קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי מחירים

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי מחירים

קייטרינג בשרי מחירים ותפריטים – המנגליסטים

בין כל סוגי הקייטרינג הקיימים לאירועים, אחד המבוקשים והיוקרתיים הוא קייטרינג בשרי. אין ספק שבחירה של קייטרינג בשרי תגרום לאורחים שלכם להרגיש שהיה לכם חשוב שהם יהנו. אבל איך אתם יכולים גם לתת להם את ההנאה הזאת וגם לא לשלם עליה מחיר מופרז? אנו מציעים 4 תפריטים במחירים משתנים. אצלינו תוכל למצוא תפריט ארוחת שווארמה במחיר של כ – 100 ש”ח לסועד, תפריט ארוחת גריל בסיסי במחיר של כ – 135 ש”ח לסועד, תפריט ארוחת גריל קלאסי במחיר של כ – 165 ש”ח לסועד ותפריט ארוחת גריל פרימיום במחיר של כ – 185 ש”ח לסועד. את התפריטים שלנו ניתן לראות באתר, בתפריט העליון תחת עמוד התפריטים שלנו.

ברור שבחירה בקייטרינג בשרי היא בחירה שיש לה מחיר, כיוון שמדובר בחומר גלם משובח ואיכותי שיעלה יותר מבר סלטים, לדוגמה, אבל גם עם בחירה כזאת המחיר לא צריך להיות בשמיים. לצורך העניין בחרנו להתייחס לתפריט גריל כפי שאנו מציעים בקייטרינג המנגליסטים, הלוא אנו אחת המובילות בתחום בארץ, בואו ננסה להבין להבין לפיו איך נקבע המחיר וכתוצאה מכך – איך תוכלו לצמצם עלויות.

המנגליסטים: קייטרינג בשרי מחירים

כולנו יודעים עד כמה קשה לעמוד מאחורי סירי מטבח בלתי נגמרים מלאים באוכל וכל טוב לאחר שקצצנו, הכנו, הרתחנו ובישלנו – אין ספק שהעבודה הזאת לא מתאימה לכולנו. במידה ואתם מחפשים את הפתרון הקל בנוסח קייטרינג בופה בשרי טעים, זול ומגוון, מצאנו לכם את האופציה המתאימה ביותר – המנגליסטים.

קייטרינג בשרי מחירים – מה יש להם להציע

תעשיית האוכל בישראל היא תעשייה מאוד יקרה אין ספק, ביניהם גם עסקי הקייטרינג. היום, מאוד קשה למצוא קייטרינג איכותי ומומלץ שלא שוחת את הכיס. לאחר חיפוש מקיף, מצאנו עבורכם את הקייטרינג הבשרי הכי אטרקטיבי, הן במחירים והן בתפריט, היכול להתאים לכל אירוע, בין אם זה גדול או קטן, יוקרתי או עממי יותר וכמובן – כזה שלא מתפשר על השירות. אם כך, אתם יכולים להחליט שאתם רוצים סטייק אנטריקוט, פרגית, קבב, אסאדו או שווארמה, לצד תוספות ביתיות כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוחי אדמה על האש וירקות על הגריל, בליווי סלטים ישראלי שכולנו אוהבים כמו טחינה, חומוס, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב וכמובן שתייה קלה וקינוחים טעימים. אך אל רק לזה דואגים המנגליסטים, אלא לכך שאתם לא תזיעו או תדאגו לרגע ובכך מסדרים לכם מנגליסט צמוד על עמדת המנגל שמכין את הבשרים על המקום כך שיהיו רותחים וטריים וצוות מלצרים אדיב ושירותי שידאג לכל המתחרש מסביב.

קייטרינג בשרי מחירים – כמה זה יעלה לכם?

לכך יש כמה פרמטרים הקשורים בהיקף אירוע כמו למשל כמות עמדות האוכל שאתם רוצים באירוע שלכם, כמות הסועדים, מיקום האירוע (בשטח, בבית, באולם אירועים), סוג התפריט (באיזה בשר להתמקד: נתחים יקרים או קבבים ושווארמה – ישנם מספר מסלולים שונים) וכולי’.

דילוג לתוכן