חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים בטבע זה המנגליסטים

אם גם אתם חשבתם על הרעיון המקורי של לקחת את האירוע שלכם לחיק הטבע ושרד אותו בכמה רמות, הרשו לנו לעזור לכם לחשוב גם על קייטרינג לאירועים בטבע שיכול להתאים במיוחד בשבילכם – המנגליסטים: בופה בשרי, מגוון וטעים במחירים אטרקטיביים עם מנגליסט מקצועי וצמוד בליווי מלצרים אדיבים ושירותיים.

קייטרינג לאירועים בטבע – איך לעשות אירוע מושלם

אין ספק שקייטרינג על האש בחיק הטבע יכולים להפוך כל אירוע סטנדרטי שמתרחש באולם מאחורי דלתות סגורות שעובר להית תחת השמיים הפתוחים, עם הנוף הפסטורלי, בזמן שקיעת החמה, לאירוע בלתי נשכח. הבעיה העיקרית בסוג האירועים האלה הוא למצוא את הקייטרינג המתאים לסביבה הזאת וגם את הצוות המקצועי מאחוריו. תנו לנו להציע לכם פתרון יעיל בדמות המנגליסטים: קייטרינג לאירועים בטבע, גדולים או קטנים, המציע מגוון רחב של בשרים על האש, עם תוספות טעימות, שתייה קלה ולבסוף קינוחים מעולים.

בתפריט תוכלו למצוא סטייק אנטריקוט, פרגית, קבב, אסאדו ואפילו שווארמה, עם תוספות כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוח אדמה על האש, ירקות על הגריל ובליווי סלטים כמו חומוס, טחינה, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב. בנוסף לאוכל, יעמוד לצדכם מנגליסט מקצועי במשך כל האירוע וידאג שמנות הבשר יצאו טריות וחמות הישר מן הגריל אל הצלחת של האורחים שלכם בעזרת צוות מלצרים מעולה וחייכני שידאגו להגשה ולסדר במקום.

איך אני קובע קייטרינג לאירועים בטבע

בקלות! כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ופרטי האירוע באתר; מיקום, כמות אורחים, כמות עמדות אוכל, את סוג התפריט שבחרתם לאירוע, וכמובן פרטים אישיים על מנת שנוכל לחזור אליכם, ונציג השירות שלנו ידאג להתקשר אליכם, לעבוד על הפרטים ולעדכן אתכם במחיר האטרקטיבי של קייטרינג בשרי וטעים לאירוע שלכם.

קבל את מחירון האירועים שלנו

דילוג לתוכן