קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי מהדרין

תוכן עניינים

קייטרינג בשרי מהדרין

קייטרינג בשרי מהדרין לאירועים

המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי מהדרין לאירועים גדולים וקטנים. לקבלת הצעת מחיר ותפריטים, צרו עמנו קשר 

כל משפחה חוגגת אירועים מסוגים שונים, קטנים כגדולים. בין אם מדובר בברית, בר מצווה, ימי נישואין ועוד. אם פעם היה ברור שכל ההיבטים של ארגון האירוע מוטלים על בעלי הבית, הרי שהיום מקובל להיעזר באנשי מקצוע. הזמנה של כלים, של כיסאות ושולחנות ואף קייטרינג בשרי מהדרין, כולל כל המנות שיוגשו. הזמנה של הקייטרינג מאפשרת לבעלי הבית להגיע לאירוע נינוחים ורגועים ובזמן האירוע הם יכולים לבלות עם האורחים שלהם ולארח אותם בנינוחות.

קייטרינג בשרי מהדרין, על השירות.

קייטרינג בשרי מהדרין מוצע במסגרת תעודת כשרות מטעם הגורמים המוסמכים לכך. ההקפדה על הכשרות מתחילה ברכישת החומרים, המטבח הכשר ולאחר מכן אחסון המוצרים לפי כל כללי הכשרות הנחוצים. אנו מספקים קייטרינג לפי הצרכים של הלקוחות:

  • קייטרינג מלא – הכולל את כל המנות. בדרך זו אנו מביאים אליכם מנות ראשונות, סלטים, מנות בשריות ואף מנות אחרונות. כמובן שסוג הבשר ודרך הכנתו ותיבולו נעשים בתיאום עמכם מראש, כדי שתקבלו את הטעמים האהובים עליכם.
  • מנות בשריות – אנו מספקים מנות בשריות לאירועים שונים באמצעות מגשים וכלי הגשה אסתטיים. אופציה זו מתאימה לאנשים שרוצים להוזיל את ההזמנה אך לקבל מנות עיקריות איכותיות. חלוקת שאר המנות נעשית בין בני המשפחה ואתם מקבלים את הבשר מוכן להגשה על מגשים נוחים.
  • עמדות מנגל – רבים גילו את הלהיט החדש של הקייטרינג והוא הזמנת גרילמן פרטי. זוהי חגיגת בשרים של ממש, שכן גרילמן פרטי מכין את הבשר במקום עם הנתחים שאתם אוהבים ובדרך הצליה המבוקשת.

לאיזה אירועים מתאים הקייטרינג שלנו

אנו נספק לך שרותי קייטרינג בשרי מהדרין למגוון אירועים, ללא הגבלת אנשים או מיקום האירוע. אנו מגיעים אליכם הביתה עם כל המנות לאירועים שנערכים בחיק המשפחה כגון בר מצווה, ברית או ימי הולדת מרגשים. אנו מספקים קייטרינג גם לאולמות אירועים ומגיעים עם כל המנות שהוזמנו מראש. עלות הקייטרינג נגזרת ממספר המנות ומסוג הבשר. למשל, בשר בקר הוא יקר יותר כמובן ולכן ניתן לגוון גם עם סוגי בשר אחרים כעוף, פרגיות, נקניקיות טעימות ועוד. התמהיל בין כל סוגי הבשר יוצר קייטרינג מגוון וטעים, שלצדו סלטים קרים ותוספות חמות.

נשמח לספק לכם פרטים נוספים על קייטרינג בשרי מהדרין. אנא התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונציג חברת המנגליסטים יחזור אליכם עם הצעה מתאימה.

דילוג לתוכן