חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי לאירוע קטן

תוכן עניינים

קייטרינג בשרים על האש לאירועים קטנים המנגליסטים

הזמנת קייטרינג בשרי לאירוע קטן – המנגליסטים

אז שמתכננים תפריט קייטרינג בשרי לאירוע קטן חשוב להבין מה בעצם את ההאיכות שיש מאחורי האירוע האם אתם מתכנסים בשביל האוכל או דווקא בשביל להיות עם החברים בדרך כלל לאירועים קטנים זה אירועים אינטימיים יותר זה צריך להשאיר לה עורכים את האופציה לדבר ביניהם וליהנות במהלך ארוכה שאפשר לשוחח תוך כדי במקרה שכזה תפריט פינגר פוד בשרי למשל יכול מאוד להתאים לאירועים קטנים.

קייטרינג בשרי לאירוע קטן – אפשרויות התפריט

  • כפי שציינו מקודם תפריט שאפשר לאכול עם הידיים ולא מצריך צלחות כבדות עם פורצלן הוא מדהים בדרך-כלל לאירועי קייטרינג בשרי קטנים שוב באירועים אלה הדגש הוא דווקא על המימד החברתי ולא רק על המעמד של האוכל ולכן חשוב לתת לאורחים את האפשרות לאכול תוך כדי זה שהם מנהלים שיחה תפריט פינגר פוד בשרי מאוד מתאים לאירועים קטנים
  • מגשי אירוח בשריים – מגשי אירוח זה כמו להזמין אוכל במסעדה והואכל מגיע חם ממש בסמוך לאירוע. בד”כ הוא ארוז ומוכן לאכילה ואתם רק צריכים לפתוח את הקופסא ולהתחיל לאכול. אחד היתרונות הבולטים של מגש אירוח זה המחיר הזול משמעותית מאירוע שבו צריך להביא גם צוות שירות למשל. החסרונות ושווה לעצור ולשים עליהם דגש היא שאתם צריכים להתעסק עם האירוע וצריכים לדאוג למשל צלחות ומפיות למלא את הבופה, לרוקן לנקות וזה לא ממש גורם לכם להיות אורחים באירוע שלכם זה אפילו קצת לוקח אותכם לעובדים באירוע שלכם.
  • האפשרות הנפוצה ביותר היא קייטרינג כשר מבשל את האוכל ממש במקום האירוע או בסמוך לשעת האירוע ומספק שירותים של הכשה, עמדות ומזנונים, ניקיון ושירות במהלך האירוע.
    כל הכיף באירוע ולהרגיש שמארחים אותך לצוות שיודע להעריך בצורה מקצועית ולא חשוב מאוד באירועים גם אם מדובר באירועים קטנים קייטרינג בשרי לאירוע קטן יכול להיחשב בהזדמנות דווקא בגלל שאירוע לא גדול אפשר להביא צוות שירות נעים ומקצועי בעלויות נמוכות יחסית לאירוע גדול.

מחיר קייטרינג בשרי לאירוע קטן

מתכננים אירוע קטן בקרוב רוצים לעבוד עם קייטרינג בשרי לאירוע קטן אבל לקבל חוויה גדולה של פעם בחיים פנו אלינו ובקשו את התפריט לאירועים הקטנים שלנו ונשמח לשלוח לכם ולהתאים לכם את המנות בתפריט לפי הטעם שלכם התקציב שלכם וסוג האירוע קייטרינג בשרי לאירוע קטן זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים מזה 8 שנים מאוד אירועים קטנים בהצלחה רבה פנה אלינו כבר עכשיו לקבל את הפריט האירועים שלנו

דילוג לתוכן