חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג כשר לחתונה, תפריט כשר לחתונות – קייטרינג המנגליסטים

תוכן עניינים

קייטרינג כשר לחתונה

אם אתם מחפשים קייטרינג כשר לחתונה, אתם במקום הנכון. ב”קייטרינג המנגליסטים” אנחנו מתמחים בהכנת תפריט כשר לחתונות שמשלב את המנות האהובות על כולם: מנגל, סלטים, טבעוני, ועוד. אנחנו מבטיחים שהאורחים שלכם יהנו מאוכל איכותי, טעים ומשביע, שמותאם לדרישות ההלכה ולהעדפות האישיות שלכם. צפה בתפריטים שלנו לחץ כאן

קייטרינג לחתונה עם כשרות

ב”קייטרינג המנגליסטים” אנחנו יודעים שהחתונה היא אחד האירועים החשובים בחיי הזוג. לכן, אנחנו משקיעים בהתאמת התפריט לאווירה, לעונה, למשפחה ולחברים. אנחנו משתמשים במוצרים האיכותיים ביותר, שמגיעים ממשתלות ומחוות מאושרות. אנחנו מבשלים באהבה, במיומנות ובדיוק. אנחנו מעבירים בדיקת כשרות לפני ואחרי הארוחה, ומשתייכים לעדה החרדית.

אוכל טוב על בופה עץ מהודר

אנחנו לא רק מבשלים, אלא גם מעצבים. אנחנו מדאגים להשאר בתוך התקציב שלכם, ולהעניק לארוחה שלכם מראה מדהים. אנחנו מערבבים בהרמוניה בין המנות המערביות למנות המזרחיות, בין המנות החמות למנות הקרות, בין המנות העשביות למנות הבשריות. אנחנו משתמשים באביזרי ארוחה שמשדרגים את האווי

קייטרינג כשר לחתונות במגוון תפריטים

קייטרינג כשר לחתונות מציע מגוון רחב של אוכלים ומנות, בהתאם לטעמים ולצרכים הספציפיים של הזוג. המקצוענים בתחום מתאימים את התפריט הכשר לחתונה בהתאם לסוג האירוע, למספר האורחים ולתקציב הזוג, כך שיהיה מותאם אישית ומפתיע.

התפריט הכשר לחתונה יכול לכלול מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות צד, מנות קינוח ושולחנות השף. הוא יכול להכיל מנות טריפה, עוף, בשר ודגים, תוך התחשבות בצרכים התזונתיים והתעדכניים של המוזמנים. כמו כן, ניתן להוסיף תפריטים מיוחדים, כמו תפריט צמחוני או תפריט לצרכים תזונתיים מיוחדים.

בחירת קייטרינג כשר לחתונה מבטיחה לזוג את השקט והבטחון שהאירוע שלהם יעמוד בכל הדרישות הדתיות והתזונתיות. מארחים שובבים יוכלו לנצל את הזמן שלהם בחתונה למען הסרחבת שלהם, בלי צורך לדאוג על מנות אוכל שאינן כשרות או שלא מתאימות לסטנדרטים הדתיים של המוזמנים.

אז תכינו את חתונתכם עם מקצוענים בתחום הקייטרינג הכשר ותיהנו מאורחים מרוצים, אוכל ברמה גבוהה והרגשה של שלמות דתית ותהנו מאירוע לזכר נצח!

קייטרינג כשר לחתונה – קייטרינג המנגליסטים

קייטרינג המנגליסטים הוא חברה שמתמחה בספקות כשרות לאירועים, כולל חתונות. אנו מביאים את חוויית האוכל המקובלת והנפוצה בעולם, בצורה מתאימה לכשרות. בקייטרינג שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות ותפריטים, לפי הצרכים וההעדפות הבריאותיות שלכם.

אנחנו מקפידים לאכול בערך זהה, טעימות עשירה ואיכותית ושירות יעיל ומקצועי. תפריט החתונות שלנו כולל מגוון רחב של מנות עיקריות, תוספות וסלטים, כלול בהם בשר ועוף כשרים, עם אופציה לבר משקאות מגוון. ניתן גם להתאים את התפריט לצרכים המיוחדים של הלקוחות, כמו תפריטים אישיים לנטרונים, תפריטים צמחוניים ועוד.

המטבח שלנו מורכב מצוות שפים וטבחים מיומנים, המכינים את המזון בעבודת יד ובשמחה רבה. אנו משתמשים ברקע שלנו באומנות הבשר המזרחית והמערבית על מנת ליצור שילובים יחודיים של טעמים ורמות טעימות.

אנחנו מאמינים כי אוכל טוב הוא חלק בלתי נפרד מחווית האירוע. על פי כך, אנחנו זמינים לייעץ ולתת המלצות בנוגע לתפריט המתאים לאירוע שלכם ולעזור לכם ליצור את האווירה הנכונה והמושלמת.

אנו מעוניינים לספק לכם חוויה מהנה ומרגשת של טעמים ורמות טעימות מרהיבות. נשמח לעמוד לרשותכם ולהספקת קייטרינג לחתונה שלכם

תפריט כשר לחתונה – התאמת התפריט

בעבור חתונה כשרה, יש לוודא שהמזון והמרכיבים שבתפריט הם כשרים ושיש תעודת כשרות קיימת לכל אחד מהספקים. כאשר מתאימים את התפריט, כדאי לקחת בחשבון את ההעדפות והצרכים התזונתיים של האורחים השונים. למטרה זו, יש להתייעץ עם קייטרינג מיומן שבעל ניסיון בכשרות.

דוגמא לתפריט כשר לחתונה:

מנה ראשונה:
פטריות סטופאדו ברוטב עשיר
קרם עגבניות טבעי
מרק פילה פיש (שמרי טחינה)

מנת ביניים:
פולי צ׳ייס עם תפו״א כשר בזיליקום מותסר במיוחד
סלט פסטה ברוקולי וחמניות
קציצות בשר כתוש עם רוטב חריף

ראשונה משני:
פילה סטייק על הגריל 200 גרם
פילה אשכולית פלפלים חריפים בזיליקום
חזה עוף מקורמל

תוספת אורחים:
עיגול לחם חריף איטלקי תוצרת בית
סלטים ומרקים למקרה הצורך
שתיית משקאות קלים, מיץ תפוחים ותבריקים טבעיים

מנת דג:
סלט קיסר
סלט ירקות צבעוני עם צנוברים ודוואל בשן
סלט אורז תאילנדי עם שיני-בקר

ניקוי הפיות בין המנות:
קרם לאיפוק דובדבני אלכוהול חזק
מרק שום מתובל

מנה עיקרית:
כריך פרגיות וסלמון להב הרודיאו
פילה אטריות כמו אני צריך בהם הכי הרבה
תפו”א כף שימח״א

מנת דסרט:
עוגת מוס קפה
טורט ביס
קוביות גבינה מעושנת במצורעה ושוקולד צ׳ילי

מנה קינוחים:
פסקול עוגת הדרים + פחמימות מחמוצות
חלה מתוקה שלחנת טאבון
מאפית נוחה ומושקעת עם רוטב מילקי שוקולד

שרביטים ותוספת לסופרט:
רוטבים של כוכבית צבעונית רמזיים לתוקף עונה, אדממה ולאמזון
שקדים מתובלים
תפוחים עשויים בגריל

דילוג לתוכן