קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

גרילמן לאירועים קטנים

תוכן עניינים

גרילמן לאירועים קטנים

גרילמן לאירועים קטנים המנגליסטים

גרילמן לאירועים קטנים זה המנגליסטים. לקבלת תפריטים ומחירים צרו עמנו קשר ישיר

להכין אירוע זו טרחה. גם אירועים קטנים מצריכים הכנה מדוקדקת של היבט הכיבוד. יש לחשוב על הרכב המנות, מי מכין אותם, לאחר מכן ללכת לקניות ולהתחיל לטרוח על הכנת המזון. פעמים רבות אין מקום לאחסון אותו ויש צורך לפזר את המזון המוכן מראש בין חברים ומשפחה. רבים גילו את האפשרות המצוינת להכין על האש בזמן האירוע, אולם גם דבר זה גוזל זמן, שכן בעלי הבית עסוקים ליד עמדת הבשר בהכנתו. משום כך גרילמן לאירועים קטנים הוא הפתרון המושלם לאנשים שרוצים מנות בשריות מצוינות וליהנות עם האורחים שלהם במהלך האירוע.

הזמנת גרילמן לאירוע קטן

אנו מתאימים גרילמן לאירועים קטנים למגוון אירועים:

  • אירועים בבית – אנו מגיעים לסוגים שונים של אירועים קטנים. החל מאירועים המתנהלים בבית, למשל בר מצווה בחיק המשפחה, ברית, ימי נישואין, ימי הולדת ועוד. נוכל גם להפתיע מסיבת חברים שהתכנסו לציין אירוע מסוים, ובמקום שאחד מהם לא יהיה נוכח עם השאר, כולם ייהנו מבשר בטעמים נפלאים.
  • ימי כיף לעובדים – אנו מתמחים בהכנת הבשר בימי גיבוש לעובדים. חברות מוציאות עובדים לימי כיף וגיבוש ואנו ממתינים להם במקום שנקבע מראש, עם ריח נפלא ובשר טעים.
  • אירועים באולם קטן – רבים גילו את האופציה הנוחה לארגן אירוע באולם, גם אם מדובר באירוע משפחתי או ציון אירוע עם מעט אנשים. נוכל להגיע עד אליכם ולהעמיד עמדת גריל מצוינת עם בשר לפי בחירתכם, בטעמים האהובים עליכם.

את סוג הבשר, דרך הכנתו והגשתו אנו עושים ביחד אתכם, כמו גם רמת הכשרות המבוקשת.

מתי מתאים להזמין גרילמן לאירועים קטנים

ביחד אתכם אנו מתכננים את הרכב הבשר. למשל עמדת גריל ישראלי אופיינית, הכוללת סטייקים, שיפודים, קבבים בטעמים שונים ואף נקניקיות טעימות. הניסיון מלמד כי הקהל הישראלי מאוד אוהב את המגוון ונהנה ממנה עיקרית מגוונת. נוכל אף לדאוג כמובן לגרילמן המתמחה בהכנת בשר בדרך ייחודית, כגון עמדת שווארמה או עמדת אסאדו שהיא להיט אמיתי. הקהל הישראלי נחשף לאחרונה לדרך הכנת האסאדו ונהנה מטעמים מדהימים של נתח הבשר המיוחד והרטבים המוגשים לידו.

אתם מחליטים מה מביא איתו גרילמן לאירועים קטנים. האם רק את עמדת הבשר או גם את כל התוספות מסביב. נסייע לכם עם תיאום סוג הבשר והרכבו לפי מספר האורחים, סוג האירוע והתקציב.

דילוג לתוכן