קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

תוכן עניינים

קייטרינג לחינה המנגליסטים

המנגליסטים - על התפריטים המחירים והשרות

קייטרינג המנגליסטים מתפעל חמישה שפים המומחים באירועי קייטרינג בשרי על האש. חברה מציעה שלושה תפריטים הניתנים להגשה בכל לסוגי האירועים. התפריט הראשון “תפריט גריל בסיסי” בתפריט זה ניתן לקבל שירותי גרילמן עם 4 סוגי בשרים. כל סועד מקבל בתפריט כ – 500 גרם בשר המתחלק באופן שווה לארבעת הסוגים: סטייק אנטריקוט, צוריסוס, קבב טלה ושיפודי פרגית.

התפריט השני הוא “תפריט גריל פרימיום” בתפריט זה אנו מציעים ארוחה בשרית מלאה עם 500 גרם בשר לכל סועד, סלטים, תוספות, שתייה ועוד מגוון שדרוגים. התפריט מוגש בהגשה מהודרת על מזנוני עץ. התפריט השלישי הוא תפריט “בופה שווארמה” בו מבושל הבשר במכונת שווארמה מקצועית ובאופן פרוטלי, דבר המהווה אטרקציה מקורית כחלק מהאירוע. בתפריט זה תוכלו להנות משווארמה פרגית, תוספות חמות, סלטים, שתייה קלה ועוד שלל שדרוגים מפנקים לבחירה.

תפריטים ומחירים

  • תפריט גריל בסיסי – תפריט גריל בסיסי מציע שירות גרילמן + ארבעה סוגי בשרים (סך הכל 500 גרם לכל סועד). השירות מגיע עם גרילמן מקצועי, ציוד נלווה וכמובן בשר משובח. מחיר התפריט מתחיל ב-85 שקלים לסועד ובאמצעות שדרוגים מפנקים ניתן להפוך אותו לארוחה בשרית מלאה, הכוללת את מספר רב של מנות ומעניקה חוויה בשרית מלאה במחיר של 165 שקלים. במקרה בו האירוע שלכם מגיע (או עובר) עלות כוללת של 5000 שקל אנו נשדרג לכם את שיטת ההגשה משולחן מתקפל ומפה למזנוני עץ מהודרים, ללא עלות.
  • תפריט גריל פרימיום – תפריט הגריל פרימיום שלנו גם מציע ארבעה סוגי בשרים אך תמצא בו בנוסף, מגוון תוספות חמות, סלטים טריים, שתייה קלה ומגוון שדרוגים. התפריט מוגש בהגשה מהודרת באמצעות כלי אוכל מעץ במבוק ומזנוני עץ מהודרים. את התפריט ניתן לקבל ברמתו הביבית החל ממחיר – 165 שקלים ובנסוף לשדרג אותו עם מגוון שדרוגים; קבלת פנים, צלעות טלה, צ׳יפס, ירקות על האש, קינוחים ושתייה חמה.
  • תפריט בופה שווארמה – תפריט בופה שווארמה מיועד למארחים המעוניינים להגיש ארוחה ישראלית מקורית, בשרית וקלילה. התפריט נחשב לאטרקציה בכל אירוע מכיוון שאת בישול הבשר אנו עושים באמצעות מכונת שווארמה מקצועית. יחד עם הבשר מוגש גם פלאפל איכותי, צ’יפס מפריך, מגוון סלטים טריים ושתייה קלה. את התפריט ניתן לשדרג עם בשרים על האש אופציה אחת היא לבחור בתוספת 2 סוגי בשרים – קבב טלה ונקניקיות צוריסוס אופציה שניה היא לבחור בשדרוג סטייק אנטריקוט ושיפודי פרגית בתוספת מחיר של 40 שח לסועד. כאשר משדרגים את תפריט השווארמה במנות בשריות מקבלים אירוע יוצא דופן המכיל בתוכו גם בשר שווארמה וגם בשרים על האש. בין יתר השדרוגים בתפריט תוכלו למצוא גם עדשים ובצל מטוגן בעלות של עשרה שקלים, ובמחלקת הקינוחים מפירות העונה בעשרה שקלים גם כן. הגשת הגשת האוכל בתפריט נעשת באמצעות כלי אוכל מעץ במבוק מתכלה ומזנוני הגשה מהודרים.

הזמנת קייטרינג המנגליסטים לאירוע

ראשית יש לבחור את התפריט המועדף ביותר. אחר כך יש לבחור את השדרוגים הרצויים ובסוף למלא את טופס ההזמנה בהתאם למה שבחרת אח”כ יש לשלוח אל המשרד ולחכות לאישור חוזר מנציג החברה.

כיומיים לפני האירוע מנהל הצוות מתוכנן להתקשר אל בעל האירוע, זאת על מנת לעבור איתו שנית על התפריט ולאשר את הפרטים בטופס ההזמנה

בהזמנת אירוע תוכלו להנות גם מהשירותים הנלווים שאנו מציעים ללקוחותינו; ציוד הושבה לאירועים, ציוד פיקניק, שולחנות קינוחים, אמבטיית בירה.
צרו עימנו קשר בטלפון או דרך האתר ואנו אשמח לעניין אתכם גם בשירותים הללו.
לכל שאלה או בקשה אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע לכם

בברכה צוות המנגליסטים

דילוג לתוכן