חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קצת על שרותי קייטרינג בשרי לאירועים

תוכן עניינים

המנגליסטים תפריט

הזמנת שירותי קייטרינג בשרי

אם אתם מארגנים כעת אירוע ושוקלים באיזו חברה לבחור, אין כל ספק כי בחירה בקייטרינג המנגליסטים היא הבחירה הטובה ביותר אותה תוכלו לבצע, כל זאת לאור שורה ארוכה של המלצות מהחברות הגדולות במשק כמו גם אנשים פרטיים אשר הפיקו אירוע וביקשו לקבל קייטרינג בשרי מקצועי. חברת המנגליסטים מבצעת כל העת סקרי שביעות רצון מתוך במטרה לשפר את השירות ולבחון כיצד ניתן לשדרג את האלמנטים הקיימים, ומשום כך זכרו כי אם אתם רוצים לארגן אירוע מבלי להסתבך – צרו עוד היום קשר עם נציגינו.

הצעת מחיר אטרקטיבית בעבור קייטרינג בשרי

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר נוחה ומשתלמת אשר תספק לכם ידיעה ברורה כי האירוע שלכם יהיה אירוע מושלם – בין אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה, ציון יום נישואין או כל אירוע אחר, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר עם נציגינו באמצעות האתר הרשמי https://www.mang.co.il, לבחור מבין המגוון הרחב של התפריטים אשר כולל בין היתר תפריט בשרים קלאסי, תפריט שווארמה ועוד או ליצור קשר דרך האתר עם נציגי החברה בכדי להבטיח כי תקבלו בסופו של דבר את המענה הקולינרי הנדרש, כל זאת באמצעות חברה מובילה בתחומה – המנגליסטים.

שרותי הקייטרינג

קייטרינג המנגליסטים מאפשר לכם לבחור את התפריט המתאים ביותר לאירוע שלכם ונציע לכם מספר שירותים משלימים לאירועים:

  • תפריט גריל בסיסי: בתפריט זה הקייטרינג מציע ארוחה בסיסית המתאימה לאירועים מהירים, כאלה שעל הדרך. בתפריט מקבלים ארבעה סוגי הבשרים סוג פחמימה ו 4 סוגי סלטים. הלקוח יכול גם להביא בשר בעצמו וליהנות משירותי גריל פרטיים כחלק משירות זה.
  • תפריט גריל קלאסי: תפריט זה מציע בעצם ארוחה מלאה. הוא מספק את כל מה שצריך בשביל סעודת בשרים אמיתית, בין היתר תקבלו בתפריט ארבעה סוגי הבשרים, שלוש סוגי פחמימות, 8 סוגי סלטים, שתייה קלה, קינוחים ושתייה חמה. התפריט מתאים לאירועי בשר חגיגיים בהם רוצים לפנק את האורחים ולהעניק להם חוויה בשרית אמיתית.
  • דוכן שווארמה לאירועים – תפריט שווארמה הוא אטרקציה בפני עצמו הבשר נעשה על מכונת שווארמה מקצועית ואל מול עיניי הלקוחות. התפריט מציע בשר שווארמה פרגית, סלטים, צ׳יפס מג׳דרה מים ולימונדה, ולסיום קינוחים. זהו תפריט נחמד מאוד, ארץ ישראלי וטעים.

בקייטרינג המנגליסטים תוכלו ליהנות משירותים נלווים כגון השכרת ציוד לאירועים , שולחנות קינוחים ועוד. לקבלת הצעת מחיר לאירוע צרו עמנו קשר ונשמח לסייע.

דילוג לתוכן