קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז זה המנגליסטים, לקבלת תפריטים והצעת מחיר לאירוע באזור המרכז, צרו עמנו קשר

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז זה המנגליסטים

חברת המנגליסטים גאה להציג בפניכם מבחר של אפשרויות של קייטרינג לאירועים קטנים במרכז. אנו מתאימים את כמות המנות וסוג הבשר למספר האורחים והתקציב. כך כל אחד יכול ליהנות מכיבוד טעים ולהקדיש זמן לאורחים שלו, במקום לטרוח שעות בהכנות לפני האירוע ובזמן האירוע עצמו. אנו במנגליסטים מומחים בשרותי קייטרינג בשרי באזור מרכז הארץ. לקבלת תפריטים והצעות מחיר פנו אלינו ונשמח לסייע

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לאירועים קטנים במרכז. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

שרותי קייטרינג לאירועים קטנים באזור המרכז

קייטרינג לאירועים קטנים במרכז מספק אפשרויות רבות של קייטרינג, כגון:

  • קייטרינג מלא – אם אתם מארגנים אירוע קטן, הזמנה של קייטרניג היא פתרון מושלם עבורכם. אנו נדאג לכל מה שכרוך בהיבט הכיבוד, החל מהמנות הראשונות המושקעות, דרך המנות העיקריות הטעימות ועד למנות האחרונות. אפשר להזמין את הכיבוד מוכן ישר להגשה כך שאפשר להניחו על גבי השולחנות או במזנון מרכזי.
  • הזמנת מנגל – אין כמו מנגליסט שישדרג כל אירוע. המנגליסט שלנו יגיע לגג הבית, לגינה, לחיק הטבע או לכל מקום שבו אתם עורכים את האירוע שלכם. נתחי הבשר המבוקשים ותיבולם יתוכנן ביחד אתכם לפי טעמכם. האורחים מגיעים הישר אל הניחוחות של הבשר וכל האירוע מקבל תפנית חגיגית ומרגשת.
  • מגשי כיבוד – הלהיט האחרון בנושא קייטרינג לאירועים קטנים במרכז הם מגשי בשר מוכנים וחתוכים מראש להגשה. הדבר מושלם לאירועים כגון ישיבות צוות, ברית הנערכת בחיק המשפחה ועוד. הבשר מגיע מוכן להגשה בתוך כריכים או בצלחות, ואתם דואגים לתוספות החביבות עליכם.

בכל אחת מהאפשרויות הללו הכיבוד מושלם, טעים ובלתי נשכח.

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים

ההזמנה של קייטרינג לאירועים קטנים במרכז היא קלה. עליכם למלא באתר את מספר המוזמנים, את רמת הכשרות הנדרשת ואת התקציב ואנו נעשה כבר את כל השאר. בהתייחס לתקציב אנו מתאמים ביחד אתכם את המנות שברצונכם להזמין, מה הן כוללות וכמובן את סוגי הבשר המבוקשים. אנו מכינים את כל סוגי הבשר, כולל בשר בקר בצורות הכנה שונות כגון אסאדו ובשר בקר רגיל, פרגיות שיפודים, סטייק פרגיות, קבבים בצורות ובתיבולים שונים, דוכן שווארמה, נקניקים טעימים ועוד.

הקייטרינג שלנו מתאים לכל סוגי האירועים: בר או בת מצווה הנערכים בחוג המשפחה, ברית מילה, ימי הולדת משמחים, ימי נישואין עגולים, מסיבות גיוס, מסיבות שחרור לחברים ועוד. אנו אף מגיעים אם אתם מארחים כמה חברים לצפיה משותפת באירוע ספורט. הזמנת הקייטרינג מאפשר לכם ליהנות ביחד עם האורחים שלכם ולא לטרוח שעות על קניות, הכנת הכיבוד והוצאתו מהמטבח. נשמח לספק לכם פרטים נוספים על קייטרינג לאירועים קטנים במרכז, אנא התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע המעניין אתכם.

דילוג לתוכן