קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג על האש בצפון

תוכן עניינים

קייטרינג על האש בצפון

קייטרינג על האש בצפון זה המנגליסטים

אנו מומחים בקייטרינג על האש בצפון הארץ, בבית, במשרד או בחייק הטבע. צרו עמנו קשר דרך האתר או דרך הטלפון וקבלו תפריטים והצעת מחיר בהתאם לאירוע הייחודי שלכם. אנו מבטיחים לספק לכם שרותי קייטרינג בשרי איכותיים ובמחיר משתלם. אחת ההחלטות החשובות בהפקה של אירוע היא בחירת הקייטרינג. אפילו כשאנשים מגיעים לחתונה של המשפחה הקרובה להם ביותר, ביום שאחרי, הדבר שידברו עליו הכי הרבה הוא האוכל. על פיו גם ישפטו את איכות האירוע לחיוב או לשלילה, לפעמים הרבה יותר מאשר על פי כל קריטריון אחר.

קייטרינג על האש לאירועים בצפון הארץ

באזור הצפון ישנם אזורים רבים בהם ניתן לעשות על האש. האזורים המומלצים הם אזורי צל טבעי כגון יער ואם כבר אנחנו באזור הצפון אז למה לא לשלב מקור מים נעים. חשוב לאתר אזור בו יש צל ונעים לשבת בחייק הטבע. כמובן שצריך לבדוק שאכן מותר להדליק אש או לעשות מנגל באזור בו אתם מתכננים את האירוע שלכם. רוצים לקבל המלצות לאזורים בהם ניתן לעשות על האש בצפון? התקשרו אלינו ונשמח לסייע.

תפריט קייטרינג על האש

יש מספר נתונים שהקייטרינג שתבחרו צריך לספק:

1. הוא צריך להיות משהו שמתאים לקהל יעד רחב ככל האפשר. קייטרינג מהמטבח הצרפתי, למשל, הוא הימור פחות בטוח. קייטרינג על האש, לעומת זאת, הוא על תקן מאכל לאומי כאן בארץ.

2. עליו לספק גיוון – גם אם רובנו אוהבים על האש, תמיד יכול להיות מי שפחות אוהב, או מי שדווקא היום לא מתחשק לו. קייטרינג על האש מציע מבחר של בשרים כמנות עיקריות, תוספות חמות למי שלא מעוניין בבשר, סלטים קרים למי שמבקש משהו יותר קליל או מרענן וכמובן קינוחים מתאימים.

3. עדיף למצוא חברת קייטרינג שעובדת באזור הצפון, מכירה את האזור ולא מגיעה אליו לראשונה מרחוק, דבר שישפיע גם על הביצוע וגם על המחיר.

4. בכל אירוע עלולים להיות תנאים מיוחדים או בקשות אשר חורגות מהתפריט הרגיל. חשוב למצוא קייטרינג שיאפשר לכם מעט גמישות במקרה הצורך.

תפריט קייטרינג על האש

ישנן וודאי לא מעט חברות קייטרינג על האש אשר יכולות להתאים לקריטריונים שהצגנו, אך אחת הבולטות מביניהן ללא ספק היא המנגליסטים. התפריט שלהם הוא מצד אחד מגוון ועשיר, ומצד שני מדובר פשוט מאוד בתפריט על האש, הכי קלאסי והכי איכותי שיכול להיות.
לחברה חמישה צוותי קייטרינג אשר פזורים בכל הארץ כך שאתם מקבלים חברה בסטנדרט ארצי ובמחירים של חברה צפונית הקרובה לבית. הדבר ניכר גם בגמישות שהם מאפשרים בבחירת התפריט, ביחס המקצועי והחם, וכמובן באוכל הטעים והמפנק.

אנו במנגליסטים מציעים מגוון תפריטי קייטרינג על האש בכמה רמות מחיר;

  • התפריט הראשון הוא תפריט ארוחת שווארמה, בד”כ ובהנחה שישנה נקודת חשמל זמינה, אנו נספק שיפוד שווארמה מסתובב, מלווה בסלטים, צ’יפס ופלאפל וכמובן, נדליק גם את המנגל ונשים עליו קבבים איכותיים לאוהבי הבשר
  • התפריט השני הוא כבר תפריט על טהרת הגריל והוא מכיל 4 סוגי בשרים כמו פרגית, חזה עוף, צוריסוס, קבבים. התפריט מלווה בסלטים וב 3 תוספות חמות. התפריט השלישי כולל בתוכו גם סטייק אנטריקוט וצלעות טלה.
דילוג לתוכן