קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית זה המנגליסטים

הזמנת קייטרינג לאירוע שנערך בבית מקל מאוד על ארגון האירוע. במקום לצאת לקניות ולרכוש חומרי גלם, לעמוד במטבח ולבשל שעות, לדאוג היכן ניתן לאחסן את המזון עד להגשה ובזמן האירוע עצמו לטרוח על חימומו והגשתו, אפשר להזמין קייטרינג לאירועים קטנים בבית ולפנק את עצמכם ואת האורחים שלכם עם כיבוד טעים ומושקע. המנגליסטים מומחים בשרותי קייטרינג בשרי לאירועים קטנים וגדולים. צרו עמנו קשר ישיר לקבלת תפריטים המתאימים לאירועים קטניים בבית הלקוח

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לאירועים קטנים בבית. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג לאירועים קטנים בבית - המנגליסטים

אנו מספקים קייטרינג לאירועים קטנים בבית מכל הסוגים, כאשר אנו מתאימים את כמות המנות לצרכים שלכם:

  • מגשי בשר – אנו יכולים להכין עבורכם מגשי בשר המוכנים כבר להגשה. אפשר להגישם קרים ואפשר לחממם לפני האירוע. הבשר מגיע חתוך ומוכן ואפשר להניחו על מזון לנטילה עצמית או להגשה לשולחנות.
  • גרילמן – הזמנה של גרילמן היא להיט לאירועים שונים הנערכים בבית. אתם דואגים לכל התוספות ואנו דואגים להיבט של הבשר. אפשר להזמין גרילמן עם דוכני בשר שונים ומגוונים, החל מדוכן אסאדו, דרך דוכן שווארמה ועד לדוכן ברביקיו רגיל.
  • קייטרינג מלא – אנו מספקים קייטרינג לאירועים קטנים בבית, שכולל את כל המנות. מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות ואף מנות אחרונות. כמובן שכמות המנות ומה הן כוללות נקבע מראש, לפי תיאום אתכם ולפי התקציב שיש ברשותכם.

סוגי קייטרינג לאירועים קטנים בבית

אנו יכולים לספק בשר מכל הסוגים: בשר בקר בצורות הכנה שונות, עוף מוקפץ בסגנון סיני, סטייק פרגיות, פרגיות שיפודים, נקניקים טעימים ועוד. לצד כל אלה אנו דואגים לתוספות אם תרצו, הכוללות מנות פחמימות טעימות וירקות צלויים וטריים. רמת הכשרות נקבעת בתיאום עמכם ואנו מתחייבים על רמת כשרות נדרשת החל מהמקום שבו קונים את הבשר, דרך הכנתו ועד לכלים שבהם אנו משתמשים.

נשמח לספק לכם את כל הפרטים הדרושים לכם על קייטרינג לאירועים קטנים בבית. אנא השאירו באתר את הפרטים שלכם, מספר האורחים, התקציב וכל פרט אחר רלבנטי. אנו נחזור אליכם עם הצעות קונקרטיות ואתם תוכלו לבחור את הכיבוד החביב עליכם. אנו מגיעים אליכם הביתה לאירועים כגון ימי נישואין, ימי הולדת, ברית, בר מצווה, מפגש חברים ועוד. כךך אתם יכולים להיות עם האורחים שהזמנתם וליהנות ביחד אתם במהלך האירוע.

דילוג לתוכן