חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

גרילמן לאירוע

תוכן עניינים

מנגליסט לאירוע

גריל מן לאירוע ושרותי גריל זה המנגליסטים

גרילמן לאירוע זהו פינוק של ממש, שמומלץ לאנשים שרוצים להפתיע את האורחים שלהם. הקהל הישראלי אוהב בשר איכותי בשלל צורות הכנה. גרילמן מקצועי יודע איך לטפל בבשר, להכינו כראוי ולצלות אותו בדרך המתאימה לכל נתח ונתח. הזמנה של גרילמן מאפשרת לכם להתפנות לאורחים שלכם ולדעת כי אתם מעניקים להם את הכיבוד הטוב ביותר. ההחלטה על סוג הבשר והתוספות הנלוות אליו מתבצעת בתיאום אתכם, לפי התקציב ולפי טעמכם. 

אנו במנגליסטים מומחים בשרות גרילמן לאירועיםפנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

גרילמן לאירוע, למי זה מתאים?

גרילמן לאירוע מתאים כמעט לכל סוגי האירועים, בכל גודל ובכל מקום:

  • אירוע בבית – אין כמו גרילמן שעומד בחצר או בפארק ומכין לאורחים את הבשר. זו חגיגה מרגשת, שכן ריח הבשר מלווה את האירוע והאורחים שלכם יכולים להיות נוכחים ממש ברגע שבו מכינים להם את המנה העיקרית.
  • אירוע בחיק הטבע – המרחבים בישראל מאפשרים לקיים אירועים בחיק הטבע. בין אם מדובר באירוע
  • פרטי כגון חתונה, ובין אם מדובר על יום כיף לעובדים. גרילמן שממתין לכם באמצע הטבע, עם בשר איכותי הוא פרס בלתי נשכח וחוויה קולינארית מהממת.
  • אירוע בגני אירועים – כיום מגוון הכיבוד המוצע בגני אירועים הוא גדול מאוד. הזמנה של גרילמן מקצועי לגן האירועים היא הפתעה נעימה שמבטיחה בשר איכותי, טרי וטעים שמוכן בו במקום.

מה מביא איתו הגרילמן

אתם מחליטים מה מביא איתו הגרילמן. אפשר להחליט שהוא רק אחראי על המנה העיקרית הבשרית ואילו אתם אחראים על כל התוספות, כגון מנות ראשונות, סלטים קרים, תוספות חמות וקינוחים. עם זאת, כדאי לדעת שאפשר גם להזמין קייטרינג שלם, שבו הגרילמן הוא חלק ממערך של כל המנות וכל התוספות.

ההחלטה על סוג הבשר נעשית מראש, לפי טעמכם ואפשר לשלב כמובן כמה סוגים של בשר וכמה צורות הכנה. שיפודים, נקניקיות טעימות, קבאבים, סטייקיים עסיסיים ונתחים טעימים נוספים. אפשר להזמין כמובן גם עמדות מיוחדות, כגון עמדת אסאדו, עמדת שווארמה ועוד.

נשמח לסייע לכם להתאים את תמהיל הבשר והתוספות לפי התקציב שלכם, מספר האורחים, סוג האירוע ומיקומו. אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו למנגליסטים בכל עת או להשאיר פרטים באתר ואנו נחזור אליכם עם מידע נוסף על הזמנת גרילמן לאירוע בלתי נשכח וטעים.

דילוג לתוכן