קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים פרטיים

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים פרטיים

הזמנת שירותי קייטרינג לאירועים פרטיים - המנגליסטים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לאירועים פרטיים. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג לאירועים פרטיים כיצד מזמינים?

הזמנה של קייטרינג לאירועים פרטיים היא הדרך המושלמת ליהנות מהאירוע שלכם. אתם מתכננים את הקייטרינג בדיוק לפי הצרכים שלכם, רמת הכשרות הנדרשת ומספר האורחים ואנו כבר דואגים לכל היתר. אנו יכולים לספק לכם:

  • גרילמן פרטי – אין כמו הזמנה של גרילמן פרטי לפנק את האורחים ולהדהים אותם. הם מגיעים ישירות אל הניחוחות של הבשר והאירוע מוכתר כהצלחה כבר מהרגע הראשון. אתם מזמינים את הגרילמן עם צורת ההכנה החביבה עליכם, כגון דוכן שווארמה, דוכן בשר רגיל, דוכן אסאדו בסגנון דרום אמריקאי ועוד. אפשר להזמין גרילמן אחד או כמה גרילמנים, לשיקולכם.
  • קייטרינג מלא – אנו יכולים לדאוג לכם לכל ההיבטים של הקייטרינג. מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות ואף מנות אחרונות. כך אתם לא צריכים בכלל לדאוג להיבטים של הכיבוד ורק יכולים להתרווח וליהנות מהאירוע שלכם.
  • מגשי בשר – אנו יכולים לדאוג להיבט של הבשר ואתם דואגים לכל השאר. באירועים פרטיים רבים מקובל לחלק בין בני המשפחה חלק מהכיבוד, ובאמצעות הזמנת מגשי בשר מוכן מראש אתם צריכים רק לדאוג לתוספות וכל השאר עלינו. אנו מביאים את הבשר מוכן להגשה וחתוך, ואפשר להניחו על גבי מזנון מרכזי או להגשה על השולחנות עצמם.

קייטרינג לאירועים פרטיים כיצד מזמינים?

היתרונות של הזמנת קייטרינג לאירוע פרטי הם גדולים. יש היבטים רבים הקשורים לארגון אירוע פרטי. את מי מזמינים, תיאום בין כולם, הכנת המקום, הכנת תוכנית והאירוח עצמו של האורחים. הזמנה של קייטרינג חוסכת זמן וטרחה ומפנה לכם זמן לארגן את האירוע עצמו.

אירוע פרטי יכול להיות ברית או בר מצווה ואף ימי הולדת עגולים לסבא ולסבתא או ימים נישואין מרגשים. גם צפייה משותפת של חברים במשחק כדורגל היא עילה נהדרת להזמנה של קייטרינג והחברים שלכם לא ישכחו את הגרילמן שהזמנתם ואשר פינק את כולם בבשר טעים ואיכותי תוך כדי צפייה במשחק. נשמח לתת לכם מידע ופרטים נוספים על קייטרינג לאירועים פרטיים. אנא התקשרו או השאירו באתר את הפרטים שלכם, ונחזור אליכם עם כל המידע הדרוש לכם.

--- עוד בנושא ---
דילוג לתוכן