קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

“על האש”? כן!

תוכן עניינים

על האש כן

על האש וגריל ברביקיו לאירועים - המנגליסטים

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג על האש לאירועים. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

ארוחה כזאת הפכה להיות חלק בלי נפרד מחיינו, כבר לא צריך תירוצים לעשות על האש ביום העצמאות, אפשר כל יום ומתי שבא לכם. ארוחה כזו הפסיקה מזמן להיות ארוחה שהיא לצורכי פינוק וכיף , אלא ארוחה שהיא דלק לגוף כמו כל ארוחה אחרת. לחמניה עם קציצה, חסה עגבניה, ובצל הם ארוחה שמוכרת בכל בית בישראל או בשמה “המבורגר” , או בכל רשתות המזון המהיר. לכן כל אוהבי הבשר ובמיוחד הארגנטינאים שבשר הם דרך חיים שלהם, לא מוותרים על זה. עם המנגליסטים תקבלו אוכל טעים ומזין שישאיר אתכם שבעים כל היום. מעבר לזה תוכלו לארח חברים וליהנות מגוון סוגי בשרים שונים כגון: צלעות כבש על גחלים, בשר אנטריקוט משובח ואדום ושאר מוצרי הבשר.

סיבות טובות לקייטרינג על האש

ישנים סיבות לא מעטות: ראשית הבשר הוא אוכל שחשוב לגופנו, הוא מזין את גופנו בויטמין b12, ברזל ועוד ויטמינים שונים. שנית זה נחמד, הטעם השונה והכיף בלעשות את הבשר ולראות אותו על גחלים נותן תחושת סיפוק מעבר לשובע מרעב. כמו כן בשר  זה אחלה דרך לארח את האורחים שלכם, היא גם דרך קלה וחסכונית וגם היא מזינה ומשביעה. לכן רוב החברה שמארחים עושים על האש, בין אם זה בפארקים  או בבית, כי זה הפך בשנים האחרונות למעין מסורת. לכן זה הפך לכל כך ממכר, גם הריח של הגחלים והתאווה לבשר בתוספת הציפייה של איך שהבשר מתבשל על הגחלים עושה את זה. ואין שום דבר אחר שיכול להחליף את התחושה הזאת. לכן לאכול בשר הפך למאכל סמלי של הישראלים.

למה כולם אוהבים לאכול על האש

הרבה אנשים אוהבים לעשות בשר כל האש בשנים האחרונות ולא סתם, לעשות בשר הפך למעין מסורת שאסור לוותר עליה, אם פעם הסתפקנו ביום העצמאות, כיום ניתן לעשות על האש מתי שרוצים ובאיזה מקום שרוצים בין אם זה בבית או מחוץ לבית. הרבה אנשים לא מוותרים על ריח הגחלים, הבשר הכרוך והכיף שעושה הנפנוף עד שהבשר צלוי ומקבל את הצבע שלו. כמו כן הציפיה הזאת לרגע שהבשר מוכן לאכילה עושה כיף, בשר בתוספת חומוס וסלטים הם סימן ההיכר של הישראלי, ולכן הרבה אנשים לא מוכנים לוותר על זה.כי אין כמו לחמנייה עם חסה וקציצה עסיסית שירדה הרגע מהגלחים ישירות לפה שלך.הטעם הטוב שנשאר בפה, הריח הממכר כל אלה עושים את החוויה לחוויה שאין לוותר עליה לפחות כמה פעמים בחודש. אז בפעם הבאה שאתם חושבים על משהו שהוא כייפי וגם משביע אל תוותרו.

דילוג לתוכן