חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

המנגליסטים: קייטרינג לאירועים קטנים מחירים

תוכן עניינים

קייטרינג-לאירועים-קטנים-18

שרותי קייטרינג לאירועים קטנים מחירים ותפריטים

אם גם לכם יש אירוע מצומצם או משפחתי שמתקרב, והחלטתם לחפש קייטרינג בשרי, טוב, איכותי וזול, אתם יכולים לעצור את החיפושים: המנגליסטים- קייטרינג לאירועים קטנים במחירים אטרקטיביים, מבלי להתפשר על השירות והאיכות, בליווי מנגליסט צמוד ומקצועי וצוות מלצרים אדיבים ושירותיים.

קייטרינג לאירועים קטנים מחירים – למה להזמין את המנגליסטים

ארגון אוכל לאירועים קטנים כגדולים הוא אף פעם לא משימה קלה; לקלוע לטעמים של כל האורחים, לדאוג שכולם יצאו מרוצים ולא לאכזב את המוזמנים. אם קיבלתם את ההחלטה להזמין קייטרינג לאירוע המצומצם שלכם ואתם מחפשים את החברה המתאימה, יש לנו אחת להציג בפניכם: המנגליסטים – קייטרינג לאירועים קטנים מחירים שפויים לכל נפש המגיע עם מנגליסט צמוד ומקצועי שיבשל לכם כל הערב ויהיה על עמדת המנגל, כך שהבשר יהיה טרי ורותח, ישר אל הצלחת שלכם – בעזרת צוות של מלצרים מעולים שידאגו לכם לכל מה שצריך, כך שלא תצטרכו לדאוג, להזיע או להתרוצץ. נשמע טוב? חכו לשמוע מה מוצע בתפריט.

קייטרינג לאירועים קטנים מחירים – מה יש לתפריט להציע?

אם ככה, מדובר בתפריט די מגוון שמתחיל מבסיסי ועד פרימיום, מיוקרתי ועד עממי וכמובן בסדרי תמחור שונים, תלוי בכמות הכסף שאתם רוצים להשקיע באירוע. תוכלו למצוא בין הבשרים סטייק אנטריקוט, פרגית, קבב, אסאדו ואפילו שווארמה, לצד תוספות כמו אורז מעוטר בצימוקים ושקדים, תפוחי אדמה על הרגיל וירקות על האש וכמובן איך אפשר בלי סלטים כמו חומוס, טחינה, סלט ירקות קצוץ, סלט כרוב, קינוחים טעמים בסוף ושתייה קלה לריענון. אם תרצו תפריט גריל בסיסי, המחיר לסועד עומד על 130 ₪, עם התוספות המחיר עולה ל180 ₪ ותפריט דוכן שווארמה לדוגמא יעלה 100 ₪ לאדם – הכל תלוי במיקום, כמות האורחים וכולי’. מחכים לשמוע מכם באתר שלנו.

מחיר קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

דילוג לתוכן