קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג אסאדו כשר

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו כשר

קייטרינג אסאדו כשר לאירועים זה המנגליסטים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג אסאדו כשר. לקבלת תפריטים ומחירים צרו עמנו קשר ישיר

בשנים האחרונות הקהל הישראלי גילה את האסאדו. זו דרך הכנת הבשר הארגנטינאית, המתגאה בהכנה מדוקדקת של הבשר בדרך צלייה מיוחדת. קייטרינג אסאדו כשר זמין לכולם וכך גם האורחים המקפידים על כשרות יכולים ליהנות מבשר איכותי במיוחד. אנו מתאימים לכם את הקייטרינג המתאים לכם, לפי כמות האורחים והתקציב המבוקש. המנגליסטים מומחים בקייטרינג אסאדו לאירועים פרטיים. צרו עמנו קשר וקבלו תפריטים והצעות מחיר בהתאם לטעם ולתקציב שלכם.

קייטרינג אסאדו כשר לאירועי גריל

קייטרינג אסאדו כשר הוא קייטרינג המאופיין בדרך הכנת הבשר הדרום אמריקאית, תוך הקפדה על חוקי הכשרות. כולם יכולים ליהנות מבשר אסאדו איכותי ומהתוספות הנלוות לו. אנו מציעים אסאדו בהיקף מנות מגוון:

  • עמדת אסאדו אחת – הזמנת עמדת אסאדו כחלק מעמדות מנגל נוספות היא חגיגה לאורחים. הם יכולים לעבור בין כל הדוכנים וליהנות ממגוון של טעמים ודרכי הכנה. למשל דוכן אסאדו, עמדת שווארמה, עמדת פרגיות וקבבים ועוד.
  • כיבוד כולל מנות ראשונות – אנו מציעים את כל העמדות שלנו כאסאדו ומוסיפים גם מנות ראשונות שהן אטרקציה ארגנטינאית אמיתית. כיסונים ממולאים במילויים מסורתיים המוגשים לאורחים על ידי מלצרים הלבושים בלבוש מסורתי.
  • קייטרינג אסאדו שלם – הכולל הן את המנות הראשונות, הבשריות וגם את המנות האחרונות, הטיפוסיות למטבח הארגנטינאי. בכך אתם מספקים לאורחים שלכם חגיגת בשר אמיתית, טעימה ומקורית.

את התכנון של כמות המנות נעשה ביחד אתכם, לפי מספר האורחים והרכב הכיבוד המתוכנן.

הזמנת קייטרינג אסאדו כשר

אנו עומדים לרשותכם כדי לתכנן ולהתאים לכם את הרכב הכיבוד וכמות הבשר המבוקשת, לפי כמות האורחים והתקציב. אנו מתחייבים על כשרות מלאה, לפי רמת הכשרות החשובה לכם. אנו רוכשים את הבשר במקומות כשרים בלבד ומקפידים על דרך הכנה כשרה, תוך שמירה על הטעמים הארגנטינאים המקוריים. המטבח שלנו כשר, כולל כל הכלים, עמדות המנגל והמקררים.
קייטרינג אסאדו כשר זמין לכולם. האורחים נהנים מאוכל טעים ומניחוחות המלווים אותם לכל אורך האירוע. אנו בחברת המנגליסטים מספקים קייטרינג אסאדו כשר לאירועים קטנים כמו ברית הנערכת בבית, בר מצווה שנערכת בגינה, אירועים בחיק הטבע ואף חתונות גדולות ומרשימות. נשמח לייעץ לכם על קייטרינג אסאדו ברמת הכשרות הנדרשת לכם, אנא התקשרו ונציג מחברת המנגליסטים יסייע לכם לארגן חגיגת בשר אמיתית וטעימה.

קייטרינג-אסאדו-כשר
דילוג לתוכן