קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

קייטרינג אסאדו מומלץ

תוכן עניינים

קייטרינג אסאדו מומלץ המנגליסטים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג אסאדו מומלץ. פנה אלינו  וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

אם בקייטרינג אסאדו מומלץ חשקתם, הגעתם אל המקום המקום הנכון. המנגליטסים היא חברת קייטרינג המתמחה באסאדו לאירועים ומגוון סוגי על האש ובשר איכותי וטעים. לאירועים קטנים וגדולים, הכנת בשר טרי אל נגד עינכם. 

בבחירת קייטרינג אסאדו לאירוע חשוב לשים דגש על המיומנויות של האסאדור (גריל-מן המומחה בגריל אסאדו מסורתי). צוות הגרילמנים של חברת המנגליסטים מומחה הגריל אסאדו מסורתי. לקבלת תפריטי אסאדו המתאימים לאירוע גריל אמיתי, צרו עמנו קשר ונשמח לסייע

קייטרינג אסאדו מומלץ ותפריט על האש לאירועים

בשר. חומר  המלווה את האנושות משחר בריאתה. מהאז גילוי האש והאדם הראשון שגילה שבשר ואש זה אחלה שילוב, נראה שמאז הלהבה לא כבתה. 

בבואכם לתכנן כל אירוע- בין אם זה אירוע עסקי, משפחתי או מפגש חברים, קייטרינג והסעדה הוא חלק הכרחי מהצלחת כל אירוע. המנגליסטים מציגים כמה אפשריות עבור האירוע שלכם-

מנגליסט/אסאדור אחד- בחירה של עמדת על האש עם אדם המתפעל אותה וכל המרכיבים הנלווים- אפשר לבחור מבין כמה סוגי עמדות- עמדת אסאדו, עמדת שווארמה, על האש קלאסי. מתאים עבור אירוע קטן או בינוני בבית או בטבע.

עמדות מגוונות- אפשרות לשילוב של כמה עמדות הכנת על אש- כך ניתנת הבחירה בין כמה סוגי מנות, כולל הכנות מוקדמות וסיפוק הבשר. 

קייטרינג מלא- מתאים עבור אירוע בינוני עד גדול וכולל את כל צרכי הקולינריה הדרושים, ממנות עיקריות דרך הסלטים ועד הקינוחים והשתייה.

עמדת אסאדו מומלצת לאירועים

עמדת אסאדו יכולה להיות טאץ’ מגניב ומעורר תיאבון. אסאדו הוא בעצם שם גם לחלק ספיצפי של הבשר- צלעות שפונדרה חתוכות לאורך, וגם לשיטת צליית בשר מיוחדת המגיעה אלינו מדרום אמריקה.  הייחודית בשיטה זו היא אופן הצלייה האיטית והמדוייקת הגורמת לכל חלקי הבשר להתחמם באופן שווה וליצוק מתוכו את הטעם והארומה המיוחדת של האסאדו.

האסאדור מגיע מוכן עם הבשר וכל המרכיבים הדרושים וניגש אל מלאכת הצלייה במקצועיות ומיומנות. 

לכם נותר רק להינות, להתשכר, להתמנגל (עם האורחים) וכמובן לאכול.  

דילוג לתוכן