חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קטרינג על האש זה המנגליסטים

אתם יכולים להפסיק את החיפושים שלכם אחר קטרינג כי יש לנו הצעה מעולה בשבילכם: המנגליסטים – קטרינג על האש המציע לכם מגוון רחב של בשרים איכותיים, טעימים וזולים, המגיעים עם מנגליסט מקצועי וצמוד לאורך כל הערב וצוות מלצרים אדיבים ושירותיים.

קטרינג על האש – איכות ללא פשרות

מציאת קטרינג טוב במחירים הוגנים הוא משימה כלל לא פשוטה, היות שאוכל ובעיקר בשר בישראל נחשב די יקר ובעיקר כל שירות המתלווה לזה. אם גם אתם חיפשתם והתייאשתם חכו עד שתשמעו מה יש למנגליסטים להציע לכם: קייטרינג בשרי על האש איכותי וטעים שמוכן על המקום ומותאם לכל סוגי האירועים; יוקרתיים או עממיים, בטבע, באולמות או בבית ולאירועים קטנים או גדולים. התפריט כולל סטייק אנטריקוט, פרגית ומגיע עד לקסס, אסאדו או שווארמה לצעד תוספות לעיקריות מעולות כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוחי אדמה על האש וירקות על הגריל.

אל דאגה, גם את הסלטים שכל ישראלי אוהב הם לא שכחו כמו חומוס מתובלן, טחינה, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב וכמובן קינוחים מתוקים ושתייה קלה. אם חשבתם שהמנגליסטים דואגים רק לפן של האוכל, טעיתם. אחד הדברים החשובים שהם חורטים על דגלם הוא מחירים זולים אך ללא התפשרות על הטעם, האיכות והשירות. לכן, הם מוסיפים במיוחד בשבילכם מנגליסט צמוד ומקצועי, לכל אורך הערב, שיכין לכם את הבשרים על המקום, טריים ורותחים הישר מהמנגל אל הצלחות שלכם שאותם יביאו צוות המלצרים המעולה שלהם.

השתכנעתי, לאן אני צריך להתקשר כדי להזמין קטרינג על האש?

עומדות בפניכם 2 אופציות: או לכתוב להם באתר את הפרטים האישיים שלכם, על מנת שנציג מטעמינו יוכל לחזור אליכם, ואת הפרטים של האירוע כמו למשל מיקום או כמות אנשים, או דרך מספר הטלפון.

דילוג לתוכן