חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים על הסוגים השונים

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים – המנגליסטים

אם עדיין לא הכרנו באופן רשמי, אנו שמחים להציג בפניכם שירות קייטרינג בשרי לכל סוגי האירועים הקטנים והגדולים גם יחד. נוסף על תפריט הגריל הבסיסי, הקלאסי ותפריט בופה השווארמה שלנו, נשמח גם לסייע בכל בקשור לציוד נלווה לאירועים ושירותים נוספים.

אירועי קייטרינג עשויים לקבל גוון שונה בכל פעם שאנו עורכים אותם. למעשה, אם נדייק, גם המיקום קשור רבות לאופן בו האירוע עתיד להתרחש. בדרך כלל, כשאנשים מוזמנים לאירועים, הם מצפים למנות שירפדו טוב-טוב את הקיבה, ויותירו אותם מסופקים בעודם תרים אחר הקינוח המושלם. אנחנו, בחברת המנגליסטים – קייטרינג בשרי, יודעים בדיוק מה כל אורח ואורחת מחפשים לטרוף במהלך האירוע. אנו מעניקים את השירות הזה של קייטרינג בשרי, היות וזה מה שאנחנו אוהבים לעשות וגאים במלאכה מאוד מקצועית ומדוקדקת. יחד עם זאת, אנחנו גם חווים סיפוק אדיר כשאנחנו מגישים לאורחים מנת קייטרינג בשרי מושלמת.

אירוע קייטרינג בשרי בכל מקום ועת

אחת ההנאות במקצוע שלנו, טמונה בכך שאנחנו זוכים לטייל בכל חלקי הארץ ועורכים אירועי קייטרינג בשרי בחיק הטבע, בפיקניקים, בבתים של אנשים, באירועי עובדים וחברות ועוד. ניתן לבחור בלא מעט אפשרויות לחוות את האירוע המיוחל, וכל הדרכים כשרות (בתקווה, וגם אם לא, אז זו זכותכם), אך אין באמת פתרון יותר טוב לאירוע קייטרינג, מאשר טבע ירוק, בשר איכותי ביותר, נתחי קצבים – אם תבחרו, וגם חברת קייטרינג שדואגת לצייד אתכם בכל הציוד מ-א’ ועד ת’.

חברת קייטרינג מומלצת ובשרית, היא חברה שלוקחת בחשבון כל פרט ופרט בכדי לתכנן אירועים חסרי רבב ודופי. אנו מגבים את האירועים של האורחים שלנו בגנרטורים, וגם דואגים לספק שירות השכרת ציוד שכולל מחצלות וכריות, כסאות נוחים לפיקניק, בידורית למען העלאת המצב רוח של הסועדים, וגם משחקי חברה שונים אם תרצו.

המנגליסטים | בשר קינוחים ומה שביניהם

שירותי חברת המנגליסטים גם כוללים ציוד הושבה לאירועים מפוארים ויוקרתיים. אנו מסייעים בכל הקשור להשכרתו של ציוד המיועד לאירועים שמצריכים שולחנות וכסאות, כלי אוכל מהודרים וסכו”ם מפואר, מפיות, מפות ועוד.

אנחנו תמיד גם דואגים לטעמים מתקתקים וחמצמצים עבור כל חך וחך, כך שתוכלו לבחור להוסיף לאירוע שלכם גם שירות שולחן קינוחים. השולחן דקורטיבי ביותר ועיצובי, והקינוחים המוגשים הם קינוחים בהגשתו של קונדיטור עתיר ניסיון ואנין טעם. אך עם כל הכבוד לקינוחים המזמינים, אנו כאן בכדי לדון בשר. אם אנחנו מדסקסים ענייני בשר, הרי שמומלץ לבחור בחברת קייטרינג בשרי מומלצת, וכזו שבוחרת לעבוד אך ורק עם חומרי גלם SUPER איכותיים. אם תרצו, תוכלו להוסיף תשלום וגם לערוך קייטרינג בשרי שכולל הגשת נתחי קצבים. במילה אחת? מומלץ!

שירות ויחס חמים בליווי מנות חמות

בשורה התחתונה, הכול מתחיל ונגמר באנשים. אנחנו חיים בעולם בו כולנו ניזונים מהאנרגיה אחד של השני, כך שאם אדם יכעס ויצעק עלינו, סביר להניח שאנחנו ניטען באנרגיה דומה של כעס ועצבים, אם נרצה או לא נרצה.

בחברת המנגליסטים, אנחנו מבינים שהקשר הטוב עם הלקוח חייב להיווצר עוד בשיחת הטלפון הראשונה, ואנחנו מקפידים תמיד לתת את השירות הכי טוב שאנחנו מסוגלים לספק לסועדים שלנו. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולבנות תפריט בהתאמה אישית עבור קייטרינג בשרי לאירועים מכל הסוגים.

דילוג לתוכן