קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג זול לאירועים קטנים

תוכן עניינים

קייטרינג זול לאירועים קטנים

מחפשים קייטרינג זול בירושלים בקשו הצעת מחיר

היום כבר ניתן להגיד בפה מלא שאוכל הוא עסק יקר, אך לא בכל מקום! המנגליסטים, צוות הקייטרינג הכי חם באזור, מציע לכם מגוון רחב של תפריטים ואוכל המתאימים לכל האירוע, ושהקהל הישראלי אוהב במיוחד, במחירים זולים מבלי להתפשר על הטעם והשירות

אם גם לכם מתקרב אירוע משפחתי בקרוב ויצא הגורל ואתם אחראיים על האוכל, אך לא יכולים לדמיין את עצמכם עומדים שעות על גבי שעות במטבח חותכים, קוצצים, מטגנים ומבשלים – מצאנו בשבילכם את הפתרון האולטימטיבי. קייטרינג זול בירושלים של המנגליסטים מציע תפריט מגוון ועשיר של בשר, תוספות לעיקרית, שתייה וקינוחים, כך שיש לכם אפשרות בחירה, אך לא רק זה – המנגליסטים גם דואגים להביא עימם צוות מקצועי שאחראי גם על האוכל וגם צוות של מלצרים אדיבים ושירותיים, כך שאתם לא תצטרכו להניד עפעף ובסוף הערב תקבלו את כל המחמאות שיעידו על כך שעשיתם את הבחירה הנכונה.

קייטרינג בזול – מה בתפריט?

המאכלים שתוכלו למצוא בתפריטים והמסלולים השונים של האוכל המוצע, יתחילו מסטייק אנטריקוט, עד קבב, פרגית או שווארמה. לצד הבשר תקבלו תוספות כמו אורז, צ’יפס ושעועית ירוקה כדי להשלים את הארוחה שלכם ולתת אופציות מגוונת לאנשים שפחות אוהבים לאכול בשר. האחרון אבל הכי חשוב הוא הפינלה – מגוון הקינוחים שישאירו אתכם פעורי פה. טעמם המתוק של הקינוחים יגרמו לכם להרים טלפון בשנית ולקבוע קייטרינג זול בירושלים פעם נוספת.

אז על מנת לדאוג לארוחה באירוע שלכם במחיר נוח ואטרקטיבי לכל כיס מומלץ לקחת את השירות של קייטרינג זול בירושלים ולהפוך אותו להיות המנה העיקרית והמוצלחת ביותר שתראו באירוע. במהלך האירוע שלכם תוכלו לראות את שביעות הרצון של האנשים מסביבכם מהאוכל המשובח שקיבלו וללא כל מאמץ שלכם עם הסירים והמחבתות בתוך המטבח.

קייטרינג בזול לאירועים- המנגליסטים

מתכנן לעשות אירוע קייטרינג ואין לך תקציב גבוה? הגעת למקום הנכון. אנחנו במנגליסטים נדע לתפור לך תפריט המתאים בדיוק לתקציב שלך. צור עמנו קשר וקבל הצעת מחיר לאירוע קייטרינג בזול אבל איכותי

יוקר המחיה הוא גורם חשוב בארגון אירועים. אנשים נוטים לארגן פחות אירועים במקומות גדולים ומפוארים, ומארגנים אותם בבית או בחיק הטבע, בדרך צנועה וקטנה יותר. עם זאת, אין שום צורך להתפשר על כיבוד טעים וחגיגי, שכן אנו מציעים קייטרינג זול לאירועים קטנים, בכל רמות המנות המבוקשות. אנו בעלי ניסיון רב בהתאמת תקציב לקייטרינג ונוכל לארגן עבורכם קייטרינג טעים בדיוק לפי התקציב שלכם. אתם תיהנו עם האורחים שלכם והם ייהנו מכיבוד מעולה.

קייטרינג בזול ואיכותי לאירועים קטנים

קייטרינג זול לאירועים קטנים הוא מצרך מבוקש. אנשים מארגנים את האירוע בבית או במקום צנוע, אך לא מתפשרים על כיבוד טעים. זו אמנות אמיתית לדעת לארגן כיבוד בהתאם לתקציב קטן יחסית ואנו מומחים בכך לאורך שנים. ניתן לתמרן את מחיר הכיבוד לפי המרכיבים הבאים:

  • הזמנת בשר בלבד – אפשר להזמין רק את המנות הבשריות ולא להתפשר עליהן, ולחלק בין בני המשפחה את התוספות והמנות האחרונות. כך רוב התקציב הולך על הבשר, אבל אתם מגישים לאורחים בשר איכותי ומקצועי ואילו לשאר המנות אתם דואגים.
  • סוג הבשר – כמובן שבשר בקר הוא היקר ביותר, ולכן אפשר לתמרן עם סוג הבשר וכך להוזיל עלויות. במקום להזמין כמה מנות בשריות המוכנות מבשר בקר, אפשר ליהנות ממנות משובחות של עוף, פרגיות ואף נקניקיות מתובלות היטב.
  • דרך ההגשה – אפשר להזמין מגשי קייטרינג מוכנים מראש. אתם באים לאסוף את הכיבוד ודואגים להניחו על שולחנות או על מזנון. אין צורך במלצרים, שכן האורחים ניגשים למזנון ונוטלים את הכיבוד בעצמם. אלמנט זה מוזיל מאוד את העלויות, בלי להתפשר על איכות הכיבוד.

להזמין קייטרינג לאירועים שהוא גם זול וגם איכותי

כאמור אנו בעלי ניסיון רב בארגון קייטרינג זול לאירועים קטנים. אנו מכירים את כל האפשרויות לשלב בין סוגי בשר שונים, דרכי הגשה שונות ומרכיבים את המנות בהתאם לתקציב. אנו מספקים את הכיבוד לאירועים קטנים כגון בר מצווה או בת מצווה הנערכים בבית, ברית או בריתה, ימי הולדת חגיגיים ואף ימי נישואין מרגשים. דרך הכנת הבשר ותיבולו מתוכננים מראש אתכם, לפי הטעם שלכם ושל האורחים שלכם. נשמח לייעץ לכם על כל מה שתרצו לדעת על קייטרינג זול לאירועים קטנים. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם כל המידע הדרוש לכם.

 

דילוג לתוכן