חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

דוגמא לתפריט שולחן בשרים

תוכן עניינים

גריל ארגנטינאי

שולחן שוק בשרי ודוכן בשרי לאירועים דוגמא לתפריטים ומנות נפוצות

קייטרינג פופולרי לאירועים הוא קייטרינג שולחן שוק בשרי במחירים גבוהים ואירועים רשמיים יותר. השילוב של סטייק, תפוחי אדמה, סלטים וירקות הופכים אותו למנה ראשונה אידיאלית לכל אירוע. ניתן גם  להוסעף סוגים שונים של דגים
.צלי בקר

  • אין כמו צלי בקר טוב כחלק מהארוחה המוגשת שלכם – אבל מה שהופך אותו למיוחד במיוחד הוא כאשר כל הבשר מבושל על אש גלויה! סוג זה של בישול בחוץ מציע בשר בקר עשיר בטעמים ועסיסי המוגש עם כל הקישוטים. זה תמיד משמח את הקהל כי כולם יכולים להיות מעורבים גם בתהליך הבישול!
  • טאקו דגים
    טאקו דייג הפך למאכל מאוד פופולרי בשנים האחרונות, כאשר טעמים שונים מתנסים כדי ליצור טעמים ייחודיים. הם קלים להגשה מכיוון שהם מוגשים בדרך כלל בקליפות טאקו קטנות יותר והם זוכים להערכה רבה גם על ידי צמחונים מכיוון שיש כמה תוספות צמחוניות נהדרות שניתן להוסיף כמו אבוקדו ושעועית וכו’.
  • צלעות ברביקיו וקייטרינג על האש לאירועים קטנים, כשר וטעים.
    הפינוקים הטעימים האלה יגיעו למקום עבור חובבי הבשר באירוע שלכם! צלעות ברביקיו מבושלות בדרך כלל לאט במשך כמה שעות לפני ששפשפו אותן בעשבי תיבול ותבלינים, ואז נזרקו ברוטב, מה שנותן להן את הטעם המעושן המדהים שאנשים כל כך אוהבים! מחליקי בקר משוך מציעים רק חלק קטן מהטעימות הזו, אבל על לחמניות קטנות עוד יותר! שתי המנות משתלבות יפה לצדדים כמו צ’יפס מתובל וסלט כרוב או סלט תפוחי אדמה!
  • בורגרים בקר ונקניקיות ובשר טחון איכותי
    שום מפגש בחוץ לא יהיה שלם בלי המבורגרים בקר ונקניקיות – מקושרים זה לזה בנוחות על ידי התבלינים הפופולריים שלהם: קטשופ, חרדל ובצל (וכל דבר אחר שתרצו להוסיף!). צ’יזבורגרים עם פרובולון או גבינה שוויצרית גם מביאים עונג רב לבטן רעבה בכל פעם! הם קטנים יותר מכל דבר אחר ברשימה הזו, מה שהופך אותם לאידיאליים למסיבות גדולות או לאירועי קייטרינג כמו חתונות.
  • פאייה
    פאייה מזוהה בדרך כלל עם המטבח הספרדי, אבל למעשה היא נראית בכל רחבי העולם עכשיו בשל המצגת המסוגננת שלה ושילובי טעמים מדהימים העשויים מאורז זעפרן, ציר בשר מעורב (או פירות ים), בצל, שום ועשבי תיבול/תבלינים – הכל עטוף לתוך מנה אחת טעימה שתופסת את ה’מהות’ של כל אירוע בגאווה!
  • מנגל כנפי עוף
    מי לא אוהב כנפי עוף? טכנית מנה נפרדת לארוחה העיקרית שלך אבל חשובה לא פחות – כי הם מכינים חטיפי מסיבה מדהימים המוגשים בקופסאות טייק אאוט או אפילו צלחות אם אתה מעדיף משהו יותר מהותי; כך או כך האורחים לא יפסיקו לשאול אותך מי סיפק את היום שלהם אם התינוקות האלה עוקבים אחריהם לכל מקום שהם פונים! כנפיים בגריל טעים המוגשות בסגנון מזנון בליווי מטבלים… נקודות הפוך רציניות מוענקות ללא קשר!!

בשרים מתובלים

לאירוע המושלם, בשרים מתובלים הם דרך מצוינת לעורר את בלוטות הטעם. בין אם אתם מחפשים נקניקיות בסגנון איטלקי או בשר בקר רך, קייטרינג יכול לספק בשרים מתובלים איכותיים בכל שילוב, כך שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מכמה מהטעמים האהובים עליהם.

מבחר מזנון חם

עם מבחר מזנון חם, האורחים שלכם יוכלו ליהנות מכמה מהאהובים עליהם בחמימות ובנוחות. אפשרות זו היא אידיאלית לאירועים ארגוניים או מפגשים משפחתיים מכיוון שהיא נותנת לאורחים שלכם את ההזדמנות ליצור צלחת משלהם על ידי בחירת סוג וכמות הבשר שהם רוצים תוך שהם נהנים לצדדים אחרים כמו אורז וירקות.

  • פלטות ברביקיו

פלטות ברביקיו הן תמיד חביבות הקהל עם שילובים טובים של ליקוק אצבעות של צלעות בקר, כנפי עוף וצלעות כבש שמרגשות כל חיך. למרות שסוג זה של קייטרינג עשוי לדרוש זמן הגדרה נוסף כמו ציוד צלייה ואוהלים לשימור עשן, זה בהחלט שווה את המאמץ בשל היעילות שלו לספק אוכל טעים שהלקוחות יאהבו!

4. סנדוויצ’ים סליידר
כריכי סליידר מציעים מנות אישיות בגודל נגיסה של בשר, גבינה וירקות המוגשים על לחמניות קטנות או לחמניות – מושלם עבור מזנונים או אירועים שבהם אנשים לא רוצים שירות ארוחה מלאה אבל עדיין רוצים משהו מעבר לחטיפים. חלק משירותי קייטרינג אפילו מתמחים בסנדוויצ’ים גורמה לאותם אירועים מיוחדים במיוחד!

5. מנות/טפסים/חתכים בודדים
בהתאם לצרכי האירוע שלך, אתה יכול לבחור מבין צורות פופולריות כגון עופות שלמים, צלי בקר אסוף או נתחים אישיים טריים כמו המבורגרים של סטייק פילה מיניון או רבע פאונד עסיסי שעושים רושם מצוין בכל סוג של מפגש שאתה מארחת – בין אם זה מפגשים מזדמנים או קבלות פנים עסקיות עילית.

6. מגש שרקוטרי
פלטת שרקוטרי מושלמת אם אתם מחפשים משהו ייחודי שכולל גם בשר וגם גבינות – כולם מוצגים יפה עם תוספות כמו צ’אטני וקרקרים שתופסים את זה עוד מדרגה מבחינת פרזנטציה.. זה בטוח יהיה להיט בחתונה ואירועים בסגנון אבן מדרגות שבהם אתה רוצה להרשים את האורחים שלך עם חוויה מוגברת במקום רק אוכל גנרי כמו צ’יפס ומטבל!

7. אפשרויות קפואות
עבור הפונקציות המהירות שבהן הזמן לא בצד שלך, ישנן אפשרויות ארוחות קפואות המוצעות על ידי חברות קייטרינג רבות המאפשרות לך להכין מראש את מה שצריך, מה שמאפשר להן לספק הכל מוכן הרבה לפני ההתחלה זמן לחסוך כסף בעלויות העבודה שפשוט צריך לנוח עליהן מגשים מראש – אידיאלי למסיבות משרדיות בהפסקות צהריים!

דילוג לתוכן