קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לחתונה בטבע – חתונות בטבע זה המנגליסטים

תוכן עניינים

קייטרינג לחתונה בטבע

קייטרינג לחתונה בטבע תפריט לחתונות – המנגליסטים

האם אתם מתכננים חתונה בטבע ומחפשים קייטרינג מיוחד שישאיר את האורחים שלכם בהלם? המנגליסטים מציעים לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן של קייטרינג על האש לחתונות בטבע.

חתונה וחוויה קולינרית בלתי נשכחת

המנגליסטים מתמחים בהכנת מנות טעימות ומגוונות, המוכנות על האש במקום. התפריט שלנו מגוון ומכיל מנות מסורתיות ומודרניות, כולם מוכנים באהבה ובהקפדה על הפרטים הקטנים.

חתונה בטבע עם טעם גדול

אנחנו מאמינים שגם חתונה בטבע יכולה להיות מיוחדת ומרשימה. לכן, אנו מקדישים לכל אירוע את כל התשומת לב והמקצועיות שלנו, כדי להבטיח שהאורחים שלכם יהנו מחוויה קולינרית מדהימה.

קייטרינג על האש – חוויה שלא תשכחו

המנגליסטים מבטיחים לכם חוויה שלא תשכחו. אנו מגיעים עם כל הציוד הנדרש, מכינים את האוכל במקום, ואף מסייעים בניקיון לאחר מכן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליהנות מהחתונה שלכם.

אז אם אתם מחפשים דרך להפתיע את האורחים שלכם, להפוך את החתונה שלכם למיוחדת ולהנות מאוכל טעים שמוכן במקום – המנגליסטים הם הבחירה הנכונה עבורכם. צרו קשר עוד היום ותתחילו לתכנן את החתונה הבאה שלכם!

המנגליסטים: קייטרינג לחתונה בטבע על התפריט

הנה הגעתם ליום הגדול, אתם נרגשים אך יש בכם הרבה חששות; האם האורחים יאהבו את האולם, את האוכל, את המקום, את העיצוב? תנו לנו להוריד לכם חשש אחד מהראש – המנגליסטים מספקים לכם קייטרינג טעים, זול ואיכותי בחיק הטבע, ללא כל מאמץ, עם צוות מקצועי של מנגליסטים המכינים לכם את הבשר על המקום ומלצרים אדיבים

קייטרינג-לחתונה-בטבע-תפריט-חתונות

זוג יקר, מלאו וקבלו במהרה, תפריט והצעת מחיר לקייטרינג בופה בשרים או בופה על האש לחתונה

קייטרינג לחתונה בטבע – הפתרון המושלם

כולנו חולמים על איך החתונה שלנו תיראה, מה נלבש, איך נעצב את המקום, איפה היא תהיה. במידה ואתם בחרתם שאת החתונה שלכם אתם הולכים לקיים בחיק הטבע ואתם מחפשים קייטרינג טוב, איכותי, עם מחירים אטרקטיביים שלא מתפשר על הטעם – המנגליסטים כאן בשבילכם. אנחנו מומחים בחתונות. מדובר על קייטרינג בשרי המציע מגוון רחב של מאכלים לאירועים יוקרתיים או עממיים יותר, מסטייק אנטריקוט ועד פרגית, קבב, אסאדו או שווארמה. בנוסף לכך, הם מציעים תוספות לעיקרית בצורת ירקות על הגריל, תפוח אדמה על האש או אורז עם צימוקים ושקדים, בליווי סלטי הבית הטעימים; טחינה, חומוס, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב ועוד’. אל דאגה, הם לא שכחו את השתייה הקרה או את הקינוחים המפנקים.

מתכנן חתונה קטנה? קרא על קיטרינג לחתונה עד 100 איש

חתונות בטבע הפכו להיות טרנד משמעותי במיוחד בשנים האחרונות בישראל, כמו גם בעולם כולו. הן מאפשרות ליצור חתונה בנוסח הסרטים ההוליוודיים שכולנו גדלנו עליהם, עם סביבה ירוקה ופסטורלית, עם נופים מרהיבים ובאווירה פתוחה. חשוב להדגיש כי עריכת אירועים בכלל וחתונות בפרט תחת כיפת השמיים מצריכה ארגון מוקפד יותר מאירועים במקומות “סטנדרטיים” יותר. הזמנת חברת קייטרינג שתיקח על עצמה את המושכות הקולינריות של האירוע היא צעד מרכזי בדרך להצלחה.

האכלת אורחים באירועי טבע זוהי משימה לאנשי מקצוע בלבד. אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לחתונות בטבע ומגיעים לאירוע עם הציוד הנלווה המקצועי ביותר לאירועי שטח. לקבלת מידע על אפשרויות האירוח שאנו מציעים צרו עמנו קשר ישיר ונשמח לשלוח לכם את התפריטים שאנו מציעים לחתונות בחייק הטבע. 

מתכנן אירוע חתונה? יש לנו 4 תפריטים ב- 4 רמות מחיר להציע לך

  • בופה גריל בסיסי
  • בופה גריל פלוס
  • בופה גריל קלאסי
  • בופה גריל פרימיום
קייטרינג לחתונה בטבע – מה מגיע לי?

לא רק שמדובר על אוכל טרי, איכותי שיעצור לכם את הנשימה, אלא מדובר גם על צוות מקצועי על המנגל שמכין לכם את הבשרים הטריים על המקום, רותחים ומגרים, כך שכאשר יגיעו האורחים ויתחילו לזרום פנימה לאירוע שלכם, ניחוחות הבשר והאוכל ילוו אותם כבר מהכניסה. בנוסף, המנגליסטים מספקים גם צוות אדיב ושירותי של מלצרים, כך שלא תצטרכו לדאוג לדבר – הכל נמצא במקום אחר.

קייטרינג לחתונה בטבע? מגוון רחב של אפשרויות..

קייטרינג לחתונה בטבע אינו שונה במהות שלו מקייטרינג לכל סוג אחר של אירוע. אפשר לבחור במגוון רחב של תפריטים, שעשויים להתחלק כשלעצמם לסוגים שונים: ניתן למצוא חברות קייטרינג בשרי אך גם קייטרינג חלבי או טבעוני. דוגמא נוספת היא היצמדות מראש למטבח ספציפי, דוגמת קייטרינג על טהרת המטבח האסייתי, האמריקאי או האיטלקי.

אי אפשר לספק תשובה חד משמעית לגבי סוג הקייטרינג המומלץ בחתונות בטבע: יש שיטענו כי חתונות אלה “מזמינות” תפריט קליל יותר, מכיוון שהאירוע עצמו עשוי להיות מחייב פחות, אך מובן שכל האפשרויות פתוחות כאן. כדי לבצע את הבחירה המושכלת צריך להתחשב בשורה ארוכה של פרמטרים, כמו מספר האורחים, המאפיינים שלהם (למשל מבחינת רמות כשרות), מיקום האירוע, התקציב וכמובן – גם הרצונות של הזוג המאושר. האירוע הזה נועד הרי קודם כל בשבילם, עם כל הכבוד לאורחים.

איך בוחרים חברת קייטרינג לחתונה בטבע?

החברות שמספקות את שירותי הקייטרינג, בכל אחד מהמקרים, אחראיות לכל ההיבטים הללו, בין אם מדובר בהרכבת התפריט, בהכנת המזון בזמן האירוע ולרוב גם בהגשתו לאורחים, כאשר הלקוחות יכולים לבחור בין הגשה לשולחנות לבין מזנון בופה. בהמשך לכך, החברות מספקות פתרונות לכל השלבים של הערב – החל מקבלת הפנים, דרך המנות הראשונות והמנה העיקרית ועד לקינוחים ולפינוקים המיועדים לרחבת הריקודים.

חשוב להדגיש כי עצם עריכת החתונה בטבע משנה במקצת את חוקי המשחק. בניגוד למתחמים סגורים לעריכת אירועים, כאן אי אפשר לקחת דבר כמובן מאליו, מאחר שהטבע מעצם המהות שלו אינו מיועד לעריכת אירועים. חשוב שהחברה שמעניקה את שירותי הקייטרינג תחזיק בניסיון רב לא רק בעריכת חתונות, אלא גם בעריכת חתונות המתקיימות תחת כיפת השמיים. בדרך זו אפשר להבטיח שיהיו בידיה כל התשתיות הנדרשות להכנת האוכל בתנאים אלה (מוצרי החשמל ותשתיות החשמל, למשל). מומלץ להיפגש עם אנשי החברה ולראות מהם הפתרונות שהם יכולים לספק עבור האירוע הספציפי. עקב העובדה שהביקוש לחברות אלה גדול, מומלץ להתחיל את החיפושים מוקדם ככל האפשר.

הנה תשובות ל10 שאלות חשובות שיכולות לעזור לכם בבחירת קייטרינג לחתונה:

1. איך לבחור קייטרינג לחתונה?
בחירת קייטרינג לחתונה היא אחת ההחלטות המרכזיות בתהליך התכנון. חשוב להכיר היטב את השוק, ולקרוא חוות דעת של מגוון לקוחות.

2. מהם המחירים של קייטרינג לחתונות? המחירים של קייטרינג לחתונות משתנים בהתאם למספר האורחים, סוג התפריט, והכמות של המנות.

3. איך לבחור תפריט לחתונה? בחירת התפריט לחתונה היא מחלקה חשובה בעבודה עם הקייטרינג. אם יש לכם רעיונות מיוחדים או מנות שאתם אוהבים, חשוב לשתף את הקייטרינג².

4. מה הם ההמלצות לקייטרינג מומלץ לחתונה?
אחת הדרכים הטובות למצוא קייטרינג מומלץ לחתונה היא לבקש המלצות מאנשים שאתם מכירים.

5. מה הכנה ליום האירוע כוללת?
ביום האירוע עצמו, הקייטרינג לחתונה משחק תפקיד חשוב. הוא אחראי להכנת האוכל, להגשתו, ולוודא שכל האורחים מרוצים.

6. איך לבחור קייטרינג שמתאים לסגנון האירוע?
בחירת קייטרינג לחתונה מתחילה גם בהתאמה לסגנון האירוע. אם מדובר בחתונה רשמית, כדאי לבחור בקייטרינג שמציע שירותים מתאימים, כמו מנות גורמה.

7. מה הם היתרונות בבחירת קייטרינג לחתונה?
אחת מהיתרונות בבחירת קייטרינג לחתונה היא האפשרות להתאים את התפריט לטעמים האישיים שלכם.

8. מה כוללת פריסת שולחן בחתונה?
לא רק האוכל חשוב, אלא גם הפריסה של השולחן. קייטרינגים מומחים להכין שולחנות אכילה מרשימים ומפתיעים, שישאירו את האורחים שלכם בהלם.

9. איך להכין את האורחים לאירוע?
ישנם שאלונים ומשחקים שניתן להכין לאורחים במהלך האירוע, כדי להפוך את החוויה למהנה ומעניינת יותר

10. מה הם הטיפים הטובים ביותר ליצירת שאלות טריוויה לחתונה?
ישנם מגוון רעיונות לשאלות טריוויה שניתן להכין לחתונה, כדי להפוך את האירוע למהנה ומעניינת יותר¹.

דילוג לתוכן