קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

מנגליסט וגרילמן לאירועים בבית

תוכן עניינים

מנגליסט וגרילמן לאירועים בבית

מנגליסט וגרילמן עד הבית השירותים 

הקהל הישראלי אוהב בשר טרי, שמוכן במקום ומוגש פרוס הישר לאחר ההכנה. רבים למדו את אמנות הכנת הצלי על הגריל, אולם אין כמו גרילמן עד הבית שמגיע אליכם לאירוע. הגרילמן חוסך לכם התרוצצויות, מביא את נתח הבשר שקבעתם, מתבל אותו לטעמכם ומתחיל להכין אותו עוד לפני שהאורחים מגיעים. אנו מתאמים עבורכם גרילמן למגוון אירועים ומכינים את הבשר בדיוק כפי שאתם אוהבים.

היתרונות של הזמנת גרילמן עד הבית

 

הזמנה של גרילמן חוסכת בראש ובראשונה זמן. אינכם צריכים ללכת ולרכוש בשר, לאחסן אותו ולהיות עסוקים במהלך האירוע בארגון עמדת הגריל. כולנו מכירים את התמונה הידועה ובה בעל הבית עומד בסמוך לגריל ומשקיע שם שעות ארוכות כדי להכין את הבשר. כאשר אתם מזמינים גרילמן עד הבית, הוא זה שטורח על הכנת הבשר ואתם יכולים להתפנות לאורחים.

אפשר להזמין את הגרילמן ברמות כשרות שונות ולפי סוגי בשר שונים, וכך הכיבוד מתאים בדיוק לצרכים שלכם. אנו מתאמים עבורכם גרילמן בסגנון המתאים לכם לאירועים מגוונים. החל מאירועים בחיק המשפחה כגון ברית, בר מצווה, ימי נישואין, ימי הולדת עגולים ועוד. אנו מגיעים אף לאירועים של מפגשי חברים, שרוצים להפתיע את המוזמנים בגרילמן מקצועי שיפנק אותם לכל אורך האירוע.

נשמח להסביר לכם במפורט על כל האפשרויות שלכם להזמנת עמדת גריל עם הגרילמן. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ לכם.

גרילמן עד הבית – הבחירה המושלמת

 

אין כמו אירוע בבית אבל עם שירות מקצועי ומפנק, בהזמנת גרילמן עד הבית אנו מציעים את שירותי הקייטרינג שלנו עם טעם משובח ומחיר אטרקטיבי ביותר. אם אתם המארחים של האירוע באמת שאתם לא צריכים לעשות שומדבר, החל מקניות מראש, סידור השולחן או ניקיון הכלים. אנחנו באים כדי להכין לכם את הבשר הנפלא שלנו בטעמים משובחים ואתם יכוליםפשוט להנות יחד עם האורחים שלכם מכל הטוב.

כיצד מזמינים גרילמן עד הבית​

גרילמן עד הבית מגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש להכנת ברביקיו מצוין. הגרילמן מכין את סוג הבשר ואת תיבולו בתיאום אתכם. אפשר להזמין גרילמן במבחר דרכים:

  • גרילמן בשר ישראלי – הכולל את כל סוגי הכנת הבשר האהובים. סטייקים, קבבים בתיבולים ובצורות שונות, נקניקיות טעימות, סטייק פרגיות, שיפודי פרגיות ועוד.
  • גרילמן בסגנון מסוים – כגון גרילמן אסאדו, עמדת שווארמה, שילוב בין שניהם ובין סגנון ישראל וכל מה שתרצו להזמין. גרילמן אסאדו הוא להיט אמיתי והניסיון שלנו מלמד כי זוהי אחת העמדות המבוקשת ביותר.
  • קייטרינג בשרי – אפשר להזמין גרילמן כחלק מקייטרינג בשרי שלם. הגרילמן מגיע ואיתו גם התוספות, כגון סלטים, תוספות חמות ואף קינוחים. תמהיל הבשר נקבע ביחד אתכם ואפשר לשלב בין כמה סוגי העמדות, לפי כמות האורחים והתקציב המבוקש.
דילוג לתוכן