קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי בצפון

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי בצפון מחירים

שרותי קייטרינג בשרי בצפון

המנגליסטים- חברת קייטרינג איכותית המציעה שרותי קייטרינג בשרי בצפון, לבחירתכם כמה תפריטים ברשמות מחיר שונות. מתכננים אירוע קטן בצפון? פנו אלינו

קייטרינג בצפון בשרי איכותי

מחפשים קייטרינג בשרי בצפון? מתכננים אירוע יוקרתי ומעוניינים להגיש לאורחים מנות בשריות איכותיות וטעימות? אם כן, עליכם לחפש בקפידה חברת קייטרינג העונה על הצפיות שלכם ומספקת תפריט בשרים עשיר ומגוון הכולל מנות מנתחי בשר עסיסיים וצלויים היטב על הגריל. עלכם לזכור כי אחרי האירוע האורחים ימשיכו לדבר עוד זמן רב על האוכל, וככל שהאוכל טעים יותר כך האירוע מוצלח יותר. לכן, כדאי לבחור בקפידה את חברת הקייטרינג שתשדרג את האירוע שלכם ותספק חוויה קולינרית משובחת ומרגשת לכם ולמשתתפים באירוע.

המנגליסטים– סניף צפון הארץ גאה להציג: מגוון תפריטי גריל במחירים משתלמים. 
אנו עובדים בכל אזור הצפון. לקבלת תפריטים והצעות מחיר מלאו את טופס הפניה באתר

קייטינג בשרי איכותי- 3 עקרונות חשובים

  • איכות- שימוש בחומרי גלם טריים, עונתיים ואיכותיים. ללא שימוש במוצרים מעובדים או תחליפים שונים. האיכות כוללת גם את אביזרי הבישול. ציוד מקצועי ואיכותי הוא הכרחי על מנת ליצור אוכל טוב וטעים.
  • טריות- יש מקומות שנוהגים לשמור אוכל בקירור או אפילו בהקפאה עמוקה, תוך שימוש בחומרים משמרים ותוספי מזון שמאריכים את חיי המדף של האוכל. קייטרינג בשרי איכותי, הוא קייטרינג בו האוכל מוכן ביום האירוע , כל המצרכים טריים ללא שימוש בתוספים וחומרים משמרים
  • טעם- בנוסף לאיכות וטריות ,בכדי שהאוכל יהיה טעים צריך “יד טובה”, ידע מקצועי וניסיון בבישול. צריך לדעת לבשל, להתאים את סוג הבישול לסוג הבשר ולטפל בו בצורה מדויקת וטובה. צריך לדעת להתאים בין חומרי גלם וליצור מנות טובות וטעימות.

אחת השאלות המרכזיות היא האם להגיש את האוכל לשולחנות הסועדים באמצעות צוות מלצרים מוכשר ומנוסה או להעדיף מזנונים עמוסים בכל טוב, כך שהאורחים יכולים לקחת לבד את האוכל. יש לציין כי באירועים קטנים ניתן להגיש את האוכל לצלחות האורחים כדי לספק עבורם שירות יוקרתי יותר וכדי להקל על מבוגרים המתקשים ללכת למזנון.

התאמת תפריט הקייטרינג לסוג האירוע

את התפריט כדאי לבחור בהתאם לסוג האירוע, לדוגמה מאכלי עדות שונים לאירועים משפחתיים כמו שבת חתן, חתונה ובר או בת מצווה, בעוד שלאירוע יוקרתי לעסק כמו קייטרינג למשתתפים בכנס מקצועי או אירוע השקה, כדאי לבחור במנות גורמה מוקפדות במיוחד.

בנוסף, עליכם לקבל החלטה מראש האם לבחור בקייטרינג כשר וכמובן גם קייטרינג אסאדו כשר, אם בין האורחים ישנם מוזמנים שומרי מסורת ודתיים – עליכם להתחשב בהם. מעבר לכך, לאירועים בבוקר או בכל שעה אחרת ניתן לבחור בתפריט חלבי על פני מנות בשריות הנחשבות לכבדות יותר, ובמידה ואתם צמחונים או טבעונים, הרי תוכלו למצוא בנקל חברות קייטרינג לאירועים קטנים המציעות תפריט עשיר ומגוון בהתאמה לאורח החיים שלכם.
בכדי ליצור ארוחת בשר מושקעת ומותאמת לכם ביותר, אנחנו נשמח לשמוע מכם על הרצונות שלכם, מה הן המטרות שהצבתם לעצמכם באירוע ואיזו אווירה אתם רוצים ליצור. בהתאם אנחנו נתאים לכם את הקייטרינג הבשרי המתאים ביותר לצרכים שלכם. הן מבחינת הטעמים שאתם מבקשים והן מבחינת אופני ההגשה ושיטות הבישול.

קייטרינג בשרי בצפון- צוות המנגליסטים

קייטרינג בשרי טוב ואיכותי, מבוסס על שלושה עקרונות בסיסיים : איכות, טריות וטעם.
אנו מספקים שרותים בכל אזור הצפון. אם זה ביערות הירוקים והמדהים שיש לנו בצפון הארץ, אם זה בחוף הים, או באחד הנחלים של אזור הצפון. ךנו זה לא משנה, לאן שתזמינו אותנו, נגיע. השרות שלנו כולל את כל מה שצריך לאירוע קייטרינג בשטח וכלן אין צורך שתביאו איתכם שום ציוד נוסף. רק תבואו רעבים.
אם אתם רוצים לארח ולפנק ולהתפנק בארוחת קייטרינג בשרי איכותי, מלאו את טופס הפנייה באתר ואנחנו נחזור אליכם עם ההצעה הטובה והמתאימה ביותר עבורכם.

דילוג לתוכן