בשר ותוספות: גריל פרימיום, גריל קלאסי, גריל פלוס, גריל בסיסי או בופה שווארמה. בין כל התפריטים האלה ניתן למצוא סוגי בשר כמו סטייק אנטרקוט, פרגית או קבב טלה, תוספות כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוחי אדמה או ירקות על האש ואיך אפשר בלי הסלטים: חומוס מתובלן, טחינה, סלט ירקות, סלט כרוב וכולי’. בסוף, מוצעים גם קינוחים שונים ושתייה קלה.

איך לעשות קייטרינג מוצלח לשבת חתן?

 

במקום לעמוד מספר ימים במטבח עם כל המשפחה ולדאוג לאיזון הטעמים ולחיתוך הנכון של האנשים שעוזרים לכם במטבח אנו ממליצים להזמין אנשי מקצוע שיקחו את שבת החתן שלכם מספר דרגות למעלה. בואו להנות ולהיווכח בעצמכם במגוון הרחב של התפריטים והאוכל המוצע, עם המלצות חמות מלקוחות קודמים.

שבת חתן היא מנהג שבכל משפחה מקיימים בצורה מעט שונה. אם בעבר היה נהוג שאצל אשכנזים נחגגת שבת החתן בשבת שלפני החתונה ואצל הספרדים החגיגה היא בשבת שאחרי החתונה, היום הגבולות כבר הרבה יותר מטושטשים ובכל משפחה בוחרים בדרך המתאימה להם ביותר. אבל אם יש הזדמנות לעוד חגיגה ולעוד ארוחה, מי אנחנו שנוותר? אנו במנגליסטים מציעים שרותי קייטרינג לשבת חתן עם מלצרים לאירועים גדולים ולאירועים קטנים כאחד.

האתגר בתכנון האירוע הוא בעיקר בבמשפחות גדולות כשכמות המוזמנים לשבת החתן מתחילה להיות כמות שקצת קשה לבשל לה במבטח הביתי, במיוחד רגע אחרי חתונה, עם כל ההכנות האינסופיות שנעשו לקראתה וכשאתם עדיין מותשים וצריכים בעצמכם לנוח. הפתרון – פשוט להזמין קייטרינג. ויש לנו כמה המלצות עבורכם כדי שתדעו בדיוק מה לבחור.

איך תבחרו קייטרינג לשבת חתן?

ההמלצה הכי גדולה שלנו – תחסכו עצמכם כמה שיותר עבודה. אין שום סיבה שתבשלו ושתגישו את האוכל לאורחים, ואתם גם לא צריכים לנקות. למה שלא תזמינו קייטרינג עם מלצרים, תשאירו להם את הכול – ההקמה, ההגשה, הבדיקה אם חסר למישהו משהו, הפינוי וכמובן הפירוק והניקיון שבסוף. תהנו גם אתם מאירוע שבו אתם יכולים גם כן להיות האורחים, וליהנות מהאורחים שלכם במקום לעבוד ולדאוג להם.

המלצה נוספת שלנו – לכו על קייטרינג בשרי איכותי המומחה בסעודה לשבת חתן. מהותה של שבת החתן היא סעודה, ומקורה במשתה חגיגי שנערך במשך ימים לכבוד החתן והכלה. האורחים שלכם באים לאכול, לא לנשנש. ומה מרגיש יותר כמו ארוחה כיד המלך מאשר מנות בשריות חמות ומשביעות, שהאורחים שלכם ידעו להעריך ולהתפנק עליהן? בשר הוא גם הצורה המשפחתית ביותר של ארוחה, והרי אתם חוגגים את המשפחתיות שלכם ואת תחילתה של משפחה חדשה בקרבכם.

נגן וידאו

שבת חתן קייטרינג בופה או הגשה לשלוחנות?

לרוב אנו ממליצים על שרותי קייטרינג בהגשת בופה, אך אם אתם מאוד מעוניינים בהגשה אל השולחנות גם זה אפשרי. נסקור למענכם את היתרונות בכל שיטה וכך אתם תוכלו לבחור את שיטת ההגשה המועדפת עליכם;
הגשת בופה – היתרונות:

  • צמצום עלויות על ידי הצמצום בכח אדם
  • ניתן להגיש בכלים חד”פ ומהודרים (כאשר מגישים בכלי פורצלן, חייבים שהלקוח יישב ליד שולחן)
  • הסועד יכול להחליט אילו מנות לקחת ואילו לא, זאת על פי טעמו האישי
  • הלקוח יכול לקחת איזו כמות אוכל שהוא חפץ ואפילו לעשות מילוי מחדש לצלחת מבלי “להתחנחן” ולבקש מאיזה מלצר
לאחר שבחרנו את הקייטרינג בשרי לשבת החתן שלכם

עכשיו, כשכבר בחרתם, האירוע עומד להתחיל, המלצרים כבר כאן והאורחים עוד רגע בדלת, אתם גם יכולים להיעזר בצוות על מנת שתוכלו לשחרר מעצמכם דאגות נוספות ולהתרכז רק בהנאה עם קרוביכם. אם יש דוד מבוגר הסובל מרגישות מסוימת, אם הסבתא מצד הכלה אוכלת רק משהו מסוים, אם עדיף להצטייד מראש בעוד בקבוקי שתייה מתוקה כי יש המון נכדים קטנים, את כל אלו תוכלו להגיד לצוות המלצרים, שלהזכירכם נמצא שם בדיוק בשביל שאתם לא תתעסקו בכל זה.

רצוי מאוד לעבור על רשימת הבקשות המיוחדות עוד לפני האירוע כדי שהצוות יגיע מוכן, ובבוקר הארוחה עצמה תצטרכו רק לתת להם תזכורת. אף על פי שמדובר בקייטרינג עם מלצרים, האירוע עצמו הוא אירוע משפחתי, קרוב ואינטימי, וגם השירות בו צריך להיות בהתאם.

על המלצרים להיות כמעט בלתי מורגשים, אך עם זאת אדיבים, נדיבים וחמים. עוד לפני בחירת הקייטרינג, נסו לדבר עם נציגי החברה ולראות כיצד הם מתאימים את הקייטירנג לאופי האירוע המבוקש. כשתשמעו משהו שדומה לאיך שאתם מתארים את האירוע בעיני רוחכם, תדעו שהגעתם למקום הנכון וששבת החתן של הבן או של הבת שלכם עומדים להיות חוויה משפחתית שלווה ונעימה.

הגשת מלצרים לשולחן- היתרונות:

  • יש הטוענים כי בהגשה לשולחן הלקוח מרגיש שיותר “מפנקים” אותו ומעניקים לו שירות אישי. האמת היא שכותב שורות אלה, לא כ”כ מאמין בכך.
  • בעל האירוע יכול להושיב את האורחים על פי רצונו והעדפותיו, למשל, שולחן ילדים, שולחן משפחה או שולחן חברים.
  • הרבה אנשי צוות באירוע (בד”כ הגשה לשלוחנות דורשת יותר אנשי צוות) ובזאת בעצם קטן יחס הודעים על כל סועד
דילוג לתוכן