קייטרינג-בשרי-על-האש-קיטרינג-המנגליסטים

מחירי קייטרינג על האש

תוכן עניינים

מחירי קייטרינג על האש

קייטרינג על האש מחירים נוחים לכל כיס – המנגליסטים

אם גם אתם רוצים להזמין לאירוע הקרוב שלכם קייטרינג על האש, אך המחירים נראים מופקעים ולא הוגנים – הגעתם למקום הנכון. הרשו לנו להכיר לכם: המנגליסטים – קייטרינג בשרי מגוון, כשר וטעים המציע מנגליסט מקצועי וצמוד וצוות מלצרים אדיב ושירותי במחירים אטרקטיביים.

קייטרינג על האש מחירים והבשרים שמקבלים

בין אם מדובר באירוע המיועד לכמות קטנה של אנשים או כמות גדולה, אין ספק שעניין הכנת האוכל והדאגה לכך שלאורחים יהיה טעים ושהם יהיו מרוצים ושמחים תמיד תעניין את בעל האירוע. אם איכות האוכל והטעם שלו חשובים לכם מאוד, אבל אתם רוצים קייטרינג במחירים שפויים לאדם, חפשו את המנגליסטים המציעים קייטרינג בשר על האש במחירים שפויים. בתפריט תוכלו למצוא מנות בשר כמו סטייק אנטריקוט, פרגית ועד קבב, אסאדו או שווארמה, לצד תוספות לעיקרית כמו אורז עם שקדים וצימוקים, תפוח אדמה על הגריל או ירקות על האש, בליווי סלטי הבית האהובים כמו חומוס, טחינה, סלט ירקות קצוץ או סלט כרוב וכמובן שתייה קלה וקינוחים מעולים. המנגליסטים דואגים לכם גם למנגליסט מקצועי וצמוד שידאג לבשר טרי וחם לכל האירוע בנוסף למלצרים אדיבים שיגישו לכם אותו עד הצלחת.

באילו מחירי קייטרינג על האש מדובר?

כמו בכל אירוע, זה תלוי במיקום האירוע, כמות האורחים, כמות עמדות האוכל שתצטרכו וכמובן גם בתפריט שתבחרו. אם למשל תבחרו בתפריט גריל בסיסי, המחיר לסועד ינוע בסביבות ה-135 שקלים לאדם. במידה ותרצו לשדרג את התפריט עם מספר תוספות טעימות, המחיר יעמוד על בערך 180 שקלים לאדם. במידה ותרצו ללכת על משהו פשוט יותר, תפריט דוכן שווארמה יעמוד על 100 שקלים לאדם. כל שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ואת פרטי האירוע באתר ונציג יחזור אליכם עם המחיר.

מחירי קייטרינג על האש שעוד לא הכרתם..

מחירי קייטרינג על האש נקבעים בהתאם למאפייני האירוע שירותי קייטרינג משובחים עומדים בבסיס ההצלחה של כל אירוע ואירוע. הבחירה המקובלת ביותר כיום היא בשירותי קייטרינג בשרי, המגלמים בתוכם מספר יתרונות עיקריים: הקייטרינג הבשרי נחשב ליוקרתי, למגוון, לעשיר ומעל הכול – לטעים, והוא פונה למכנה המשותף הרחב ביותר של האורחים. ניתן למצוא וריאציות שונות של מאכלים בשריים, שיכולים להשתלב בכל שלבי האירוע ולהיות מוגשים עם שלל תוספות. כל אלה מביאים ליצירת תחום מגוון ורחב מאד, ובו מגוון מחירי קייטרינג על האש המשתנים מספק לספק.

אנו במנגליסטים מומחים בקייטרינג בשרי במחירים שעוד לא הכרתם, החל מ 100 ש”ח לסועד. מלא את טופס הפניה וקבל 4 תפריטים והצעות מחיר לבחירה.

קייטרינג על האש, מה קובע את המחיר?

 אי אפשר להתייחס למחיר הקייטרינג על האש כאל מקשה אחת. השירותים השונים שמציעות החברות הפועלות בשדה קולינרי זה נבדלים ביניהם בשאלת המחיר, הן פר מנה (בהגשה של מנות ראשונות או עיקריות) והן ברמה הכללית יותר. סוג הבשר הוא הפרמטר הראשון שנכנס לתוך המשוואה ומשפיע עליה בצורה ניכרת. ברור שיש בנמצא סוגים של בשר שנחשבים ליקרים יותר מאשר אחרים, כאשר הדוגמא המובהקת לכך היא בשר אנטריקוט. אין זה אומר שלא ניתן למצוא סטייק אנטריקוט במחיר נוח, כמובן, אלא שייתכן שבנקודת הפתיחה, המחיר של מנות מהסוג הזה יהיה לרוב גבוה יותר.

חברות המציעות שירותי קייטרינג על האש מאפשרות בחירה בין מספר חבילות שירותים, או – אם תרצו: מספר עמדות בסיסיות. אם לוקחים בתור דוגמא מייצגת את קבלת הפנים, הרי שנהוג לבחור במספר דוכנים או בעמדות נפרדות. ככל שבוחרים ביותר אפשרויות, כך מגדילים את הסיכוי שכל אורח או אורחת ימצאו את המנות שמדברות אליהם ביותר. ככלל, ברור שריבוי עמדות מייקר את מחיר ההוצאה הכלכלית, אם כי הוא דווקא עשוי להביא לכך שהעלות היחסית של כל עמדה תקטן, לעיתים בצורה משמעותית.

כיוון שהכנת מנות בשריות מצריכה תפעול של העמדות במהלך האירוע עצמו – הדוגמא המובהקת לכך היא גרילמנים – ברור שגם מספר אנשי הצוות שמוקדשים למשימה יקבעו את המחיר של השירות. את הבחירה הסופית יש לעשות כאשר יודעים, פחות או יותר, מהו מספר האורחים המיועד לאירוע, ובהתאם לכך – מה מספר העמדות והמנות בהן מעוניינים. דרגת הכשרות של המזון מהווה גם היא גורם בו יש להתחשב, וגם הוא משפיע על המחיר. יש דרגות כשרות שנראות “מובנות מאליהן”, אך כאלה שמצריכות הליך הכשרה מיוחד של הבשר. לכן, שירותי קייטרינג מהסוג הזה יהיו יקרים יותר. לצד אלה, מובן שאפשר להצביע על משתנים רבים נוספים שיכולים להיכנס למשוואת המחיר של שירותי קייטרינג על האש.

 

קייטרינג על האש - המחירים

המחירים של שרותי קייטרינג על האש נקבעים בהתאם לכמה פרמטרים. בין היתר הגורמים המשפיעים על העלות הם תאירך האירוע (עונה עמוסה או עונה שלא), אזור בארץ בו נערך האירוע, כמות הסועדים באירוע (לרוב אירוע קטן יקר יותר לתפעול בהשוואה לאירוע גדול, זאת אם מחשבים את העלות לכל סועד באירוע) וכמובן המנות המוצעות בתפריט האירוע. אנו במנגליסטים מציעים ארבעה תפריטים במחירים שונים. על מנת לראות את התפריטים המוצעים יש ללחוץ על אזור התפריטים המופיע בראש האתר.

להלן מחירים התפריטים שלנו. שימו לב כי המחירים עלולים להשתנות בהתאם לפרמטרים שציינו לעייל, אך יחד עם זאת המחיר שאנו נוקבים פה הוא בקירוב למחיר הממוצע לסועד:

  • תפריט גריל בסיסי – 140 ש”ח לסועד
  • תפריט גריל קלאסי – 160 ש”ח לסועד
  • תפריט גריל פרימיום – 190 ש”ח לסועד
  • תפריט שווארמה – 100 ש”ח לסועד

על מנת לקבל את התפריטים ואת המחירים המדוייקים, יש לעבור אל אזור התפריטים שבאתר.

צעד מרכזי - הגדרת תקציב

פערי המחירים המשמעותיים בין שירותי קייטרינג מביאים לקושי מסוים לדעת לאילו מחירים ניתן לצפות. הפעולה החשובה הראשונה שיש לעשות היא פשוט להגדיר מראש מה סכום הכסף שאתם יכולים להקדיש להיבט זה של האירוע, שכאמור – נחשב לאחד המרכזיים בדרך להצלחתו. ההמלצה המועילה ביותר היא לא להתפשר בבחירת החברות ושירותי הקייטרינג, גם אם ברור שמומלץ לבצע השוואת מחירים כללית, או לכל הפחות להבין לקראת איזה סדר גודל של הוצאה אתם הולכים.

מבולבלים? לא יודעים היכן להתחיל? אנחנו, צוות המנגליסטים, נשמח לסייע לכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בהקדם האפשרי ולקבל את כל המידע שצריך לדעת על קייטרינג בשרי לאירועים, כולל המלצה על חברות קייטרינג וגרילמנים הנמצאים באינדקס שלנו.

דילוג לתוכן