קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

הזמנת קייטרינג בשרי כשר

תוכן עניינים

הזמנת קייטרינג בשרי כשר

המנגליסטים הזמנת קייטרינג בשרי כשר עד הבית

רבים מחפשים קייטרינג בשרי כשר ברחבי הארץ. הכשרות באה לידי ביטוי במטבח, בהכשרת הכלים וברכישת הבשר עצמו. יש אפשרות להזמין קייטרינג בשרי כשר ברמת הכשרות הנדרשת לכם, וליהנות מכיבוד טעים ומשביע. הקייטרינג נע בין הזמנה של מנות בשריות בלבד ועד להזמנת כל הקייטרינג מתחילתו ועד לסופו. מעונינים לקבל תפריטים והצעת מחיר לקייטרינג בשרי? צרו עמנו קשר ישיר דרך האתר ואנו נשלח אליכם תפריטים והצעות מחיר בהתאם לתקציב ולאירוע שלכם.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי כשר. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

המנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי כשר

יש כמה אלמנטים הקובעים מהו קייטרינג בשרי כשר ואנו מתחייבים על כל ההיבטים להלן:

  • בשר כשר – אנו מכינים אך ורק בשר כשר ורוכשים אותו ממקומות כשרים בלבד. נוסף על כך אנו מקפידים על כללי ההלכה בכל מה שקשור לדרך ההכנה של הבשר וצלייתו.
  • הכשרת המטבח – אנו מכשירים את המטבח ודואגים כי כל הכלים שאנו משתמשים בהם כשרים כהלכה.
  • תעודת כשרות – אנו גאים בתעודת כשרות לפי כל החוקים ושמחים להציע לכם קייטרינג בשרי כשר עם תעודות ורישיונות.

נציג בפניכם את כל תעודות הכשרות שלנו ברמות הכשרות השונות, ונתאים את ההזמנה לצרכים שלכם ולסוג הקייטרינג שאתם זקוקים לו.

הזמנת קייטרינג בשרי כשר לאירועים קטנים

יש מגוון של אפשרויות להזמין קייטרינג בשרי כשר ואנו מתכננים ביחד אתכם את הכיבוד המתאים לאירוע שלכם. ניתן להזמין מנגליסט בודד שמגיע עד לאירוע שלכם עם כל הכלים והבשר. בדרך זו האורחים נהנים מבשר טרי שמוכן בו במקום, עם ריחות וטעמים נפלאים. אפשר כמובן גם להזמין כמה מנגליסטים, כשכל אחד מומחה בדרך הכנה ובסוג בשר אחר. לדוגמה עמדת אסאדו, דוכן שווארמה, עמדת גריל של קבבים, פרגיות ועוד. יש אפשרות כמובן גם להזמין את כל הקייטרינג, מהמנות הראשונות, דרך המנות העיקריות ועד לקינוחים פרווה. בדרך זו אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מספקים לאורחים שלכם אוכל כשר, משביע והכי חשוב טעים.

הזמנה של הקייטרינג היא פשוטה. אתם ממלאים באתר את מספר האורחים, רמת הכשרות והתקציב המבוקש, ואנו כבר מתכננים עבורכם את הכיבוד המתאים לכם. נוכל לייעץ לכם כיצד לנהל את התקציב שלכם בתבונה, לפי סוג הבשר ודרך הכנתו, מרכיבים המשפיעים על המחיר הסופי. אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונציד מטעם חברת המנגליסטים יחזור אליכם עם כל הפרטים על קייטרינג בשרי כשר.

דילוג לתוכן