קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר - המנגליסטים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר זה המנגליסטים. לקבלת תפריטים והצעת מחיר לאירוע צרו עמנו קשר ישיר

אירועים קטנים הם בדרך כלל מאוד משפחתיים, חמימים ואינטימיים. בין אם מדובר באירוע משפחתי או באירוע עסקי של חברה קטנה – כולם כנראה מכירים את כולם וההתאספות הזאת יחד נועדה ללכד ולגבש עוד יותר, ולא לתת לכל אחד להיעלם בפינה משלו כמו שיכול לקרות באירועים גדולים יותר. ומה הדבר הכי מלכד שיכול להיות? שולחן האוכל, כמובן. זאת הסיבה שבחירת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים כשר ואיכותי בעל חשיבות גדולה כל כך, כי לאוכל שיוגש באירוע יש תפקיד כל כך מרכזי. עבור אירועים קטנים מארגנים רבים בוחרים בקייטרינג כשר ובשרי, ויש לכך מספר סיבות טובות.

בחירת קייטרינג בשרי כשר לאירוע קטן

הבחירה בקיטרינג בשרי לבר מצווה או כל אירוע, גדול כקטן, היא די ברורה. ברוב האירועים האורחים מצפים לארוחה יפה, משביעה, כזו שתגרום להם להרגיש שהם מקבלים תמורה על הצ’ק או המתנה שהביאו עמם. לרוב, ארוחה חלבית לא תייצר רושם כזה. ארוחה מסוג זה תתאים לאירוע קליל ופחות חגיגי.
אפשר כמובן ללכת על קייטרינג בשרי שאינו כשר וכך ליהנות מכל העולמות, אבל בחירה בקייטרינג כשר היא הבטוחה יותר. אם יש לכם ולו אורח אחד ששומר כשרות, בחירה בקייטרינג לא כשר פשוט תשאיר אותו רעב. דווקא באירוע כל כך קטן ומשפחתי, אפילו החוויה של אורח אחד שלא יאכל עלולה להעיב על הערב כולו.
סיבות אלו מביאות אנשים רבים לבחור עבור אירועים קטנים קייטרינג בשרי וכשר. מה קייטרינג מסוג זה כולל בדרך כלל? יש שפע של סוגים, כאשר אחת האופציות הנפוצות כפי שמציעה למשל חברת הקייטרינג “המנגליסטים”, היא תפריט גריל – על האש, תפריט שבגדול מורכב מהמנות הבאות:
מספר סוגים של בשר על האש – אנטריקוט, פרגית, קבב ועוד.

  • תוספות כמו תפוחי אדמה, אורז וירקות בתנור
  • סלטי ירקות שונים – חומוס, טחינה ועוד
  • שתיה קלה
  • קינוחים – פירות ובקלאוות
  • שתיה חמה

קייטרינג בשרי כשר לאירועים

לרוב, חברות קייטרינג לאירועים קטנים באות לקראת מארגני האירוע ומאפשרות גמישות גם בבניית התפריט. אחד הדברים הבולטים והחשובים ביותר בקייטרינג לאירוע קטן היא הנדיבות, התחושה שהאוכל לא יחסר – מה שנותן מיד תחושה משפחתית ומחבקת. שימו לב לברר זאת על החברה בה אתם מעוניינים בקריאת חוות הדעת של לקוחות קודמים.
כדאי לברר עם החברה את כל הפרטים על מידת הכשרות שלהם, ועל איך הם מתכוונים לשמור על הכשרות כשהם מתארחים במקום בו אתם חוגגים את האירוע שלכם. ישנן חברות שעובדות עם מידות שונות של כשרות, כאשר רמות הכשרות הגבוהות יותר עשויות לגרור עמן תשלום נוסף בשל הצורך לבצע הכשרה מוקפדת יותר, להשתמש בחומרי הגלם המתאימים וכמובן לעבור השגחה ואישור של גורמי הרבנות המתאימים.

המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי לאירועים קטנים. אנו יכולים לספק את כל רמות הכשרות הנדרשות מאיתנו וזאת מיכוון שאנו מחזיקים צוותים בכל רחבי הארץ וברמות כשרות שונות. לקבלת ייעוץ לאירוע קייטרינג בשרי התקשר אלינו ונשמח לשוח אליך את התפריטים והמחירים המועים על ישנו לאירועים קטנים וכשרים. מוקד המנגליסטים זמין לך בכל יום בשעות העבודה המקובלות. צור איתנו קשר בטלפון 03-6354483 ותקבל תפריט המתאים בדיוק לאירוע ולצרכים שלך.

דילוג לתוכן