קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג לאירועים עסקיים

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים עסקיים

קייטרינג לאירועים עסקיים - המנגליסטים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג לאירועים עסקיים וארועי חברה. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

אירועים עסקיים הם דבר שבשיגרה. בין אם מדובר בימי הדרכה לעובדים ובין אם מדובר בימי עיון להנהלה הבכירה. אפשר לארגן אירועים אלה בתוך החברה עצמה, וניתן גם לשכור אולם כנסים מחוץ לחברה עצמה, כדי לא לפגוע בשיגרת העבודה. אנו מציעים קייטרינג לאירועים עסקיים מכל הסוגים המתקיימים ברחבי הארץ. 

קייטרינג לאירועים עסקיים שלבי ההזמנה

קייטרינג לאירועים עסקיים היא אפשרות טובה ונוחה למארגנים אירועים עסקיים. פעמים רבות מקובל לארגן אירועים כאלה לטובת הדרכות או עדכון העובדים, ואירועים כאלה יכולים להימשך אף יום שלם. לשם כך אנו מציעים קייטרינג לאירועים עסקיים מסוגים שונים:

  • מגשי אירוח בשרי – אפשרות נוחה מאוד אם אתם עורכים את האירוע העסקי במשרד. בין אם מדובר בישיבה ממושכת ובין אם באירוע המערב מספר עובדים גדול, האפשרות לעשות הפסקה וליהנות מאוכל איכותי היא נוחה מאוד.
  • קייטרינג – אירועים עסקיים מתקיימים פעמים רבות באולמות כנסים. במקומות כאלה יש חלל ייעודי לקבלת פנים ולאחר מכן לארוחה. אנו מספקים את כל מה שקשור לקייטרינג לאירועים עסקיים, כולל הבשר והתוספות. העובדים מקבלים צלחות ונוטלים מהמזנון את האוכל שהם בוחרים.
  • ארוחות צהרים – יש אירועים עסקיים הכוללים ארוחת צהרים מלאה, כולל ישיבה ליד שולחנות והגשה. הדבר מקובל כאשר מדובר בעובדים בכירים, באורחים מחו”ל ועוד. אנו מציעים קייטרינג עסקי להגשה על שולחנות, הכולל את כל המנות כולל מנות ראשונות, בשר ותוספות.

בכל המקרים הללו אנו מקפידים על איכות בלתי מתפשרת של הבשר, לצד תוספות טעימות ומשביעות.

הזמנת קייטרינג לאירועים עסקיים

כאשר אתם מזמינים קייטרינג לאירועים עסקיים עליכם לוודא כי הקייטרינג מתאים לסוג האירוע ולאורחים המוזמנים. יש לחשוב על כל הפרטים הקטנים, כולל הזמן שיש לארוחה, כמות ההפסקות והטעם של האורחים. אנו מספקים קייטרינג לאירועים עסקיים בכל רחבי הארץ. אנו יכולים לספק קייטרינג ואתם תארגנו את ההגשה, ואנו יכולים גם לדאוג למזנון נוח שממנו יכולים העובדים לקחת את האוכל שהם בוחרים. אנו אף יכולים לארגן את כל הקייטרינג, מההתחלה ועד הסוף, כולל קבלת פנים, כיבוד באולמות ההרצאות וארוחת צהרים אם צריך.

ידוע כי עסקאות רבות נסגרות במהלך הארוחה עצמה, ולכן קייטרינג לאירועים עסקיים איכותי, תורם להצלחת האירוע ולשביעות רצונם של האורחים. נשמח לספק לכם פרטים נוספים, אנא השאירו באתר את סוג האירוע העסקי, מספר האורחים הצפוי, מיקום האירוע וסוג הקייטרינג העסקי המבוקש.

דילוג לתוכן