קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג אסאדו מחיר

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו מחיר

קייטרינג אסאדו מחירים מנצחים – המנגליסטים

קייטרינג אסאדו במחירים משתלמים מול הטעם המפנק, הזמנה של קייטרינג לאירוע היא אופציה מצוינת לפנק את האורחים וליהנות בעצמכם מהאירוע, בלי לטרוח ולהתרוצץ יותר מדי.קייטרינג בשרי היא האפשרות החביבה על מארגני אירועים, בין אם אלה אירועים בבית ובין אם אלה אירועים בחיק הטבע.

אסאדו קייטרינג – הטעם המושלם

אם גם אתם אוהבים אוכל בשרי, טעים וזול, הנעשה בבישול איטי עם ניחוחות מגרים – הקייטרינג אסאדו של המנגליסטים הוא במיוחד בשבילכם. צוות מקצועי של מנגליסטים ואיתו מלצרים אדיבים יהפכו לכם את האירוע מבינוני עם אוכל מוכן מראש למעולה עם אוכל טרי שמוכן על המקום, מבלי להתרוצץ ומבלי להזיע!

אין מאכל אהוב יותר על הקהל הישראלי מאשר המנגל – הארוחה הכי בסיסית וטעימה שיוצא לנו לחגוג איתה כמעט בכל חג ומועד בישראל ; קבב, פרגית, סטייק אנטריקוט, נקניקיות. מה אם היינו אומרים לכם שיש חברה אחת שלא רק דואגת לכם לכל הטוב הזה, אלא עושה זאת גם במחיר אטרקטיבי, גם צולה את הבשר בצורה איטית על הגריל מול כל האורחים שרק מחכים לנתח הבא, תוספות טעימות כמו אורז עם צימוקים ושקדים, ירקות על הגריל ותפוח אדמה צלוי, סלטים מעולים שכולנו אוהבים כמו טחינה, חומוס, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב ועוד’. בנוסף לכל הטוב הזה, מחכים לכם גם מבחר קינוחים טעימים, שרק מחכים לבחירה שלכם, ושתייה קלה חופשית.

קייטרינג אסאדו מחירים – איך בוחרים?

זה תלוי רק בכם ובסוג הבשר שהקהל שלך אוהב ומה שמתאים לכם, לאורחים שלכם ולאירוע. המנגליסטים מציעים סוגי קייטרינג שונים במסלולים מגוונים, מפרימיום ועד בסיסי וכל מה שנותר לכם הוא להחליט על איזה מסלול אתם בוחרים ללכת, בין אם זה אסאדו או אחר, לפי כמות האורחים, המיקום וכמות עמדות. קייטרינג אסאדו מחירים יאפשר לכם לבחור את המסלול המתאים לאירוע שלכם

מהם השלבים להזמנת קייטרינג אסאדו

השלבים להזמנת קייטרינג אסאדו לאירועים הקובעים את המחירים הם מאוד פשוטים:
1. היסגרו על התפריט: הסכימו יחד עם מפיקי האירוע ( המשפחה, החברים או המארגנים) כמה אסאדו תרצו להגיש במהלך הערב ואילו תוספות וקינוחים תגישו.

  1. דברו עם חברת המנגליסטים.
  2. תקבלו אירוע יוצא מן הכלל עם טעמים מרהיבים.

על קייטרינג האסאדו

אסאדו זו שיטת הכנה של בשר על הגריל ומקורה מדרום אמריקה. פירוש המונח ‘אסאדו’ הוא צליה איטית,
כמו גם פריסה רוחבית מיוחדת של הבשר. כאשר מזמינים קייטרינג אסאדו כשר, מגיעים מנגליסטים מיוחדים
ששמם ‘אסאדור’, והם מכינים את הגריל, את הבשר, ומתחילים לצלות אותו הרבה לפני שהאורחים מגיעים.
כך כשמתחיל האירוע, המקום כבר אפוף בניחוחות מגרים והאירוע מתחיל בהתרגשות ובציפייה.
הבשר מוגש עם רטבים אופייניים, כגון רוטב צ’ימיצ’ורי, רוטב סלסה ועוד ונפרש ממש מול עיניהם של האורחים.

הזמנה של קייטרינג אסאדו היא בחירה טובה לשדרוג כל אירוע והיא מבטיחה כיבוד מושקע וטעים.
אפשר להזמין קייטרינג אסאדו ברמות מחיר שונות, וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע כאשר מתעניינים בקייטרינג אסאדו במחיר טוב ובאיכות גבוהה.

קייטרינג אסאדו מחירים מנצחים לאירועים

הזמנה של קייטרינג אסאדו נתפסת כדבר יקר יותר מקייטרינג בשרי רגיל, אולם יש לזכור כי מדובר בשיטת
צליה ארוכה ובבשר איכותי. יש כמה דברים שמשפיעים על מחירו של קייטרינג אסאדו, וביניהם:

סוג הבשר והרכבו – יש כמה סוגי בשר שמהם מכינים את האסאדו, החל מבשר בקר משובח, דרך שניצלים ונקניקיות.
כמות הבשר והרכבו הם מרכיב עיקרי במחיר האסאדו.
מנות ראשונות – קייטרינג אסאדו מושלם כולל גם הגשה של מנות ראשונות, כגון כיסונים ממולאים בבשר, עוף או ירקות. אלה מוגשים לאורחים עם הגיעם ומכניסים אותם לאווירה.
כמות העמדות – כמובן שכמות העמדות משפיעה על קייטרינג אסאדו מחיר וככל שיש יותר עמדות שאותן מאיישים אסאדורים, המחיר הכללי עולה.
מרכיבים אלה ואחרים משפיעים על מחיר קייטרינג אסאדו ואפשר להיעזר באנשי מקצוע בעלי ניסיון שיסייעו לכם לחשב את המחיר הסופי. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו ונציג מטעם חברת המנגליסטים ישמח לחזור אליכם. אנו נתאים לכם קייטרינג אסאדו מחיר לפי כמות האורחים, מיקום האירוע, כמות העמדות והאסאדור המבוקשים וכמובן סוג הבשר וכמותו.
אחת השאלות המרכזיות היא האם להגיש את האוכל לשולחנות הסועדים באמצעות צוות מלצרים מוכשר ומנוסה או להעדיף מזנונים עמוסים בכל טוב, כאלה המתמחים בקייטירינג על האש בשטח, כך שהאורחים יכולים לקחת לבד את האוכל. יש לציין כי באירועים קטנים ניתן להגיש את האוכל לצלחות האורחים כדי לספק עבורם שירות יוקרתי יותר וכדי להקל על מבוגרים המתקשים ללכת למזנון.

את התפריט כדאי לבחור בהתאם לסוג האירוע, לדוגמה מאכלי עדות שונים לאירועים משפחתיים כמו שבת חתן, חתונה ובר או בת מצווה, בעוד שלאירוע יוקרתי לעסק כמו קייטרינג למשתתפים בכנס מקצועי או אירוע השקה, כדאי לבחור במנות גורמה מוקפדות במיוחד.

דילוג לתוכן