קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג למסיבת רווקים | אוכל למסיבת רווקים – המנגליסטים

תוכן עניינים

קייטרינג למסיבת רווקים

קייטרינג למסיבת רווקים ומסיבת רווקות כמובן

קייטרינג למסיבת רווקים זאת התמחות שלנו. מסיבת רווקים או מסיבת רווקות זה אירוע של פעם אחת בחיים (בד”כ). אנו נשמח לספק לכם תפריט בשרים עשיר ומפנק, המתאים במיוחד למסיבות רווקים.

במסיבת הרווקים שלנו אנחנו חייבים להשקיע בשביל שאנחנו והחברים הכי טובים שלנו נהנה מאוד. אחד הדברים שגברים רבים נוטים להזניח במסיבת הרווקים שלהם זה האוכל. אם אנחנו רוצים שהמסיבה שלנו תהיה מסיבה איכותית אנחנו חייבים להשקיע בה ולוודא שיהיה בה אוכל מצוין. קייטרינג בשרי הוא הקייטרינג הטוב ביותר למסיבת רווקים. אם אנחנו רוצים קייטרינג למסיבת רווקים שיהיה מאוד טעים ואיכותי ויסייע לנו ולחברים שלנו לעכל את כל האלכוהול שנשתה כדאי לנו לבחור בקייטרינג מקצועי שיש בתפריט שלו הרבה מאכלים בשריים. מאכלים מבשר הם מאכלים מגוונים מאוד שהטעם שלהם הוא מאוד עשיר וטעים. הטעם העשיר של המאכלים מאפשר לנו לחוש מגוון ועושר של טעמים בפה שלנו וכל ליהנות הנאה מלאה ורב חושית מהארוחה שלנו וגם מהמסיבה.

קייטרינג למסיבת רווקים – זה צוות המנגליסטים

אם גם החבר הכי טוב שלכם עומד להתחתן וחשבתם על כל מה שצריך בשביל לעשות לו את מסיבת הרווקים הכי טובה שיש, אבל אתם מתקשים למצוא קייטרינג בופה בשרי מגוון, טעים וזול שיתאים לכלל האורחים, הרשו לנו להכיר לכם: המנגליסטים – קייטרינג למסיבת הרווקים שלכם עם מנגליסט צמוד וצוות מלצרים אדיב.

קייטרינג למסיבת רווקות – החגיגה מתחילה

ברור שמחכים לחתונה בשביל לעשות חגיגה ענקית עם כל המשפחה והחברים, אבל מסיבת רווקות זה אירוע יותר מצומצם של הכלה כשבעצם החברות/ אחיות הכי קרובות אליה נמצאות ומארגנות לה לפעמים אפילו בהפתעה גמורה אירוע פרטי משמח שבו כל תשומת הלב מופנה אך ורק אליה, לפחות עד השלב של האוכל שלנו – עם הקייטרינג של המנגליסטים אתן יכולות להיות בטוחות שאף אחת לא תישאר רעבה ושהטעם יהיה ממכר.

מה מגיע בקייטרינג למסיבת רווקים או למסיבת רווקות

אין ספק שכל עסק החתונה ולפני החתונה הוא דבר יקר, בייחוד מסיבת הרווקים שצריך לדאוג להכל מא’ עד ת’; לאוכל, לבידור, לאלכוהול, למיקום ולכל שאר הדברים שיהפכו את האירוע שלהם מסטנדרטי למדי לכיפי ובלתי נשכח. תנו לנו לעזור קצת ולהוריד לכם כמה דאגות מהראש – המנגליסטים, קייטרינג מומלץ עם בשר איכותי, טעים ובעיקר עם תפריטים מגוונים ומחירים אטרקטיביים יכול להתאים בול למסיבת הרווקים שלכם. בתפריט מוצעים בשרים על האש מסטייק אנטריקוט ועד פרגית, קבב או אסאדו או שווארמה, עם תוספות מצוינות שכוללות בין היתר אורז עם צימוקים ושקדים, ירקות על הגריל ותפוח אדמה על האש, סלטים מעולים שכל הישראלים אוהבים כמו חומוס מתובלן, טחינה, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב וכמובן שתייה קלה וקינוחים טעימים. אך זה לא נגמר כאן, המנגליסטים דואגים שהקייטרינג למסיבת רווקים שלכם לא רק יהיה מצוין, אלא יהיה מתוקתק עד הפרט הסופי ומוסיפים גם מנגליסט צמוד שילווה אתכם כל הערב ויכין את הבשר על האש, כך שהוא יוצא טרי ורותח לאורחים ולא תצטרכו להניד עפעף, וכמובן שורה של מלצרים מקצועיים שיגישו את הכל עד לצלחת שלכם.

קייטרינג למסיבת רווקים – כמה כל זה יעלה לי?

הכל תלוי בכמות העמדות של האוכל, מיקום האירוע, כמות האורחים וכמות האוכל, אך אם תשאירו את הפרטים, נציג מטעמינו יחזור אליכם בקרוב!

נגן וידאו אודות קייטרינג על האש

קייטרינג בשרי איכותי לצד הבירה – מסיבות רווקים ורווקות

אם יש משהו שיש ממנו הרבה במסיבת רווקים זה אלכוהול. בכל מסיבת רווקים יש הרבה מאוד משקאות אלכוהולים שונים כמו בירה, וודקה, יין, צ’ייסרים, ויסקי ועוד… . אחד הדברים שהולכים הכי טוב עם אלכוהול זה בשר. קייטרינג למסיבת רווקים יכול להפוך את מסיבת הרווקים שלנו להצלחה מסחררת. אשר במסיבה שלנו יהיה מאכלי בשר איכותיים של קייטירינג מקצועי נוכל לתחיל ליהנות באמת.

 הבשר יהפוך את המסיבה שלנו למסיבה איכותית מאוד ומהנה. כאשר אנחנו וניפרד מימי הרווקות שלנו נוכל לעשות זאת עם ארוחה של סטייק טוב. בשר הוא מאכל גברי מאוד ומאסיבי וזה טבעי שנאכל אותו במסיבת הרווקים.  כאשר אנחנו אוכלים בשר אנחנו נהנים מאוד ומכייפים וזהו הבילוי הטוב ביותר ערב לפני החתונה שלנו. בשר, אלכוהול ומסיבה עם החברים הכי טובים שלנו משתלבים טוב מאוד ביחד ויכולים להפוך כל ערב לערב בלתי נשכח מהסרטים.

קייטרינג למסיבת רווקים זה המנגליסטים

לסיכום, ניתן לומר שכאשר אנחנו מארגנים מסיבת רווקים אנחנו חייבים לקחת בחשבון איזה כיבוד יהיה בה. אם אנחנו רוצים שיהיה בה אוכל טוב כדאי לנו שיהיה בה הרבה בשר. במקום שאנחנו נתעסק עם העשן ועם כל ההכנה של הבשר על האש אנחנו יכולים פשוט לשכור חברת קייטרינג מקצועית שמתמחה במאכלי בשר שתהיה אחראית על ההסעדה במסיבה שלנו. כך אנחנו וכל החברים שלנו נוכל ליהנות מבלי שנעבוד קשה. במסיבת רווקים התפקיד של כולנו זה רק ליהנות וגם לשתות אלכוהול ולשכוח מעצמנו. מסיבה זו יכולה להיות מגבשת מאוד לנו ולחברים שלנו במיוחד עם יש בה הרבה אוכל טעים ואיכותי. המאכלים הבשריים יאפשרו לנו ליהנות ולהגיע לחתונה רעננים והכי חשוב – שבעים. כאשר אנחנו אוכלים טוב החרדה שוכחת והחתונה לא מפחידה אותנו. השקעה בקייטרינג של מסיבת הרווקים שלנו תשתלם לנו.

דילוג לתוכן