חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

מנגליסט לאירוע מחיר

תוכן עניינים

כמה עולה מנגליסט לאירוע

גרילמן לאירועים – טווח מחירים, מנגליסט לאירוע מחיר שמושפע ממספר היבטים

יש כמה היבטים שמשפיעים על מנגליסט לאירוע ומחיר השירות:

  • סוג הבשר – כמובן שבשר בשר הוא היקר ביותר. לכן אם אתם מעוניינים בסטייקים לאירוע, הדבר ייקר את ההזמנה. אולם אם אתם מעוניינים במחיר זול יותר, נוכל לתאם לכם עמדות גריל מדהימות של שיפודים, נקניקיות ועוף בטעמים מופלאים.
  • מספר העמדות – אם אתם מזמינים את כל הבשר באמצעות חברת הקייטרינג, הדבר מייקר את ההזמנה. אולם באפשרותכם להזמין רק עמדת בשר אחת שמכינה שווארמה למשל, ואתם תדאגו לעמדות נוספות של גריל או תכינו בשר אחר כגון קציצות או צלי.
  • תוספות – כמובן שאם אתם מזמינים את המנגליסט ביחד עם כל התוספות, הדבר מייקר את העלות. אולם אם אתם דואגים לתוספות, סלטים ולמנות האחרונות, הדבר ישפיע על מנגליסט לאירוע מחיר. במידה ומדובר על אירוע משפחתי, תוכלו כמובן לחלק את המנות בין חברי המשפחה לנוחותכם.
מנגליסט-לאירוע מחיר

מנגליסט לאירוע מחיר ששווה את השירות – גרילמן לאירועים

אם גם עליכם הוטלה המשימה הלא פשוטה למצוא מנגליסט לאירוע במחיר נמוך ובאיכות גבוהה, ושהבשר יהיה טעים ומגוון, אך לא במחירים מופקעים, שישמח את כל המוזמנים  באירוע הקרב ובא וגם אתם לא רוצים לאכזב, הנה לכם אופציה מעולה – המנגליסטים: קייטרינג בשרי לאירועים קטנים, מחיר הוגן ואטרקטיבי מבלי להשתפר על האיכות והשירות המגיע עם צוות מלצרים אדיב ומנגליסט צמוד.

הזמנת מנגליסט לאירוע/גרילמן לאירועים

הזמנה של מנגליסט לאירוע היא קלה מאוד. עליכם למלא באתר את מספר האורחים ואת התקציב שיש לכם, ואנו נתאם לכם את הקייטרינג המתאים לכם. נוכל לתאם לכם את הגרילמן לאירועים משפחתיים בבית, כגון ברית, בר מצווה, ימי נישואין וימי הולדת. אנו אף מגיעים לאירועים של חברים, למשל כצפייה משותפת במשחק כדורגל. המארגן מפתיע את חבריו עם עמדת מנגל מקצועית וכולם נהנים מבשר איכותי בלי צורך לטרוח סביב עמדת המנגל ולהכין את הבשר.

מנגליסט לאירוע – טבלת מחירים , גרילמן לאירועים משתלם במיוחד

לידיעה הזמנה של עמדות גרילמן לאירועים היא להיט של ממש, במיוחד עמדות אסאדו שהן חגיגה דרום אמריקאית מדהימה. נוכל לסייע לכם להרכיב את הקייטרינג הבשרי בדיוק לפי התקציב שלכם, לפי מספר העמדות, סוג הבשר ונתונים נוספים. אנא התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם מידע נוסף על מנגליסט לאירוע מחיר.

דילוג לתוכן