קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

מנגליסט

תוכן עניינים

מנגליסט לאירועים

מנגליסט לאירוע פרטי זה המנגליסטים

אנו ממליצים בחום על הזמנה של מנגליסט לאירועים.. במקום שאתם תתרוצצו כדי להשיג את הבשר, לתבל אותו, להכין אותו מראש לפני הצליה ולאחסן אותו, אנחנו נעשה הכל בשבילכם! נקנה את הנתח הטוב ביותר, נכין אותו בצורה מקצועית לצליה ונגיע עם כל הציוד מוכן. אתם לא צריכים להיות ליד העשן אלא תוכלו ליהנות עם האורחים שלכם באירוע עצמו. הגרילמן שלנו ידאג לכל הפרטים הקטנים ויכין את הבשר בדיוק כמו שאתם אוהבים. תוכלו להזמין גרילמן בודד או כמה עמדות של מנגליסט ואף קייטרינג שלם, אתם בוחרים ואנחנו מבצעים.

כיצד מזמינים מנגליסט לאירוע?

מנגליסט לאירועים היא אפשרות נוחה מאוד עבור מארגני אירועים. הארגון של האירוע זו מטלה נכבדה. צריך לגבש את רשימת האורחים, לדאוג למקום, לאורחים וכמובן לכיבוד. אנו יכולים לסייע לכם בהיבט הכיבוד, בכך שגרילמן מקצועי יגיע עד אליכם עם כל הבשר ויכין אותו במקום. אנו מאפשרים הזמנת עמדות בשר שונות:

  • עמדת מנגליסט בודד – אתם בוחרים את סוג הבשר ואנחנו מגיעים בדיוק עם מה שהזמנתם. זו בחירה נפלאה לאירוע בחיק המשפחה, או בחיק הטבע ואף לאירוע של כמה חברים. הגרילמן יעשה את כל העבודה ואתם תבלו עם החברים שלכם.
  • כמה עמדות גרילמנים – אנו מספקים כמה עמדות של מנגליסטים לפי סגנון הכנה וסוג בשר מגוון. למשל עמדת שווארמה עם כל התוספות האהובות, עמדת אסאדו בטעם הדרום אמריקאי הנפלא ואף עמדת בשר על-האש ישראלית טיפוסית. עם קבאבים, סטייקים, פרגיות, שיפודים, נקניקיות וכל מה שתרצו.
  • קייטרינג שלם – נשמח לתאם אתכם את כל המנות לנוחותכם. נוכל לדאוג למנות הראשונות, לסלטים, לתוספות החמות ואף לקינוחים. אתם מחליטים על ההרכב הדרוש ואנו נדאג לכל הפרטים הקטנים.

הזמנת מנגליסט לאירוע גריל

כדי להזמין גרילמן לאירועים יש לציין את מספר האורחים ואת התקציב שיש לכם. כך נוכל לסייע לכם לתאם את העמדה המבוקשת. את התקציב נוכל להתאים לסוג הבשר ולמספר העמדות הרצויות. אנו מספקים עמדות מנגל אף לאנשים שומרים כשרות ומספקים רמות כשרות שונות לפי בקשתכם.

אנו מקפידים את רכישה של הבשר הטוב ביותר ומכינים אותו בדיוק איך שאתם אוהבים. אנשים רבים מזמין מנגליסט. למשל מקומות עבודה שמארגנים ימי גיבוש בחיק הטבע, אירועים משפחתיים שנערכים בבית כגון בר מצווה או ימי הולדת ואף אירועים באולמות, שבהן עמדת המנגל עומדת בחצר היפה ומספקת בשר טרי וטעים לכל דורש. נשמח לסייע לכם להתאים את סוג העמדה לתקציב, אנא התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונציג מטעם חברת המנגליסטים יחזור אליכם עם פרטים על הזמנת מנגליסט לאירוע.

דילוג לתוכן