קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית

תוכן עניינים

קייטרינג לאירועים קטנים בבית

המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית הלקוח לארועים גדולים ולאירועים קטנים. כל שאנו צריכים הוא שתכינו לנו אזור שניתן לעשות בו על האש (לרוב גינה פרטית או גג פנטהאוז) ואנו נדאג כבר לכל השאר.

תפריטי קייטרינג בשרי לאירועים קנים בבית

לקבלת תפריטי גריל והצעולת מחיר לקייטרינג בשרי בבית הלקוח החל מ 20 סועדים פנה אלינו וקבל הצעות מחיר ותפריטים אטרקטיבים. כשמדובר באירועים קטנים, לא תמיד צריך להתפרע עם התכנון, להתחיל לחפש אולמות, גני אירועים או מסעדות. רוב האולמות והגנים מתאימים למספר גדול של אורחים, ואירוע קטן ירגיש בהם ריק ומנוכר, אם אתם מחפשים מסעדות יהיה קשה מאוד למצוא מסעדה שגם הלוקיישן, העיצוב והמראה שלה וגם התפריט שהיא מגישה ימצאו חן בעיניכם. אנחנו אומרים – למה להשתגע? ארחו את האירוע בבית.

ישנם אירועים קטנים שאפשרי לחלוטין לארח בבית פרטי עם חצר, במרפסת גדולה או אפילו בגג, וכך אתם מרוויחים את המקום המושלם שייתן תחושה ביתית ונוחה גם לכם וגם לאורחים שלכם. הבעיה היחידה היא שאתם לא רוצים להיות בתפקיד המארחים, המבשלים והמנקים, בכל זאת מדובר בכמות אורחים שהיא קצת מעבר לארוחה משפחתית רגילה. מה שאתם צריכים זה להזמין קייטרינג אליכם הביתה. ומה יכול להתאים יותר לאירוע קטן בבית מאשר קייטרינג בשרי?

היתרונות בהזמנת קייטרינג בשרי לאירועים קטנים בבית?

הסוד להבטחת אירוע מוצלח הוא חמקמק. אם תשאלו אורחים מה אהבו באירוע מסוים הם ידברו כמובן על האוכל, אולי על המוזיקה, אולי גם על היופי של המקום שבו נערך האירוע, אבל כל אלו בפני עצמם לא מספיקים כדי להפוך אירוע למוצלח בשלמותו. הסוד האמיתי הוא ביכולת לחבר את כל האלמנטים – המיקום מייצר אופי מסויים שצריך להתאים לתפריט, למוזיקה ולכל מה שמתרחש באירוע. כך נוצרת תחושה של משהו שלם ומגובש שהופכת את האירוע לפשוט מושלם.

ואם באירועים קטנים בבית עסקינן, התחושה הביתית, המשפחתית עוטפת מייד את האירוע כולו. אם היה מדובר בדירת יוקרה או בבית מהודר בעיצוב מודרני וקר, אפשר היה ללכת על ארוחת קוקטייל כמו בסרטים, עם מנות קטנטנות שמוגשות לצד כוסות יין מבעבע. אבל אם מדובר בבית משפחתי ומזמין, ארוחה רצינית היא מה שישלים את התמונה.

התאמת הקייטרינג לאירועי הביתי שלך

עבור רובנו, בשר הוא בית, שפע, חום, בארוחה בשרית יש אפילו משהו אימהי והוא מייד מייצר תחושה של ביחד. בחברות קייטרינג רבות ישנם תפריטים של בשר על האש, הארוחה הכי ישראלית ומשפחתית שיש, כך שמייד תיווצר אצל האורחים תחושה נוחה ומשפחתית, אלמנט הכרחי באירוע פרטי ואינטימי.

קייטרינג בשרי שיתאים לאירוע קטן בבית צריך להיות פשוט אך איכותי. לא מתחכם מדי בבחירת המנות ובהרכב התפריט, אך לא מתפשר על איכות חומרי הגלם ועל אופן ההכנה. ממש כמו בבית. ברוב המקרים, יוצע לכם תפריט של מספר מנות בשריות עם מגוון של סלטים שיגיעו לצידן וכמובן תוספות חמות. הרכב המנות המדויק ייקבע בפגישה בין בעלי האירוע לבין נציגי החברה.

חשוב להקשיב לניסיונם של נציגי החברה, שוודאי כבר התנסו באירועים מסוג זה בעבר. עליהם לקבל את כל האינפורמציה על כמות המוזמנים הצפויה, על אילוצים שונים ועל בקשות מיוחדות. כך תוכלו להבטיח שלא יחסר דבר אך גם שלא יתבזבז יותר מדי, ושכולם מרוצים, נהנים ושבעים.

דילוג לתוכן